کد خبر: 671470
تاریخ انتشار :

خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامکالا

خرید اینترنتی گوسفند زنده، یکی از مهمترین خدماتی است که وب‌سایت دامکالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله به ذکر توضیحاتی در این مورد می‌پردازیم.

خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامکالا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 

 

خرید گوسفند با توجه مشکلات حمل و نقل و ذبح آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. این در حالی است که وب‌سایت دامکالا امکان خرید گوسفند را بسیار ساده کرده است. به این نکته دقت کنید که با خرید دام زنده از دامکالا می‌توانید از خدمات ویژه ای مانند: تحویل رایگان گوسفند، ذبح شرعی آن توسط قصابی ماهر، استفاده نمایید. همچنین باید گفت: این مرکز برای پرواربندی گوسفندان خود از روش های صنعتی استفاده می‌کند. چنانچه از مزایای استفاده از متدهای جدید در پرورش گوسفندان نا آگاهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. به این دلیل که قصد داریم شما را با روش صنعتی پرورش گوسفندان آشنا سازیم.

 

خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامکالا

تفاوت میان دامداری با روش صنعتی و سنتی

در حقیقت با خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامداری‌هایی که به روش صنعتی گوسفندان را پروار می‌کنند، خیال شما بابت سلامت جسمی گوسفند آسوده خواهد بود. در این روش از یک سری اصول و قواعد، جهت پرواربندی گوسفندان استفاده می‌شود. همچنین باید گفت: در این روش، گوسفندان تحت نظارت مستقیم دامپزشکان پرورش خواهند یافت. به این نکته دقت کنید که این دامپزشکان نظارت دقیقی بر تزریق به موقع واکسن‌ و همچنین تغذیه آنها خواهند داشت. رعایت این موارد، موجب افزایش بازدهی این شغل نیز خواهد شد. به این صورت که با تزریق به موقع واکسن به گوسفند، موجب کاهش بیماری و تلفات در آنها می‌شود.

این در حالی است که در روش سنتی پرورش گوسفند، دقت چندانی به تزریق واکسن ها و نیاز تغذیه دام نمی‌شود. همین موضوع موجب ایجاد بیماری‌‌های دامی در گوسفند و انتقال آن به انسان خواهد شد.

مزایای خرید اینترنتی گوسفند

مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده، بیشتر متوجه کسانی است که مایلند خرید گوسفند را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهند و آن را بدون هیچ دردسری درب منزل خود تحویل بگیرند. این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی دام کالا وزن دلخواه گوسفند مورد نظر را انتخاب و به راحتی عمل پرداخت را انجام دهند. شما عزیزان می‌توانید با کلیک کردن بر قسمت «مشاهده محصول و سفارش» رنگ و نژاد گوسفند را نیز به دلخواه خود انتخاب نمایید. همچنین اطلاع از واکسن‌های تزریق شده نیز، در همین قسمت امکان پذیر خواهد بود. با استفاده از این روش خرید، دیگر نگرانی بابت ترافیک و حمل دشوار گوسفند زنده نخواهید داشت. به این دلیل که دامکالا تمام گوسفندان خریداری شده توسط کاربر را با استفاده از خودروهای مخصوص تا آدرس ثبت شده، حمل می‌کند.

11

خرید اینترنتی گوسفند زنده

خرید تلفنی گوسفند زنده

از دیگر خدماتی که وب‌سایت دام کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، امکان رزرو تلفنی گوسفند زنده می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در وب‌سایت، با کارشناسان ما در تماس باشید و گوسفند زنده را با مشخصات دلخواه، خریداری نمایید. برای پرداخت مبلغ گوسفند نیز می‌توانید از کارشناسان شماره کارت دریافت نمایید و عکس فیش ارسالی را نیز برای آنها ارسال کنید. به این نکته توجه کنید که گوسفند رزرو شده توسط شما، تنها به مدت 15 دقیقه در حالت رزرو شده باقی می‌ماند. به این معنی که بعد از گذشت 15 دقیقه، وب‌سایت دامکالا مسئولیتی بابت فروش آن بر عهده نخواهد گرفت.

قیمت گوسفند زنده

با توجه به این نکته که قیمت گوسفند زنده تا حد بسیاری وابسته به قیمت ارز در کشور است، نمی‌توان به طور کلی قیمتی واحدی را برای هر کیلو گوشت گوسفند در نظر گرفت. همانطور که می‌دانیم در سالهای اخیر بازار ارز در کشور نوسانات بسیاری را تجربه کرده است. واضح است که با افزایش قیمت ارز در کشور قیمت علوفه و همچنین تجهیزات مورد استفاده دامداری ها نیز افزایش یافته است. اما توجه به این نکته ضروری است که وب‌سایت دام کالا، به صورت روزانه قیمت آپدیت شده گوشت گوسفند زنده را در صفحه اول سایت خود منتشر می‌کند.

دامکالا دارنده مجوزهای لازم از وزارت بهداشت

 به این موضوع دقت کنید که دامکالا، به صورت مستقیم تحت نظارت وزارت بهداشت و همچنین سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد. این بدان معنی است که این مرکز دارنده تمامی مجوزهای لازم از این سازمان‌های مربوطه می‌باشد. همین موضوع موجب جلب رضایت و همچنین اطمینان مشتریان به دام کالا شده است. به این موضوع دقت کنید که با خرید اینترنتی گوسفند زنده از این مرکز معتبر، شما خرید خود را به صورت مستقیم از دامداری تهیه نموده‌اید. خرید به صرفه یکی از بزرگترین مزایای خرید مستقیم و بدون واسطه می‌باشد.

خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامکالا

به این نکته دقت کنید که بعد از انتخاب گوسفند زنده با وزن دلخواه، شما عزیزان می‌توانید عکس‌هایی که در تاریخ های مختلف از گوسفند گرفته شده است را مشاهده نمایید. خرید گوسفند زنده تهران از این طریق با اطمینان خاطر بیشتری انجام خواهد شد. همچنین در این قسمت اطلاعات دقیقی در مورد نوع واکسن تزریق شده به گوسفند و همچنین نژاد و رنگ آن، وجود دارد. مهمترین مزایای خرید آنلاین گوسفند، خرید آن برای مراسم‌های خاص است. چنانچه تاریخ مراسم شما مشخص شده است، می‌توانید با تعیین زمان تحویل گوسفند در جدول زمانبندی موجود در وب‌سایت، آن را دقیقا در زمان دلخواه تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی گوسفند زنده به صورت عمده

چنانچه شما صاحب رستورانی هستید و نیاز مستمر به گوشت قرمز دارید، می‌توانید به راحتی خرید اینترنتی گوسفند زنده را از طریق وب‌سایت دام کالا انجام دهید. با استفاده از خدمات ویژه‌ای که وب‌سایت دام کالا برای شما فراهم کرده است، دیگر نگرانی بابت ذبح شرعی و همچنین ایاب و ذهاب گوسفند را نخواهید داشت. تنها با استفاده از اینترنت و گوشی تلفن همراه و چند کلیک ساده، می‌توانید خرید عمده گوسفند زنده را انجام دهید. به این موضوع دقت کنید که تامین گوشت قرمز تازه برای رستوران‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همچنین خرید اینترنتی گوسفند زنده برای هیئت ها و مراسم‌های مذهبی نیز انجام می‌شود. در حقیقت دامکالا مسیر خرید گوسفند زنده را بسیار کوتاه و آسان کرده است. ذبح شرعی گوسفند و پخش گوشت آن در میان مردم، یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های مراسم‌های مذهبی شمرده می‌شود. انتخاب آسان گوسفند از طریق سایت و استفاده از قیمت‌ مناسب موجود در این مرکز، از جمله خدمات ویژه‌ای است که دامکالا در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت وجود ابهام در مورد نحوه خدمات رسانی وب‌سایت، می‌‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب‌سایت با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها