کد خبر: 671742
تاریخ انتشار :

در شعبه جدید روغنکده بکلی چه محصولاتی عرضه می شود؟

مجموعه روغنکده بکلی معتبرترین مجموعه روغن گیری، ارده گیری و کره گیری در استان خراسان است که دارای دو شعبه است. مهمترین محصولات شعبه جدید روغنکده بکلی، کره بادام زمینی و کره نارگیل بکلی است. امروزه بالغ بر 300 دستگاه در زمینه مواد غذایی ارگانیک در این مجموعه فعالیت می کنند. محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی اعم از خوراکی و درمانی و محصولات زیبایی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی را مورد بررسی قرار دهیم.

در شعبه جدید روغنکده بکلی چه محصولاتی عرضه می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در شعبه جدید روغنکده بکلی چه محصولاتی عرضه می شود؟

امروزه با وجود تجهیزات مدرن و به روز و انجام مکرر آزمایشات بر روی روغن های صنعتی، مضرات آن ها با بروز انواع بیماری ها نشان داده شده است. روغن های گیاهی سالم و مفید جایگزین خوبی برای روغن های صنعتی مضر شده اند.

شعبه جدید روغنکده بکلی با اخذ نمایندگی انحصاری اقدام به تولید روغن مخصوص پخت و پز، روغن گیاهی، روغن مخصوص پوست و مو و ماساژ، روغن مخصوص تسکین درد کرده است. محصولات متنوع در روغنکده بکلی کاملا یونیک و اصل می باشند که نیاز مشتریان را برطرف می کند. به همین دلیل روغنکده بکلی توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی را در ادامه مقاله مرور می کنیم.

روغن آرگان

روغن آرگان روغنی مناسب برای پوست و مو است که با که با روش پرس سرد و کاملا خالص از مغز میوه آرگان بدست می آید. روغن آرگان دارای اسیدهای چرب مغذی پوست و مو از جمله اولئیک اسید، لنولئیک اسید، پالمیتیک اسید و همچنین استئاریک است. باید گفت روغن آرگان غنی از ویتامین E  است که تاثیر بسزایی در ترمیم سلول های پوست و مو دارد. این محصول را م توانید از روغنکده بکلی خریداری کنید.

روغن خراطین

احتمالاً  شما هم تا الان نمیدانستید که روغن خراطین از چه چیزی تهیه می شود! باید بگوییم که روغن خراطین از یک نوع کرم هندی به نام کرمِ خراطین به روش عصاره گیری تهیه می شود. در واقع کرم خراطین یا همان" eisenia fetida" عصاره خودش را در روغن پذیرنده پس می دهد و با این روش می شود از خواص کرم خراطین بیشتر استفاده کرد.

این روغن سرشار از پروتئین، کلاژن، آلانتوئین، ویتامین E، امگا 3، امگا 6، امگا9 است. هر کدام از این منابع و عناصرمی‌توانند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی حجم‌دهی اعضای بدن داشته باشند. یکی دیگر از مهمترین خواص روغن خراطین، افزایش میزان جریان خون در بدن می باشد. این روغن از مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار است که تمامی آنها بر روی افزایش سطح خون ‌رسانی در بدن، نقش بسزایی خواهند داشت. در شعبه جدید روغنکده بکلی می توانید این روغن را تهیه کنید.

کره بادام زمینی بکلی

کره بادام زمینی سرشار از پروتئین است، که پروتئین یک عنصر حیاتی برای ایجاد بدنی قوی می باشد. و همچنین محتوای پروتئین همانطور که می دانیم برای تقویت تمام عضلات بدن از جمله عضلات اندام ها مفید بوده و بادام زمینی و کره بادام زمینی یکی از منابع بسیار بالای پروتئین هستند  کره بادام هندی با دستگاه کره گیری از محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی است.

کره بادام زمینی بکلی از بهترین مواد اولیه برخوردار است و هیچگونه مواد افزودنی به آن اضافه نشده است. از خواص بادام زمینی می توان به حفظ سلامت قلب و عروق اشاره کرد. شاید برخی به دلیل چربی موجود در این کره این تصور را داشته باشند که برای قلب ممکن است ضرر داشته باشد. این تصور یک تصوری کاملا غلط است چرا که کره بادام زمینی، سرشار از مواد مغذی است که برای قلب بسیار مفید است.

روغن زیره

روغن زیره سرشار از املاح معدنی است و مانع پیری زودرس، درمان بیماری پوستی پسوریازیس یا اگزما و از بین بردن کلسترول خون می شود. زیره برای افرادی که می خواهند چربی سوزی موضعی کنند بسیار مفید است. کاهش التهابات پوستی، تقویت و جوانسازی پوست، رفع تیرگی دور چشم، تقویت موها و از بین بردن شوره سر از دیگر خواص زیره است. زیره یکی از محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی است که در دمای اتاق تا دو سال قابل نگهداری است.

روغن کرچک بکلی

روغن کرچک یکی از محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی است که از گیاه کرچک گرفته شده است. روغن کرچک خواص فراوانی دارد از جمله: پاکسازی روده، درمان بیماری های پوستی و درمان میخچه. از این روغن برای مرطوب کنندگی پوست، درمان آکنه، بهبود زخم و خاصیت ضد میکروبی استفاده می شود.

این روغن همچنین برای درمان مشکلات مو، مانند: ضد شوره بودن، ضد موخوره، کمک به رشد مو و تسریع در رشد مجدد مو مفید است. روغن کرچک علاوه بر خواص مفید دارای عوارض ناخوشایندی است. خوردن بیش از حد آن باعث سرگیجه، تهوع و ضعف در عضلات می شود.

روغن کرچک بکلی

کره بادام درختی بکلی

کره بادام درختی از آسیاب کردن بادام درختی به دست می آید که به عنوان صبحانه یا میان وعده غذایی مغذی و کاملا مقوی است. از کره بادام تلخ برای کاهش ریسک حمله قلبی، کاهش کلسترول خون، حفظ انرژی در ورزشکاران می توان استفاده کرد.

کره بادام درختی یکی دیگر از محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی است که منبع کلسیم و ویتامین E است. به همین دلیل می تواند از دیابت و سرطان پیشگیری و به سلامتی پوست کمک کند و برای سلامت استخوان ها مفید است. از دیگر خواص مفید کره بادام زمینی می توان به کنترل دیابت و اشتها، تقویت روده، تقویت دندان ها و کنترل فشار خون اشاره کرد.

کره پسته بکلی

پسته یکی از مقوی ترین آجیل ها محسوب می شود که دارای مقدار زیادی آهن و پتاسیم، ویتامین B و املاح معدنی است. کره پسته یکی دیگر از محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی است که مکمل ایده آل برای چاقی شناخته شده است. علاوه بر این مشکلات کم خونی را رفع می کند، برای کنترل وزن و سلامت قلب و افزایش حافظه نیز مفید است. افزایش هوش و کنترل دیابت را هم می توان به فواید آن اضافه کرد. افزودنی هایی مانند هل و وانیل باعث خوش طعم و خوش عطر شدن کره پسته شده اند.

جمع بندی

به طور کلی تمامی محصولات عرضه شده در شعبه جدید روغنکده بکلی از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مهمترین محصولات این روغنکده در مشهد، روغن های گیاهی، محصولات خوراکی، درمانی و محصولات زیبایی است. در اینجا به برخی از این محصولات اشاره کردیم و خواص و فواید آن ها را ذکر کردیم. امید است مطالب این گفتگو مفید باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها