کد خبر: 671342
تاریخ انتشار :

مقاصد لاکچری برای سفر در نوروز

آغاز فصل بهار و نوروز با وجود تعطیلات زمان مناسبی برای سفر است. مسافران این امکان را دارند که با یک برنامه ریزی دقیق و بدون نگرانی، یک سفر هیجان‌انگیز و رویایی را تجربه کنند. تنها میبایست با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر اقدام به خرید تور نمایند. از این رو آژانس آرزوی سفر پارسیان با بررسی علایق شما در خصوص انتخاب مقاصد لاکچری برای سفر در نوروز، تورهای آنتالیا، روسیه و پوکت را ارائه نموده است تا در این تعطیلات سفری شاد و آرام داشته باشید.

مقاصد لاکچری برای سفر در نوروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سفر به ترکیه (شهر آنتالیا)

یکی از شهرهای پر گردشگر در کشور ترکیه، شهر آنتالیاست. تور ترکیه و سفر به آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است که میتواند تجربه‌ی یک سفر لاکچری را رقم بزند. در این شهر هتل های لوکس بسیاری وجود دارد و مراکز خریدی با برندهای بین المللی فراوانی در اختیار مسافران است.

 

به طور کلی آنتالیا یک شهر تفریحی و توریستی است و اگر از کارهای اداری خسته شده اید و نیاز به یک سفر رویایی و به یاد ماندنی ، همراه با تفریحات مهیج آبی دارید، تور آنتالیا قطعا مقصد مناسبی برای شماست. آب و هوای این شهر در فصل بهار و تعطیلات نوروز آفتابی و معتدل و میتوانید از سفر خود لذت ببرید.

اقامت در هتل های مجلل با امکانات رفاهی کامل ،شنا ،آفتاب گرفتن در ساحل، سرو غذاهای لذیذ در رستوران های لاکچری و سایر امکانات میتواند نمونه ای از یک سفر لوکس برای ماه عسل و یا حتی یک سفر دوستانه باشد.

اگر تصمیم به سفری لاکچری به این شهر داشته باشید باید بدانید که پروازهای ترک و مستقیم به مقصد آنتالیا میتوانند جایگزین پروازهای ایرانی باشند، زیرا پروازهای ایرانی به مقصد اسپارتا هستند و حدود 3 ساعت با آنتالیا فاصله دارند که این مسافت معمولا با اتوبوس ها و ون های توریستی طی می شود. بنابراین با اینکه در انتخاب پروازهای ترک هزینه بالاتری پرداخت میکنید، اما در صرفه جویی در زمان و سهولت سفر شما تاثیر به سزایی دارد.

علاوه بر این برخی از هتل های این شهر به قدری امکانات لوکس و تفریحات جذاب دارند که با اقامت در آنها، ترجیح میدهید بیشتر زمان خودتان را در هتل سپری کنید .کف پارتی، ماساژ، شعبده بازی، برگزاری مراسمات و موسیقی از گروه های اروپایی و غیره، مسابقاب گوناگون، شنا و سایر امکانات لوکس دیگر،می تواند از جمله ی امکانات این هتل ها باشد.

سفر به روسیه (مسکو و سنت پترزبورگ)

تور روسیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا است که هر سال میلیون‌ها گردشگر روانه این کشور پهناور در اروپا می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت بالای سفر به روسیه وجود تعداد بالای مقاصد گردشگری در این کشور است که منجر به جلب رضایت هر سلیقه ای می شود. شهرهای بزرگی مانند مسکو پایتخت سیاسی روسیه و سنت پترزبورگ پایتخت فرهنگی این کشور و سوچی یکی از شناخته شده ترین شهرهای تفریحی در سواحل دریای سیاه، ازجمله مقاصد گردشگری مهم در کشور روسیه هستند که اگر تا کنون آنها را ندیده اید، نباید فرصت بازدید از آن‌ها را از دست بدهید.

5

امکانات بسیار زیادی در کشور روسیه وجود دارد که مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها یک سفر لوکس به این کشور را تجربه کنند. به طور نمونه در شهر سنت پترزبورگ گردشگران می‌توانند با اجاره یک ماشین لوکس به همراه راننده، تجربه متفاوتی از گشت وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی این شهر را تجربه کنند و این امر گشت لاکچری در هنگام بازدید از جاذبه‌های اطراف  شهر همچون پترهوف و پوشکین  را با  سهولت و راحتی گردشگران همراه خواهد کرد. استفاده از امکانات ویژه و سالن لوکس و وی آی پی فرودگاه‌های بین‌المللی روسیه نیز ازجمله امکانات لاکچری سفر به این کشور به شمار می‌رود.

 

6یا اجاره کشتی های تفریحی در منطقه سوچی از تفریحاتی هستند که بسیاری از گردشگران که قصد تجربه یک سفر لاکچری به کشور روسیه دارند، در برنامه ریزی سفر خود قرار می دهند. البته سفرهای دریایی از ماه اردیبهشت تا اوایل پاییز انجام می شود. بهترین زمان برای گذراندن این تفریح مناسب فصل تابستان است و در بهار و تعطیلات نوروزی و  دیگر فصل‌های سال نمی‌توان از این امکانات لاکچری در کشور روسیه استفاده کرد.

مسافرانی که در سفر به روسیه از سنت پترزبورگ دیدن می‌کنند می‌توانند برنامه‌های مختلف دیگری مانند تور هلیکوپتر سن پترزبورگ راکه یکی از لاکچری ترین برنامه‌های تفریحی و گردشگری به شمار می‌رود، در برنامه ریزی سفر خود جای دهند. همراه با تور هلیکوپتر در سنت پترزبورگ میتوانید یکی از بهترین مناظر این تاریخی را برای گردشگران فراهم می‌کند و این میتواند یکی از بهترین تجربه های یک سفر لاکچری باشد.

 خدمات هتل، موقعیت جغرافیایی آن و دسترسی و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری از مواردی هستند که به بالا رفتن محبوبیت هتل‌ها در کشور روسیه کمک می‌کنند. هتل بزرگ اروپا ، هتل لوته و هتل چهار فصل از هتل‌های مجللی هستند که در مسکو و سنت پترزبورگ آماده ارائه خدمات به گردشگران کشور روسیه بوده و امکانات لاکچری و مناسبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

انتخاب رستوران ها، مراکز خرید با برندهای بین المللی و انتخاب نوع  تفریحات در طول سفر، میتواند در تعیین کیفیت و درجه ی لاکچری بودن سفرتاثیرگذار باشد. سفر با تور ترکیبی مسکو و سنت پترزبورگ به کشور روسیه،یک تجربه ی لوکس و تکرار نشدنی را برای گردشگران فراهم میکند.

 

سفر به تایلند (پوکت و پاتایا)

کشور تایلند نسبت به کشورهای همسایه خود مانند کامبوج و لائوس کشوری گران قیمت است، اما هنوز هم در مقایسه با بسیاری از کشورهای آسیایی هم رده خود ، برای گردشگران خارجی ،یک کشور ارزان قیمت به حساب می آید.

7

اگر تصمیم دارید برای تعطیلات نوروز در آغاز فصل بهار، در تجربه یک سفر  لوکس به کشور تایلند بروید، تور تایلند برای شما مقرون به صرفه تمام می‌شود. گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری و تاریخی تایلند، شرکت در کلاس‌ها و فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای مانند شنا، غواصی و آشپزی در کلاس های خصوصی جزوی از خاطرات ماندگار در سفر شما به تایلند محسوب خواهد شد. استفاده از امکانات لوکس و متنوعی مانند اسپا و ماساژ درمانی تایلندی هم کیفیت سفر لاکچری شما را بالاتر می‌برد.

یکی از مهمترین هزینه های سفر به تایلند، هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره و رفتن به رستوران‌های لاکچری و بین المللی است. اگر سفر شما لاکچری و بدون محدودیت در بودجه باشد، اقامت در هتل‌های لوکس این کشور چیزی حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای هر شب هزینه دارد.

تایلند نیز مانند ترکیه و روسیه به دلیل داشتن خط ساحلی، از تفریحات آبی بسیاری برخوردار است. از عمومی ترین تا لاکچری ترین تفریحات در این سواحل زیبا، با توجه به هزینه ای که برای دریافت خدمات تفریحی در نظر دارید،کیفیت متفاوتی نیز دارد.

پوکت و پاتایا از شهرهای گردشگرپذیر در تایلند هستند که با امکانات متنوع میتوانند هر گردشگری را با سلیقه های مختلف راضی نگه دارد.

با تمام این توضیحات، سفر های نوروزی با توجه به میزان هزینه و بوجه ای که برای آن در نظر میگیریم میتواند تجربه ای جدید و خاطره ای زیبا را به یادگار بگذارد. شما میتوانید برای خرید تورهای خارجی کشورهایی نظیر تایلند، روسیه، ترکیه، هند و ... به سایت آرزوی سفر مراجعه نموده و اقدام به رزرو تور دلخواه خود نمایید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش این مجموعه با شماره تماس 02145128در تماس باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها