کد خبر: 671156
تاریخ انتشار :

نکاتی برای پس انداز در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با ادامه افزایش تورم

نکات زیادی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید از هزینه های اضافی در خرید های خود جلوگیری کنید....

نکاتی برای پس انداز در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با ادامه افزایش تورم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 

اینترنت و خرید اینترنتی یک اتفاق بزرگ در جهان امروز است. بخاطر مزایای بی‌شماری که خرید اینترنتی برای اقتصاد خانواده‌ها و مدیریت هزینه‌ها دارد مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. شما هم می‌خواهید بدانید خرید اینترنتی واقعا در مدیریت هزینه موثر است؟

مزایای خرید اینترنتی نسبت به فروشگاه‌های معمولی خیلی زیاد است بخصوص در شهرهای شلوغ  و پرترافیک.

نرخ بالای تورم داخلی باعث شده تا خانواده‌ها بیشتر از قبل هزینه کنند و پس انداز کمتری داشته باشند. با این حال راهکارهایی را برای مدیریت هزینه‌های شما آورده‌ایم که بتوانید پس انداز بیشتری داشته باشید.

 

در ابتدا شکل خرید سنتی خانواده را تغییر بدهید و از خدمات اینترنتی بخاطر مزایای متفاوت آن استفاده کنید.

اگر به دنبال راه حلی برای پس انداز بیشتر و مدیریت بهتر هزینه‌های خود هستید حتما خرید اینترنتی کالاهایتان را در صدر لیست قرار بدهید.

خرید کدام یک از اجناس کمک به اقتصاد خانواده می‌کند؟

یک سوال همیشگی بعد از اینکه می‌گوییم خرید اینترنتی برای کمک به هزینه‌های خانواده خوب است این است که چی و چطور بخریم ؟

چه کالاهایی را بخریم که ارزان‌تر از فروشگاه‌های معمولی باشند؟

پاسخ این سوال را می‌توان اینطور گفت که بسیاری از کالاها و خدمات مورد استفاده در طول یک ماه را اگر از روش اینترنتی خرید کنید؛ خیلی به صرفه تر است مثل :

  • کالاهای سوپر مارکتی با تخفیف
  • خرید کتاب آنلاین به جای کتاب کاغذی
  • آموزش نرم افزار و ... به صورت آنلاین
  • استفاده از تاکسی‌های اینترنتی بجای آژانس اتومبیل
  • اغلب اپلیکیشن‌های سوپرمارکتی برای ترغیب مشتریان کالاها را به طور روزانه تخفیف می‌زنند و برای پس انداز بیشتر می‌توان از این سوپرمارکت‌های اینترنتی خرید کرد.
  • خرید اینترنتی بلیط سفر بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها است. خرید لحظه آخری و تخفیف دار و مقایسه قیمت‌ها در هر شکل بلیط (هواپیما، اتوبوس و قطار ) سفری با هزینه کمتر و بهتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • رزرو هتل و انواع اقامتگاه و خانه مبله اینترنتی برای سفری ارزان قیمت توصیه می‌شود بخصوص در فصولی که مسافران کمتری به سفر می‌روند.
  • خرید کتاب آنلاین با تخفیفات عالی علاوه بر ارزان‌تر بودن از کتاب کاغذی به نگهداری محیط زیست هم کمک می‌کند.
  • اگر نیاز به آموزش در هر زمینه ای دارید به جای اینکه به کلاس‌های فیزیکی بروید کافی است در آموزشگاه‌های آنلاین ثبت نام کنید و با پرداخت هزینه کمتری آن آموزش را ببینید. هزینه رفت و آمد به کلاس هم خودبه‌خود حذف می‌شود و این هم نوعی صرفه جویی است.
  • سفارش انواع غذا و مقایسه قیمت‌ها بهتر از سفارش از رستوران‌های محل اطراف با قیمت‌های بالا است.

بسیاری دیگر از انواع کالاها و خدمات وجود دارند که می‌توانید از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت معتبر با قیمت‌های مناسب و تخفیفات خوب تهیه کنید به طور مثال با استفاده از کد تخفیف افق کوروش از سایت فروشگاه‌های کوروش خرید کنید.

مزایای خرید اینترنتی

مزایای فراوانی برای خرید اینترنتی مطرح شده و تنها چند مورد آن را که در مدیریت هزینه‌های خانواده موثر است مطرح می‌کنیم:

 

  • امکان خرید بدون رفت و آمد (هزینه‌های رفت و آمد و بنزین و پارکینگ ... ) و لغو خرید به راحتی امکان پذیر است.
  • انتخاب یک کالا از میان قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف با اطلاع کامل از مشخصات محصول. حتی در خرید لباس جنس آن ذکر می‌شود و انواع لوازم آرایش با توجه به اطلاعات درج شده و تست رنگ‌ها می‌توانید بدون مشکل انتخاب کنید.
  • اگر به طورمعمول به فروشگاه‌ها می‌روید اغلب وسایل اضافه خرید می‌کنید که نیازی به آن ندارید و این هزینه بر است. در صورتیکه با خرید اینترنتی تا میزان زیادی سفارش این اقلام کاهش پیدا می‌کند و لیست خریدی متشکل از تمامی موارد مورد نیاز بدون اقلام هزینه بر غیر ضروری دارید.
  • عدم نیاز به تهیه لیست خرید و فراموشی برخی اقلام تنها با امکان به مرور قرار دادن مایحتاجتان داخل سبد خرید. به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از اجناس را می‌توانید پس از دریافت و عدم استفاده مرجوع کنید و این کاملا مطابق با قوانین سایتی است که از آن خرید کردید.

در سایت‌هایی مثل باسلام و روژا و ... که امکان فروش خدمات و کالاهای بسیاری را فراهم کرده اند قبل از خرید حتما کد تخفیف باسلام یا سایت‌های دیگر را تهیه و در سایت استفاده کنید

چطور هدیه ارزان‌تر و زیباتر بخریم ؟

شما هم دوست دارید هدیه‌های زیبا برای دوستان و آشنایان در شهرهای دیگر بخرید؟

هدیه دادن به دوستان و آشنایان در شهرهای مختلف سخت است و ارسال آن با پست و خسارت ندیدن و ... عواملی است که این نوع هدیه فرستادن را سخت‌تر می‌کند.

برای این کار می‌توانید از انواع فروشگاه‌های اینترنتی هر نوع هدیه‌ای که خواستید را بخرید و سفارش کادو و تزیین کردن دهید و به آدرس موردنظرتان ارسال کنید. در این حالت دیگر نگران آسیب به آن هدیه یا گم شدن و ... نیستید. علاوه بر اینکه می‌توانید هدیه را با تخفیف‌های بالا خریداری کنید.

هدیه‌ها یا دسته گل برای سالگرد ازدواج، روز پدر و مادر، ولنتاین و ... را اینترنتی خرید کنید و در هر زمانی که خواستید به محل کار یا زندگی دوستانتان بفرستید.

درمورد نگرانی‌های خرید اینترنتی هستند افرادی که این نوع خرید را به خاطر مشکلاتش یا خطر کلاهبرداری انتخاب نمی‌کنند.

این که اتفاقات ناخوشایندی برای خریداران اینترنتی پیش آمده را نمی‌توان انکار کرد ولی همیشه قبل از هر خریدی باید از فروشنده آن مطمئن باشید. اگر خرید اینترنتی موفق و با خاطره خوش می‌خواهید در ابتدا و قبل از سفارش، در مورد فروشنده آن تحقیق کنید.

اینماد (سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ) دارد یا نه؟ عضو اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی هست؟ تابع قوانین کشور و سابقه خوبی دارد؟ درگاه پرداخت آن کدام است ؟

در اینترنت و شبکه‌های مجازی هم درباره سایت و نظرات مشتریان آن بخوانید و فروشگاهی معتبر انتخاب کنید.

یکی از موارد اصلی در خرید محصولات یا خدمات اینترنتی استفاده از انواع کد تخفیف است با این کار مبلغی را صرفه جویی می‌کنید.

کسب و کارهای آنلاین برای فروش بیشتر چالش‌هایی را برای مشتریان ایجاد و از طریق آن امتیازاتی مانند تخفیف روی کل خرید، ارسال رایگان، تخفیف روی خریدهای بعدی، هدیه و ... ارائه می‌دهند.

استفاده از کوپن‌های تخفیف یک راه حل مناسب برای امکان پس انداز بیشتر در طول ماه است. که فروشگاه های مختلفی مانند دیجی کالا جت، اسنپ مارکت و... انواع این تخفیف ها را روزانه ارائه می‌کنند. جهت دریافت تخفیف دیجی جت یا تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید از سایت‌هایی مانند موپُن استفاده کنید.

کد تخفیف

خرید ارزان‌تر همیشه حس خوبی دارد

مشتریان در هر نقطه ای از کره خاکی مایل به دریافت تخفیف اند و خرید به طور فیزیکی تخفیف بالایی ندارد و این در بین مشتریان با وضع مالی خوب و متوسط فرقی ندارد. آن‌ها صرفا به دنبال تخفیف در زمان خرید هستند و چه بهتر که خریدهای اینترنتی در هر فروشگاهی انواع تخفیفات را ارائه می‌کنند.

سایت موپُن تخفیفات فراوانی را برای فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی لیست کرده و می‌توانید از این تخفیفات برای مدیریت هزینه خانوار استفاده کنید.

بعضا تخفیف‌ها ممکن است مبلغ بزرگی نباشد ولی مجموع مبالغ تخفیفات در بین خریدهای یک ماه خانوار به میزانی چشمگیر تبدیل می‌شود و این ارزشمند است.

اگر اولین خریدتان از سایت است اغلب اوقات تخفیف خوبی می‌گیرید پس از همین امروز اینترنتی خرید کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها