کد خبر: 671815
تاریخ انتشار :

چگونه ماژیک وایت برد را شارژ کنیم؟

چگونه ماژیک وایت برد را شارژ کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

اگر در گذشته عادت به استفاده از ماژیک های یکبار مصرفی داشتید که پس از تمام شدن جوهر آنها، ماژیک را دور می انداختید بهتر است با گزینه ی جدید دیگری که ماژیک وایت برد قابل شارژ است نیز، آشنا شوید. امروزه با روند رو به رشد و افزایش تقاضای استفاده از تابلو وایت برد، وجود ماژیک های وایت برد نیز در کنار تابلوها به یک ضرورت تبدیل گشته است و در کنار هر تابلوی وایت برد حداقل یک یا چند ماژیک وایت برد در رنگ های مختلف مشاهده می شود. اگر ماژیک وایت برد از نوع قابل شارژ باشد بر روی بدنه ی آن کلمه ی refillable دیده خواهد شد و شکل ظاهری قسمت مخزن ماژیک نیز متفاوت از ماژیک های یکبار مصرف است.

ماژیک قابل شارژ چیست؟

ماژیک قابل شارژ یا ماژیک refillable نوعی ماژیک است که مخزن حاوی جوهر آن به سادگی می تواند مجددا از طریق ریختن جوهر به داخل آن پر شود. قسمت مخزن این ماژیک ها به سادگی از جای خود جدا شده و می توان با یک آموزش ساده آنها را از جوهر پر و از ماژیک مجددا استفاده کرد. طول عمر این ماژیک ها می تواند تا چندین سال نسبت به کیفیت جوهر استفاده شده در آن و همچنین کیفیت قسمت نیب یا نوک ماژیک متغیر باشد.در شرکت شیدکو نسبت به نیاز سنجی متقاضیان ماژیک های وایت برد، این نوع ماژیک ها با بالاترین کیفیت نیز تولید می شوند.

مزایای استفاده از ماژیک وایت برد قابل شارژ

استفاده از ماژیک های قابل شارژ مزیتهای زیادی دارد که در ادامه به چند مزیت عمده آنها اشاره خواهد شد:

  • در دسترس بودن سریع ماژیک

یکی از نگرانی های اساتید و معلمان و یا مدیران شرکت هایی که از تابلوی وایت برد زیاد استفاده می کنند، تمام شدن جوهر ماژیک و عدم وجود ماژیک نو و در دسترس می باشد. استفاده از ماژیک های قابل شارژ این نگرانی را به کلی از بین برده است. چرا که با داشتن یک قوطی کوچک از جوهر ماژیک وایت برد می‌توان در هنگام تمام شدن جوهر آن ، به راحتی مخزن را مجدداً با جوهر پر و از آن استفاده کرد.

8

  • صرفه ی اقتصادی

استفاده از ماژیک های قابل شارژ و عدم نیاز به خریدن ماژیک نو در بازه های زمانی کوتاه مدت ، موجب میشود که هزینه کمتری بابت خرید ماژیک های وایت برد پرداخت شود و تنها با تهیه یک بطری جوهر ماژیک وایت برد می توان به راحتی و با کمترین هزینه ممکن ماژیک را شارژ و از آن استفاده کرد.

 

  • امکان افزایش کیفیت جوهر

اگر ماژیک وایت برد قابل شارژ را از برندی نه چندان معتبر تهیه کرده‌ اید و جوهر آن پس از مدت زمان بسیار کوتاهی تمام شده و یا اگر رنگ جوهر آن کمرنگ است، می توان جوهر ماژیک وایت برد را از برندی معتبر تهیه و در داخل ماژیک ریخت. از این طریق می توانید ماژیک با کیفیت و با جوهری پر رنگ تر را در اختیار داشته باشید.

 

 

نحوه ی شارژماژیک وایت برد

اگر از ماژیک وایت برد قابل شارژ استفاده کرده‌اید واکنون جوهر آن رو به اتمام است، بهتر است نحوه شارژ کردن مجدد آن را قبل از به اتمام رسیدن قطرات آخر جوهر بدانید تا بتوانید سریعاً ماژیک را شارژ و از آن استفاده کنید. در هنگام آماده سازی ماژیک برای شارژ مجدد ممکن است با سوالاتی از قبیل چگونه ماژیک خود را دوباره پر کنم؟ به چه مقدار جوهر نیاز دارم ؟ و از کدام مارک جوهربرای شارژ مجدد می توانم استفاده کنم، رو به رو شوید. برای اطلاع در مورد نحوه ی شارژ مجدد ماژیک و همچنین دانستن پاسخ این سوالات با راه حل های پیشنهادی شرکت شیدکو همراه باشید.

 

مراحل شارژ مجدد ماژیک

 

  1. پس از اطمینان از اتمام جوهر داخل ماژیک، درب آن را باز کرده و در قسمت ته ماژیک قراردهید، به گونه ای که قسمت نوک ماژیک بدون درب باشد.
  2. اکنون قسمت ته ماژیک را که درب بر روی آن قرارگرفته، محکم به طرفین بپیچانید تا قسمت مخزن ماژیک باز و جدا شود.
  3. در این مرحله جوهر را از قوطی آن و یا با استفاده از جوهر چکان به آرامی در داخل مخزن بریزید. سعی کنید سطح جوهر تا کمی پایین تر از لب مخزن بالا بیاید.
  4. پس از ریختن مقدارکافی از جوهر در مخزن ماژیک، درب مخزن را بسته و به آرامی به طرفین بچرخانید تا درب کاملا محکم بسته شود.

چه میان جوهر نیاز است؟

بسته به میزان خالی بودن مخزن ماژیک، بیشتر ماژیک های وایت برد  قابل شارژ به 1-2 میلی لیتر جوهر (50-100 قطره) نیاز دارند تا دوباره شارژ شوند. برای مدل‌های بزرگتر، تقریباً 4-6 میلی لیتر (200-300 قطره) مورد نیاز است. اما میزان جوهر نمیتواند همیشه ثابت باشد، در واقع استاندارد مشخصی برای آن وجود ندارد، بلکه در هنگام پر کردن مخزن می توان متوجه مقدار مورد نیاز از جوهر شد.

برندهای معتبر جوهر ماژیک وایت برد

در شارژ کردن مجدد ماژیک وایت برد اگر از جوهر با کیفیت استفاده شود، علاوه برکمک به طول نوشتاری زیاد و افزایش مدت زمان استفاده از ماژیک، می توان از پر رنگ بودن رنگ جوهر و قابلیت پاک شوندگی راحت آن نیز اطمینان حاصل کرد. جوهری که برای استفاده در ماژیک های قابل شارژ شیدکو استفاده می شود، علاوه بر داشتن ویژگی های ذکر شده، به دلیل استاندارد بودن متریال به کار رفته در تولید آن، هیچگونه آسیبی به سطح وایت برد وارد نخواهد کرد.

 

9

سخن پایانی

شرکت شیدکو یکی از تولید کنندگان متبحر و باسابقه ی تولید تجهیزات آموزشی می باشد. این شرکت در تیم تحقیق و توسعه ی خود از افراد کارآمد و با تجربه استفاده کرده است تا ضمن تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز جهانی، از کیفیت آنها و همچنین رضایت مشتریان و کاربران نیز اطمینان حاصل نماید. ماژیک های وایت برد در این شرکت هم  به صورت یکبار مصرف و هم به صورت قابل شارژ در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. با تهیه ی یک پک از چند رنگ ماژیک های وایت برد قابل شارژ یا   refillable ، به همراه جوهر مخصوص شارژ این ماژیک ها، تا چند سال نیاز به خرید ماژیک وایت برد جدید نخواهید داشت و از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای ثبت سفارش و نهایی کردن خرید خود همین امروز با بخش فروش شرکت شیدکو تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها