کد خبر: 672118
تاریخ انتشار :

مشاور املاک ایرانی، خرید خانه در ونکوور

مشاور املاک ایرانی، خرید خانه در ونکوور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

Figure 1مشاور املاک ایرانی، خرید خانه در ونکوور

بنا به گزارش IranianRealtor.org، ونکوور رتبه خوبی در میان شهرهای جهان به عنوان یکی از قابل زندگی‌ترین شهرها دارد و اخیراً به عنوان بهترین شهر برای زندگی در آمریکای شمالی انتخاب شده است. این شهر در نزدیکی اقیانوس و در مقابل کوه‌های ساحل شمالی واقع شده و از نظر منظره و طبیعت بسیار بکر است.

خط ساحلی شهر مناظر شگفت انگیزی دارد، در حالی که در مناطق کوهستانی این شهر می‌توان سراغ پیاده روی و ورزش‌های زمستانی رفت. اگر به فضای باز علاقه دارید، زندگی در "بریتیش کلمبیا" که به دلیل زیبایی طبیعی خود شهرت جهانی دارد، می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد. در صورت انتخاب این شهر، باید در مورد نحوه‌ی خرید خانه و مراحل آن نیز بیاموزید. چرا که یک اشتباه در این کار، می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد و ضررهای بسیاری را متحمل شوید.

خرید خانه در ونکوور

بریتیش کلمبیا یکی از پرسودترین بازارهای املاک و مستغلات در کانادا را دارد. در بازار املاک و مستغلات در بریتیش کلمبیا تعداد زیادی خانه و آپارتمان گران‌قیمت برای خرید پیدا می‌کنید. به همین دلیل است که اکثر افراد غیر مقیم کانادا ترجیح می‌دهند در بریتیش کلمبیا مستقر شوند. یکی دیگر از مناطق مهم در کانادا که در میان مهاجران یا افراد غیر مقیم کانادا بسیار مورد محبوب است، شهر ونکوور است.

به عنوان یک مهاجر، ممکن است از پیچیدگی کلی فرآیند سرمایه گذاری املاک و مستغلات در کانادا خبر نداشته باشید. به طور کلی، شما باید در زمان خرید خانه در شهرها کانادا یک سری قوانین و مقررات را رعایت کنید. هنگامی که سراغ بهترین مشاوران املاک در ونکوور می‌روید، می‌توانید از درست انجام شدن این فرایند مطمئن شوید و خانه‌ای بخرید که با بودجه و نیازمندی‌های شما همخوانی دارد.

به گفته مشاور املاک در ونکوور، برای خرید ملک در ونکوور هیچ محدودیتی وجود ندارد. تنها شرط لازم این است که هنگام خرید ملک در کانادا، باید اسنادی کتبی ارائه دهید که این اسناد هستند که شفافیت معامله را ثابت می‌کنند. علاوه بر این، داشتن منابع مالی مناسب برای مدیریت موثر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ونکوور نیز مهم است.

چگونگی خرید خانه در ونکوور

2

Figure 2چگونگی خرید خانه در ونکوور

 خرید خانه کار کوچکی نیست. این کار یکی از بزرگترین و مهم‌ترین خریدهایی است که می‌توانید در طول زندگی خود انجام دهید و به همین دلیل باید آن را به درستی انجام دهید. چیزی که واقعاً این فرآیند را موفقیت آمیز می‌کند، این است که بتوانید به خانه‌ای نقل مکان کنید که بودجه آن کم است. برای این کار باید یک فرآیند چند مرحله‌ای را پشت سر بگذارید، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

قبل از شروع این فرآیند، مهم است که به این پی ببرید که در حال حاضر بهترین زمان برای انجام این کار است یا خیر، چه از نظر مالی و چه از نظر روحی. به خصوص در مناطق اطراف ونکوور، جایی که قیمت مسکن در دهه گذشته افزایش یافته است، مقرون به صرفه بودن قیمت خانه، در این تصمیم مهم است. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید در این امر موفق عمل کنید:

  • مرحله 1. برای پیش پرداخت، پس انداز داشته باشید
  • مرحله 2. درآمد پایدار داشته باشید و امتیاز اعتباری خود را افزایش دهید
  • مرحله 3. تعیین کنید چقدر می‌خواهید و می‌توانید هزینه کنید
  • مرحله 4. محل خرید خانه را تعیین کنید
  • مرحله 5. خود را برای هزینه‌های مازاد آماده کنید
  • مرحله 6. پیش تأیید خرید را دریافت کنید و به دنبال بهترین نرخ باشید
  • مرحله 7. مشاور املاک معتبر پیدا کنید
  • مرحله 8. در محدوده قیمت خود جستجوی خانه را آغاز کنید
  • مرحله 9. برای فروشندگان پیشنهاد خرید ارسال کنید
  • مرحله 10. تاریخ بستن قرارداد را نهایی کنید

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در ونکوور

هزینه خرید خانه در بریتیش کلمبیا بسیار بیشتر از قیمت اصلی خانه است و به همین خاطر، مهم است که قبل از پذیرش پیشنهاد خرید خانه، هزینه واقعی خرید خانه را درک کنید. دانستن این هزینه‌ها به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری بگیرید، مطمئن شوید که پول کافی برای یک روز بارانی در جیب خود خواهید داشت و از خارج کردن تمام پول خود از بانک جلوگیری کنید.

متوسط قیمت اجاره در ونکوور برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 1450 دلار در ماه و برای یک آپارتمان کوچکتر (بدون احتساب صورت حساب‌ها) 1000 دلار در ماه است. قیمت اجاره در ونکوور برای املاک مرکزی و حومه شهر گران‌تر است، اما راه‌هایی برای یافتن مسکن ارزان‌تر نیز وجود دارد. یکی از آنها کمک گرفتن از مشاور املاک ایرانی در این شهر است.

این در حالی است که، برای خرید یک خانه ویلایی دو خوابه در این شهر باید به طور متوسط حدود 2.2 میلیون دلار کانادا بپردازید. در حالی که میانگین قیمت آپارتمان دو خوابه در این کشور حدود 1.4 میلیون دلار کانادا است.

بهترین محله‌های ونکوور برای زندگی

3

Figure 3بهترین محله‌های ونکوور برای زندگی

یکی از موارد ضروری که باید هنگام انتخاب ونکوور برای زندگی در نظر بگیرید، محله‌ای است که می‌خواهید در آن ساکن شوید. از آنجایی که در این شهر تازه‌وارد به شمار می‌آیید، بهتر است قبل از تصمیم به خرید خانه، در مناطق مختلف ملکی اجاره کنید. دسترسی به تعداد زیادی خانه برای فروش در ونکوور کار دشواری است، اما باید بدانید که ساختار خرید و فروش مسکن در این شهر چگونه است تا تصمیمات بهتری بگیرید.

تعداد زیادی از مردم در آپارتمان‌های چند طبقه زندگی می‌کنند. این تا حدودی به این دلیل است که خانه‌های ویلایی در مناطق محدودی از شهر وجود دارند که معمولا در خط ساحلی و کوهستان هستند. در مورد محله‌های خوب ونکوور برای زندگی، انتهای غربی مرکز شهر گران‌ترین و مطلوب‌ترین مناطق برای زندگی هستند، در حالی که سمت شرقی مرکز شهر به دلیل نرخ نسبتاً بالای جرم و جنایت کمتر برای اقامت در نظر گرفته می‌شود.

اگر به دنبال گزینه‌های ارزان‌تری هستید، بهتر است به مناطقی مانند برنابی بروید که بیشتر برای خانواده‌ها مناسب است. اگر قرار است با فرزند خود به این شهر نقل مکان و یا مهاجرت کنید، می‌توانید آپارتمان‌های چند خوابه‌ی مقرون به صرفه‌ای پیدا کنید. برخی از محله‌های خوب ونکوور برای زندگی عبارت‌اند از:

  • Mount Pleasant
  • Fairview
  • West End
  • Kitsilano
  • Kerrisdale
  • Marpole

زندگی در ونکوور یک تجربه فوق‌العاده است زیرا شما شروع به کشف چیزهای شگفت انگیزی می‌کنید و می‌توانید از آنها لذت ببرید - از دریاچه‌های باشکوه گرفته تا مناظر پانورامای فوق‌العاده از بالای کوه. فراموش نکنید که برای خرید خانه خوب است سراغ مشاوران املاک خبره و کاربلد بروید تا از خطاها پیشگیری کنید.

منبع: www.IranianRealtor.org

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها