کد خبر: 672121
تاریخ انتشار :

خرید و فروش خانه در لس آنجلس با مشاور املاک ایرانی

بنا به گزارش IranianRealtor.org، شهر لس آنجلس در جنوب کالیفرنیا یکی از شهرهای صنعتی و در عین حال تفریحی به‌شمار می‌آید که افراد مشهور و ثروتمند بسیاری را در خود جای داده است. لس آنجلس با جمعیت فعلی تقریبا 4 میلیون نفر، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در کالیفرنیا است. تنوع فرهنگی در این شهر بسیار زیاد است و مردم از کشورها و شهرهای مختلف دنیا به این شهر نقل مکان کردند تا بتوانند زندگی ایده آل خود را بسازند و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با چشم انداز طبیعی و بکر، آب و هوای خارق العاده، فرصت‌های شغلی بی پایان و کارهای فراوان برای انجام، نمی‌توان از انتخاب این شهر برای زندگی تعجب کرد.

خرید و فروش خانه در لس آنجلس با مشاور املاک ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید خانه در لس آنجلس

لس آنجلس انواع و اقسام خانه‌ها و آپارتمان‌ها را برای خرید و اجاره دارد. باغ آپارتمان‌ها، برج‌های آسمان خراش، خانه‌های دوبلکس، کاندوها و سوئیت‌ها، همگی تنوع مکان اقامت در لس آنجلس را نشان می‌دهند که قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

خرید خانه یک سرمایه گذاری عاقلانه است و برای خریدار مزایای بسیاری دارد. آب و هوای این منطقه بسیار عالی است و در اغلب روزهای سال هوای معتدلی دارد. از نظر جمعیت لس آنجلس دومین شهر پرجمعیت آمریکا به شمار می‌آید و خانه‌های زیبا و خوش ساخت آن همواره یکی از گزینه‌های اصلی ایرانیان برای خرید و اقامت است. مشاور املاک در لس آنجلس به دلیل هم‌زبانی و آشنایی با فرهنگ ایرانی می‌تواند، بهترین محله‌های شهر را برای اقامت به شما معرفی کند و شرایط خرید قانونی و امن مسکن در این شهر را برایتان فراهم کند.

طبق گفته مشاوران املاک آمریکا هر فردی با داشتن ویزا می‌تواند اقدام به خرید خانه در آمریکا بکند، اما این کار تضمین‌کننده دریافت گرین کارت نخواهد بود. اگر قصد زندگی در آمریکا را دارید، اول باید اقامت دائم آمریکا را دریافت کنید و پس از آن برای خرید خانه دلخواه خود اقدام کنید.

چگونگی خرید خانه در لس آنجلس

Figure 2چگونگی خرید خانه در لس آنجلس

 

خرید خانه در لس آنجلس آسان نیست. بیشتر خانه‌ها گران هستند، پیدا کردن محله مناسب می‌تواند یک چالش باشد و کسی که لس آنجلس را برای زندگی انتخاب کرده باید بدانید که در شهری با ترافیک بالا زندگی خواهد کرد. اما برای اینکه کار شما را در این امر راحت‌تر کنیم، می‌خواهیم مراحل خرید خانه در این شهر را نام ببریم. مراحل خرید قانونی ملک در شهر لس آنجلس به صورت زیر است:

  • مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک حرفه‌ای در لس آنجلس
  • مرحله دوم: تعیین محدوده بودجه مد نظر برای خرید خانه
  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
  • مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر
  • مرحله پنجم: انجام اقدامات لازم برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)
  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت خانه
  • مرحله هفتم: عقد قرارداد با رعایت تمام نکات خرید خانه (به همراه پیش پرداخت)
  • مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک
  • مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)
  • مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در لس آنجلس

مسکن مهم‌ترین هزینه برای اکثر خانواده‌های آمریکایی است. هزینه زندگی در یک شهر خاص، هم شامل هزینه اجاره و هم شامل قیمت خانه می‌شود. قیمت متوسط خانه در لس آنجلس در حال حاضر حدود 928000 دلار است. این ارزش حدود 600,000 دلار بیشتر از قیمت متوسط خانه در آمریکا و 130,000 دلار بیشتر از قیمت متوسط در سراسر ایالت کالیفرنیا است. این رقم در سال گذشته حدود 16.7 درصد افزایش داشته است و در 5 سال گذشته رشد قیمت مسکن حدود 114.2 درصد بوده است.

اجاره لس آنجلس در واقع در سال گذشته تغییری زیادی نداشته است. رشد اجاره بها حدود 11 درصد بوده و به حدود 2644 دلار در ماه افزایش یافته است. این بدان معناست که نسبت قیمت خانه به اجاره برای ملک اجاره‌ای حدود 29.25 است.

بهترین محله‌های لس آنجلس برای زندگی

6

پیدا کردن مکانی برای زندگی که برای شما مناسب باشد ممکن است در این شهر بزرگ چالش‌برانگیز به نظر برسد، اما با کمی یادگیری در مورد محله‌های لس آنجلس، می‌توانید بهترین گزینه را برای زندگی انتخاب کنید. با توجه به وضعیت ترافیک شهر، به احتمال زیاد دوست خواهید داشت محله‌ای را انتخاب کنید که نزدیک به محل کارتان باشد. البته، اگر دسترسی به ساحل برای شما مهم‌تر از زمان رفت و آمد باشد، باید به دنبال خانه‌ای نزدیک به اقیانوس باشید.

آیا به دنبال گرما هستید؟ به دنبال خانه‌ای در دره باشید، جایی که دمای هوای تابستان به طور کلی 10 درجه بالاتر از سایر نقاط شهر است. آیا شلوغی و هیاهوی شهری را دوست دارید؟ هالیوود، Koreatown یا مرکز شهر را انتخاب کنید. اگر به دنبال جایی آرام برای بازنشستگی هستید، باید به دنبال محله‌ای امن باشید که دارای امکاناتی باشد که برای شما مهم است.

رتبه بندی یک محله در برابر محله دیگر یک کار نادرست است، زیرا عوامل و ترجیحات شخصی زیادی وجود دارد که باید در زمان انتخاب محله برای زندگی در نظر گرفته شوند. محله‌هایی که در ادامه نام می‌بریم در نظرسنجی‌ها امتیازهای بالایی به دست آورده‌اند:

  • Bel-Air
  • Beverly Crest
  • Beverlywood
  • Brentwood
  • Century City
  • Cheviot Hills
  • Pacific Palisades
  • Rancho Park

طبق بررسی‌ها، بهترین محله در لس آنجلس که در آن می‌توان تشکیل خانواده داد، Manhattan Beach است.

همه بلافاصله عاشق لس‌آنجلس نمی‌شوند، اما مطمئنا ساکنان قدیمی به شما خواهند گفت که صبور باشید و می‌گویند که نه تنها آب و هوا، شگفتی‌های طبیعی و امکانات رفاهی شهر، بلکه به مرور عاشق ویژگی‌های دیگر این شهر خواهید شد. اگر می‌خواهید در هنگام خرید خانه به نکات مهم توجه و آنها را رعایت کنید، مشاور املاک می‌تواند فرد ارزشمندی برای شما باشد.

منبع: www.IranianRealtor.org

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها