کد خبر: 670587
تاریخ انتشار :

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

یک کتاب فیزیک خوب، بهترین ابزار تدریس دبیران است، و همیشه به عنوان یک مرجع قابل اعتماد، همراه معلمان و دانش آموز دانش آموزان است.

هم اکنون از نگاه مشاورین کنکور و متخصصان حوزه آموزش ایران، کتاب فیزیک کارنامه خرد بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک میباشد.کتاب فیزیک کارنامه خرد به دلیل مشابهت بالای سوالات کنکور با سوالات این کتاب ،مورد توجه دانش آموزان و کارشناسان آموزشی قرار گرفته است.

این کتاب،دارای آموزش نکات تستی بصورت کامل است و تمام فوت و فن های تست زنی در داخلش گنجانده شده است.اما مهمترین ویژگی این کتاب،وسواس نویسنده در انتخاب انواع تستها میباشد،به گونه ای که یک دانش آموز متوسط با زدن تستهای این کتاب میتواند با تمام تیپهای احتمالی کنکور آشنا گردد.

حال اگر پس از بررسی سوالات این کتاب به تستهای اضافه تر نیز نیاز داشتید،کتاب تست نردبان خیلی سبز و کتاب فیزیک نشر الگو را به عنوان منبع دوم و منبع تکمیلی میتوانید در اختیار داشته باشید.

 

 

 

ویژگی های بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک کدامست؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیکش باید کل بیرونی کتاب باید با توجه به سن دانش آموزان جذاب باشد. دانش آموزان کوچک از دیدن عکس های خوب و کیفیت لذت می برند و جذب کتاب میگردند. بنابراین شکل بیرونی بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید با آراستگی کامل و کاملا حرفه ای  باشد.

همچنین بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید دارای صحافی کتاب محکم و خوب باشد.

کاغذ بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید تمیز، صاف و خوب باشد.

 نوع استفاده شده در چاپ بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید مطابق با سلیقه دانش آموزی  باشد، و چاپ آنها نیز زیبا و جذاب باشد.

( مطالعات اجتماعی موضوعی است که هم به گذشته و هم به حال مربوط می شود. به همین دلیل بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان را متناسب با سن خود از همه چیز تا آن زمان آگاه کند.

نویسنده کتاب باید از موضوع آگاه باشد. علاوه بر این، او باید آموزش های حرفه ای را نیز ببیند. تا بتواند بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک را با توجه به سن، توانایی، علاقه، گرایش و ... دانش آموزان ارائه دهد.

 

 

چیدمان موضوع در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید به گونه ای انجام شود که توالی موضوعات و دروس حفظ شود. آنها دائماً به یکدیگر متصل بودند.

 زبان و سبک بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید متناسب با سن و توانایی ذهنی دانش آموزان باشد.

در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید از مثال ها، تصاویر، نمودارها، نقشه ها و ... به نحو مناسب استفاده کرد تا امور اصلی و دشوار ساده و قابل فهم باشد.

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید با در نظر گرفتن اهداف و مقاصد تدریس مطالعات اجتماعی نوشته شود تا با مطالعه آن بتوان به آنها دست یافت.

هزینه بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید نسبتاً پایین باشد.

متن باید به سبکی ساده و جالب نوشته شود، به صورت منطقی و منظم بر اساس اصول روانشناسی ارائه شود، سبک آن دارای وسعت، کامل و ملموس باشد.

 زبان متن بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک باید به گونه ای باشد که حس کنجکاوی و قدرت مشاهده را در دانش آموزان بیدار کند.

در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک برای دانش آموزان باید از سبک تصویری استفاده شود و جملات نیز کوتاه و نه زیاد بلند باشند.

در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک به پاکی زبان در کتاب دقت شود. گاهی ناخالصی جزئی معنا را از بین می برد. به دلیل دانش نادرست دانش آموزان از ابتدا، مشکلاتی در آینده نیز وجود دارد.

. برای راهنمایی معلم - اگر موضوع در در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک با بهترین و جدیدترین روش های تدریس تدوین شده باشد، معلم راهنمایی مناسبی می کند. از طریق کتاب  بدست آورد.

 

برای دستیابی صحیح به اهداف - معلم با کمک کتاب درسی به اهداف آموزش دست می یابد. او برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش تلاش های موفقیت آمیزی انجام می دهد و تنها با راهنمایی های مناسب با کمک بهترین فیزیک کتاب برای افراد ضعیف می تواند در دستیابی به اهداف موفق باشد.

 برای موفقیت تلاش های آموزشی در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک برای موفقیت تلاش های معلم در کلاس ضروری است. معلم با کمک کتاب، دانش را بر اساس اصول "از ساده تا دشوار"، "از معلوم تا ناشناخته" به دانش آموزان منتقل می کند تا بتواند در تلاش خود به حداکثر موفقیت دست یابد.

برای اطلاع از دانش و ایده های جدید - اگر در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک هر از چند گاهی مرور شود، می توان اطلاعات ایده ها و اختراعات جدید در آموزش ریاضی را از طریق کتاب های درسی به خوبی دریافت کرد.

در قالب وسایل کمک آموزشی- همانطور که معلم در کار تدریس خود به مواد آموزشی مؤثر دیگری نیاز دارد، برای جمع آوری مثال های خوب و سؤالات تمرینی نیز به بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک نیاز است.

 برای مرور موضوع - دانش آموزان می توانند دانش به دست آمده در ریاضیات را با تکرار خود بر اساس نیاز بررسی کنند. به این ترتیب دانش آموزان از طریق کتاب می توانند دانش کسب شده با تکرار خود را مرور کنند.

. برای تمرین- با کمک در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک ، دانش آموزان می توانند دانش فرمول ها، اصول و غیره مختلف را در خانه تکرار کنند و با تمرین خود، دانش کسب شده توسط خود را بررسی کنند. به این ترتیب دانش آموزان فرصتی برای یادگیری از طریق تمرین از طریق کتاب درسی پیدا می کنند.

بنابراین می توان گفت که در بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک هم برای معلم و هم برای دانش آموز در آموزش بسیار ضروری و مهم است. به کمک این دانش آموزان می توانند با توجه به توانایی، توانایی و علاقه خود یاد بگیرند. بنابراین آنها ملزم به یادگیری با سرعت معلم نیستند، اما هنوز کتاب نمی تواند جای معلم را بگیرد، فقط می تواند کار معلم را مفیدتر و آسان تر کند.

در تدریس فیزیک از بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک به عنوان یک ماده آموزشی برای راهنمایی دانش آموزان و معلمان استفاده می شود. دانش‌آموزان سوالات و مشکلات کار تمرینی را در یک مکان جمع‌آوری می‌کنند، به همین دلیل عادت خودآموزی در دانش‌آموزان ایجاد می‌شود، کتاب باعث صرفه‌جویی در وقت و رهایی از تلاش‌های غیرضروری می‌شود.

20

بیشتر بخوانید:

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک کدامست؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک یا جزوه دستنویس؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک تستی یا درسنامه دار؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک از نگاه مشاوران کنکور؟

بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک از زاویه دید دانش آموزان؟

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها