کد خبر: 672435
تاریخ انتشار :

معرفی شهرک های فردوس رویان ، شهرک ایزدشهر و شهرک خانه دریا

معرفی کامل شهرک فردوس + امکانات رفاهی و تفریحی آیا سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شهرک فردوس مقرون به صرفه است؟ متراژ زمین و ویلا در این شهرک چقدر است؟ امکانات رفاهی و تفریحی شهرک ساحلی فردوس چیست؟ قیمت خرید ویلا در فردوس رویان چقدر است؟ طبیعت سرسبز جنگل‌های شمال و ساحل زیبای دریای خزر منظره‌های خاطره‌انگیزی است که با زندگی در شهرک‌های ویلایی تجربه می‌کنید. با شروع فصل بهار و تابستان و حرکت مسافران و گردشگران به این منطقه، بازار خرید و فروش ویلا در شمال نیز رونق می‌گیرد. در این مقاله از mhmelk با شهرک ساحلی و زیبای فردوس آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی شرایط سرمایه‌گذاری، امکانات رفاهی و قیمت ویلا در فردوس می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای خرید ویلای شهرکی در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی شهرک های فردوس رویان ، شهرک ایزدشهر و شهرک خانه دریا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شهرک فردوس کجاست؟

از شهرک‌های برند و معروف شمال، فردوس است. این شهرک در سال ۱۳۴۲ احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شهرک قدیمی فردوس در نزدیکی شهر رویان و در کنار جاده اصلی رویان به نوشهر واقع شده است. این منطقه با شهر نوشهر و آزاد راه تهران شمال فاصله کمی دارد. از شهر تهران با دو مسیر جاده چالوس و جاده هراز به شهرک ساحلی فردوس دسترسی آسان و سریع است.

شهرک فردوس رویان ، در زمینی به مساحت حدود ۶۰ هکتار در دو بخش شمالی و جنوبی احداث گردید. از این مساحت حدود ۱۰ هکتار به فردوس شمالی و ۵۰ هکتار نیز به فردوس جنوبی اختصاص دارد. این دو بخش توسط تونل زیر گذر با قابلیت عبور اتومبیل به هم متصل هستند.

شهرک زیبای فردوس، از سمت شمال به ساحل زیبای دریای خزر و از سمت جنوب به جنگل‌های رشته کوه البرز می‌رسد. به همین دلیل جذابیت خاصی به منظره ویلا‌های این منطقه داده است. در این شهرک، حدود ۳۲۰ پلاک وجود دارد. همچنین متراژ قواره‌های زمین از ۱۰۰۰ متر شروع و به متراژ‌های ۱۲۵۰، ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ و در بعضی از پلاک‌ها به ۲۰۰۰ متر نیز می‌رسد.

شهرک ایزدشهر را بیشتر بشناسید؟ + مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک ساحلی

آیا امکان خرید ویلا در این شهرک وجود دارد؟ آیا سرمایه‌گذاری در شهرک ساحلی ایزدشهر برای خرید ویلا و آپارتمان مقرون به صرفه است؟ امکانات رفاهی و تفریحی شهرک ایزدشهر چیست؟ قیمت ویلا و آپارتمان در شهرک زیبای ایزدشهر چقدر است؟ طبیعت زیبا، آب و هوای مطبوع، امنیت بالا و نزدیک بودن به ساحل زیبای دریای خزر مهمترین ویژگی‌های خرید ویلا و آپارتمان در شهرک‌های ساحلی است. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند، هنگام مسافرت به شمال، مکانی برای اقامت خود داشته باشند. به همین دلیل اقدام به سرمایه‌گذاری در شهر‌های شمالی می‌کنند. در این مقاله از mhmelk با شهرک ساحلی و زیبای ایزدشهر آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی امکانات رفاهی و شرایط سرمایه‌گذاری در این شهرک می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای خرید آپارتمان و ویلای ساحلی در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شهرک ایزدشهر کجاست؟

8

شهرک ایزدشهر از معروف‌ترین شهرک‌های قدیمی منطقه در استان مازندران است. این شهرک، در دوازده کیلومتری شهرستان نور و بین دو شهر محمود آباد و شهر نور قرار دارد. شهرک در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار احداث شده است. این منطقه از زیباترین مقاصد تفریحی و گردشگری برای مسافرت است. شهرک زیبای ایزدشهر، دارای ۵ بلوک واحد مسکونی است. در آن ۴۱۳ قطعه ویلا به صورت همکف و دوبلکس و ۳۵۹ واحد آپارتمان بنا شده است.

این شهرک از سمت شمال به ساحل زیبای دریای خزر و از سمت جنوب به جاده کناره محمود آباد به طرف نوشهر می‌رسد. از سمت شرق به خیابان ۱۰ متری کوی ایزدشهر و از سمت غرب به جمعیت مسکونی ایزدشهر و جاده جنب خیابان منتهی به مجتمع آرامشهر مشرف می‌شود. از سمت ایزدشهر به طرف جاده جنگلی چمستان که حرکت کنید، پس از طی مسافت حدود سه کیلومتر در جاده محمود آباد به ورودی شهرک ساحلی می‌رسید. این مسیر حدود ۳۰ دقیقه زمان برای رانندگی لازم دارد.

 

 

 

معرفی کامل شهرک خانه دریا + مزایای خرید ویلا در این شهرک

آیا سرمایه‌گذاری برای خرید آپارتمان در خانه دریا مقرون به صرفه است؟ امکانات رفاهی و تفریحی شهرک خانه دریا چیست؟ قیمت خرید ویلا در خانه دریا چقدر است؟ آیا امکان اجاره ویلای کنار دریا در این شهرک وجود دارد؟ امنیت سرمایه‌گذاری در خرید املاک در شمال کشور همیشه حرف اول را می‌زند. محیط امن و آرام در کنار امکانات رفاهی و تفریحی از مهمترین مزایای زندگی در ویلا و آپارتمان‌های شهرک ساحلی است. اگر قصد یک سرمایه‌گذاری عالی برای آینده را دارید، خرید ویلا‌های شهرکی انتخاب مناسبی برای این منظور است. در این مقاله از mhmelk با شهرک ساحلی و زیبای خانه دریا آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی امکانات رفاهی و شرایط سرمایه‌گذاری موفق در این شهرک می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای خرید آپارتمان و ویلای ساحلی در این منطقه، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شهرک خانه دریا کجاست؟

9

شهرک خانه دریا ، از شهرک‌های زیبا و قدیمی در استان مازندران است. این شهرک، در ۱۲ کیلومتری سرخرود به سمت شهر محمود آباد قرار دارد. شهرک در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار احداث شده است. این منطقه از بهترین شهرک‌های شمال برای اجاره ویلای ساحلی است. شهرک زیبای خانه دریا، دارای آپارتمان و ویلا‌های مسکونی با بهترین معماری و طراحی داخلی است.

شهرک خانه دریا، در سال ۱۳۵۲ توسط شرکت شهرک خانه در نزدیک ساحل دریا احداث شده است. این شهرک زیبا دارای ۱۴۰۰ واحد ویلا و ۱۰۰۰ واحد آپارتمان است. بسیاری از ساختمان‌های شهرک، قدیمی و در پلاک اول دریا قرار دارد. در سال‌های اخیر ویلا و آپارتمان‌های نوساز یا بازسازی شده با طراحی و معماری جدید ساخته شده است. متراژ قواره‌های زمین در شهرک ساحلی خانه دریا از حدود ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر است. که اکثریت قواره‌ها در متراژ‌های ۷۵۰، ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متر هستند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها