کد خبر: 672011
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM

بازی‌های نقش‌آفرینی موبایلی چند سالی است محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. بازیکنان از سراسر جهان در این سبک بازی‌ها باهم رقابت می‌کنند و همین سبب شده تا روزبه‌روز به تعداد بازیکنان و بازی‌های نقش‌آفرینی موبایلی اضافه شود.

راهنمای خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این سبک بازی‌ها تعدادشان کم نیست و بازیکنان آنها بیشتر نوجوانان و جوانان هستند. این بازی‌ها معمولاً در سبک اکشن - نقش‌آفرینی هستند و از معروف‌ترین آنها می‌توان به بازی Mobile Legends – موبایل لجند (اسطوره نبرد) اشاره کرد.

 Mobile Legends موبایل لجند در سبک بازی‌های Dota قرار دارد و یک بازی اکشن - نقش‌آفرینی  است که بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود.

برای پیش ‌بردن اهدافتان در بازی باید اقدام به خرید جم موبایل لجند کنید که در  واریا شاپ  با سریع‌ترین زمان تحویل یعنی 3 دقیقه امکان‌پذیر است. در ادامه با بازی موبایل لجند و نحوه خرید الماس‌های بازی آشنا می‌شوید.

بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین موبایلی چند سالی است محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. بازیکنان از سراسر جهان باهم رقابت می‌کنند و همین سبب شده تا روزبه‌روز به تعداد  بازیکنان و پلیرهای بازی‌های نقش‌آفرینی موبایلی اضافه شود. این سبک بازی‌ها تعدادشان کم نیست و بازیکنان آن بیشتر نوجوانان و جوانان هستند.

سبک این بازی‌ها معمولاً در سبک اکشن - نقش‌آفرینی هستند و از معروف‌ترین آنها می‌توان به بازی Mobile Legends – موبایل لجند (اسطوره نبرد) اشاره کرد.

Mobile Legends موبایل لجند در سبک بازی‌های Dota قرار دارد و یک بازی اکشن - نقش‌آفرینی فوق‌العاده از Moonton است که تا به امروز بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود.

در این بازی برای پیش‌بردن اهدافتان در بازی باید اقدام به خرید جم موبایل لجند کنید که در  واریا شاپ با سریع‌ترین زمان تحویل یعنی 3 دقیقه می‌توانید بازی خود را بدون ذره‌ای اختلال دنبال کنید.

هرآنچه از بازی  Mobile Legends موبایل لجند باید بدانید.

بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین در جهان طرفداران پروپاقرص و دوآتشه زیادی دارند بسیاری از پلیرها روزانه زمان بسیاری را صرف این سبک از بازی‌ها و رقابت با سایر پلیرهای جهان می‌کنند.

شاید در میان بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین بازی کلاش آف کلنز میان عموم مردم از بقیه مشهورتر باشد اما بازی Mobile Legends  موبایل لجند در میان پلیرهای حرفه‌ای، مشهورتر و محبوب‌تر است.

کمپانی Moonton ، یکی از شرکت‌های تابعه ByteDance این بازی را در سال 2016 منتشر کرد.

چطور بازی کنیم؟

در بازی Mobile Legends موبایل لجند مانند تمامی عناوین بتل رویال، شما به همراه تعدادی بازیکن دیگر، وارد جزیره‌ای می‌شوید و باید با دیگر بازیکنان وارد نبرد شوید و تا آخرین مرحله از بازی نیز، زنده بمانید. 

محیط داستانی این بازی که اکثر قهرمانان در آن زندگی می‌کنند و داستان‌ها در آن اتفاق می‌افتد، سرزمین سپیده‌دم نامیده می‌شود. این جهانی است که به ۷ منطقه مجزا تقسیم شده است که در آن هر مکان شامل رویدادهای تاریخی، افسانه‌ها، نبردها، جناح‌ها و قهرمانان نژادهای مختلف است.

چطور بازی را شروع کنیم؟

برای شروع بازی ابتدا باید نقش خود را مشخص کنید. پیداکردن نقش خود اولین قدم برای حرفه‌ای شدن در Mobile Legend است. پس از آن باید اقدام به خرید اسلحه جنگی برای مبارزه با سایر بازیکنان و حفظ قلمرو خود کنید که نیازمند خرید جم موبایل لجند یا همان الماس MobileLegends موبایل لجند هستید. 

در واقع در صورتی که بازیکنان برای خرید ادوات بازی، پول یا طلای کافی در اختیار نداشته باشند، می‌توانند با پرداخت الماس بازی آنچه در جریان بازی نیاز دارند را خریداری نمایند.

 

 

 

بازی موبایل لجند را در چه کلاس و پلتفرمی می‌توان بازی کرد؟

بازی Mobile Legends را در دو نسخة اندروید و ios می‌توانید بازی کنید. این بازی حجم بسیار کمی دارد و رایگان در گوگل پلی یا اپ استور قابل دانلود است .

بازی به طورکلی رایگان است اما در ادامه روند بازی احتیاج دارید تا الماس خریداری کنید. در Mobile Legend، شش کلاس وجود دارد. Tank، Fighter، Assassin، Mage، Marksman و Support که هر کلاس منحصربه‌فرد است و نقش متفاوتی را در تیم ایفا می‌کند.

خرید الماس Mobile Legends موبایل لجند

الماس Mobile Legends موبایل لجند  برای سپری‌کردن مراحل و خرید ادوات موردنیاز خود در جریان بازی زمانی که پول کافی ندارید نیاز دارید و می‌تواند ادوات موردنظرتان را با پرداخت الماس بازی خریداری نماید.

برای دریافت الماس در این بازی تعدادی الماس در جریان بازی کسب می‌کنید اما تعداد الماس‌ها در جریان بازی بسیار محدود است پس اگر بازیکن با کمبود الماس مواجه شود می‌تواند از طریق واریا شاپ در کم‌تر از 3 دقیقه اقدام به خرید جم موبایل لجند یا همان الماس موبایل لجند اقدام نمایند.

آموزش خرید الماس Mobile Legends موبایل لجند

به کمک واریا شاپ خرید جم موبایل لجندز Mobile legends یا همان الماسMobile Legends موبایل لجند برای پلیرهای این بازی به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

گیمرهای این بازی می‌توانند به‌راحتی و بدون سپری‌کردن هفت‌خان رستم و نیاز به‌حساب ارزی، میزان الماس موردنیاز خود را با پرداخت ریالی به‌سادگی خریداری نموده و در عرض 3 دقیقه دریافت کنند و از بازی نیز عقب نیافتند و در رقابت دچار مشکل نشوند.

خرید جم موبایل لجند ارزان در واریا شاپ به‌راحتی آب‌خوردن است و نیاز به سپری‌کردن مراحل خاص و عجیب‌وغریبی ندارد. تنها کافی است تعداد الماس‌های موردنیاز (جم موبایل لجندز Mobile legends) را مشخص کرده و نسبت به پرداخت هزینه آن از درگاه‌های داخلی ایران اقدام کنید.

مزیت خرید جم موبایل لجند از واریا شاپ

پس از خرید جم موبایل لجند از واریا شاپ، گیمر بدون اینکه ذره‌ای از رقابت عقب بیفتد و اخلالی در روند بازی‌اش ایجاد شود، پس از خرید و دریافت شماره سفارش در عرض 3 دقیقه می‌تواند الماس‌ها را در بازی استفاده کند.

واریا شاپ از صفر تا صد خرید الماس‌ها، پلیر را پشتیبانی کرده و در صورت نیاز به ارتباط علاوه بر شماره‌های پشتیبانی در پیام‌رسان‌هایی همچون واتس‌اپ و تلگرام نیز پاسخگو هستند. خرید و سفارش جم Mobile Legend محدودیت زمانی ندارد و به‌سادگی می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

خرید جم موبایل لجند ارزان در واریا شاپ به‌راحتی و مثل آب‌خوردن است.

 

جمع بندی

اگر گیمر هستید و بازی‌های آنلاین موبایلی به‌خصوص بازی موبایل لجند MOBILE LEGEND  را پیگیری و بازی می‌کنید، مطمئناً یکی از دغدغه‌های اصلی‌تان خرید الماس این بازی است.

برای پیشرفت در بازی و شکست رقبا نیاز دارید تا با خرید تمامی ادوات موجود در این بازی سطح بازی خود را جلو برده و مرحله‌به‌مرحله پیشرفت کنید.

برای خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM همین‌الان می‌توانید به وب‌سایت کامل واریا شاپ مراجعه کرده و بدون تلف کردن وقت و عقب ماندن از پروسه بازی اقدام به خرید این الماس‌های ارزشمند کرده و مطمئن باشید که الماس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد. واریا شاپ تخصصی‌ترین مرجع تمامی خدمات گیمینگ موبایل در ایران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها