کد خبر: 672127
تاریخ انتشار :

معرفی بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یکی از مصالح مدرن در صنعت ساختمان سازی است؛ این سازه پیش ساخته در بسیاری از ساختمان ها با کاربری مسکونی، انبار و تجاری کاربرد دارد. ساندویچ پانل یک مصالح پیش ساخته است که در بسیاری صنایع مانند ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی و غیره استفاده می شود. عنصر آلومینیوم یک فلز نرم، نقره‌ای و چکش‌پذیر با چگالی تقریب کیلوگرم بر مترمکعب است.

معرفی بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

انواع محصولات تولیدی کبیرپانل

بطور کلی انواع  ساندویچ پانل به دو دسته ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری تقسیم بندی می شود. این محصولات با استفاده از فوم پلی یورتان و با ورق های گالوانیزه یا آلومینیوم، تولید می شوند.

شرکت کبیرپانل علاوه بر ساندویچ پانل در رنگ های مختلف، انواع کانکس را نیز تولید می کند. این کانکس ها به صورت پیچ و مهره ای یا جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استایرن هستند.

 

کاربرد محصولات کبیرپانل

این سازه های پیش ساخته برای کارگاه ها، حمام ها و سرویس های بهداشتی، آبدارخانه ها، مکان های گلخانه ای و... استفاده می شود.

همچنین امکان سفارش ویلاهای پیش ساخته مسکونی بصورت پانلی نیز وجود دارد؛ علاوه بر این موارد سقف نورگیر پلی کربنات نیز از دیگر محصولات تکمیلی این شرکت بزرگ است.

قیمت ساندویچ پانل، دوام و کیفیت

شاید ساندویچ پنل ها در سراسر جهان ظاهری یکسان داشته باشند اما قیمت آن ها از برندی به برند دیگر متفاوت است. علاوه بر تفاوت در قیمت ساندویچ پنل، این محصول در کاربرد و دوام نیز از برندی به برند دیگر متفاوت خواهد بود.

به رقم قیمت تمام شده ساندویچ پانل باید نرخ مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های حمل و نقل را هم اضافه کرد. همچنین باید اندازه ساندویچ پانل مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

ضخامت ساندویچ پانل چقدر است؟

ساندویچ پانل در ضخامت‌های مختلف و در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شود. برای ساندویچ پنل دیواری ضخامت متداول از ۴ سانتی‌متر تا ۱۵ سانتی‌متر است و برای ساندویچ پانل سقفی نیز ضخامت تولیدی متداول از ۳ سانتی‌متر تا ۱۰ سانتی‌متر است.

برای طیف وسیعی از ساختمان‌ها ساندویچ پنل با ضخامت کم نیز کارایی و بازدهی کافی را دارد. اما برای کاربری‌هایی همچون سردخانه و… به ساندویچ پانل های ضخیم نیاز است.

تولید کننده ساندویچ پانل

مواد درجه یک و کاربری های مختلف

ضخامت فلز، پانل و مواد پرکننده در میانه آن نقش مهمی در کیفیت ساندویچ پانل دارد. ضخامت ورق فلزی به محل نصب و باری که تحمل می کند بستگی دارد. همچنین ضخامت مواد پرکننده نیز به شرایط آب و هوایی منطقه شما بستگی دارد.

شرکت کبیر پانل با بهره گیری از مواد درجه یک در ساخت ساندویچ پانل، آن را در ضخامت های مختلف و برای کاربردهای گوناگون تولید می کند.

با انتخاب ساندویچ پانل های بادوام کبیرپانل را انتخاب کنید، نگران نقاشی یا گچ کاری نخواهید بود؛ آنها سبک وزن هستند و هزینه نگهداری پایینی دارند.

 

احترام به محیط زیست

شرکت کبیر پانل همواره استفاده از مواد اولیه و ماشین آلات سازگار با محیط زیست را مدنظر قرار داده است و از این رو از گاز پنتان برای تولید محصولات خود استفاده کرده است.

گاز پنتان گازی غیر آلاینده و غیر مخرب لایه اوزن است که طبق بررسی ها ۱۰۰% سازگاری با طبیعت را دارد. در همین راستا شرکت کبیر پانل موفق به به اخذ گواهینامه های استاندارد ۱۴۰۰۰ ISO (محیط زیست) و ISO 18000 (ایمنی و بهداشت) شده است که نمایانگر توجه این شرکت تولیدی به نگرانی های زیست محیطی است.

بزرگترین تولید  ساندویچ پانل

نکته پایانی

شرکت کبیر پانل در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به عنوان شرکت تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری آغاز کرد. این شرکت با بکارگیری یکی از به روز ترین خطوط تولید با تکنولوژی اروپایی و بهره گیری از پرسنلی متخصص و مجرب توانست در مدت کوتاهی پیشرفت کرده و بازار را با تولیدات معتبر خود به دست بیاورد.

محصولات کبیر پانل همواره از حیث مشخصات فنی مورد تایید و رضایت مصرف کنندگان قرار دارد. این مسئله به همراه ارائه خدمات رضایتمندانه، بستری مناسب برای تولید محصولات کبیر پانل به ویژه در تیراژ بالا فراهم آورده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات کبیرپانل با این شرکت تماس حاصل کنید.

 

روند سفارش از شرکت بدین صورت است که ابتدا محاسبات تعداد و ابعاد ورق ساندویچ پانل، باتوجه به مشخصات و متراژ پروژه شما انجام می شود.

سپس یک پیش فاکتور صادر شده و پس از پیش پرداخت مشتری، نحوه آماده سازی سفارش سریعاً انجام می شود. در نهایت سفارش شما از کارخانه بارگیری و در محل پروژه به شما تحویل داده می شود.

برای این منظور می توانید با کارشناسان فروش دفتر کارخانه تماس گرفته و سفارش خود را با قیمت های مناسب در اسرع وقت تحویل بگیرید.

وب سایت کارخانه کبیر پانل :

https://www.kabirpanel-co.com

تلفن های تماس دفتر فروش کارخانه:

۰۲۱۲۹۳۲

۰۲۱۲۲۸۱۵۴۵۴

۰۲۱۲۲۸۱۷۲۰۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها