کد خبر: 672644
تاریخ انتشار :

آیا شما به دنبال نمایندگی پورشه در شهر مازندران هستید؟

آیا شما به دنبال نمایندگی پورشه در شهر مازندران هستید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شماره تماس : 02191035456

بعد از تعطیلی نمایندگی پورشه در تهران در دور جدید همکاری ها و در راستای تعمیرات خودروی پورشه در ایران و تهران و سایر شهر از قبیل مازندران نمایندگی پورشه ژرمن مانستر با لایسنس رسمی از نمایندگی پورشه مونیخ آلمان در قراردادی همکاری خود را در این راستا امضا کرد و این شرکت متعهد شده تمامی قطعات پورشه سواری در ایران را تهیه کرده و با ضمانت روی خودروهای پورشه سواری نصب کند و به سایر تعمیرگاه های پورشه خصوصی در شهر تهران و مازندران قطعات یدکی پورشه را نیز عرضه نماید .

 

در کل اگر شما یکی از مالکان ماشین های لوکس پورشه (مانند ماکان، پانامرا، کاین، کاین اس، باکستر، کررا 911 و کیمن) در شهر مازندران هستید، شاید به دنبال تعمیرگاه و نمایندگی پورشه در شهر خود باشید.

در حال حاضر، نمی‌توانید نمایندگی پورشه معتبری در شهر مازندران پیدا کنید. معمولاً تعداد ماشین های پورشه در شهرهای خارج تهران بسیار کم می باشد. بنابراین، نمایندگی رسمی پورشه تنها در پایتخت، یعنی تهران، واقع شده است.

در این متن به برخی از سوالات مهمی که برای مالکان پورشه پیش می‌آید، پاسخ داده می‌شود. با مطالعه این متن، با خدماتی که توسط تعمیرگاه پورشه در مازندران ارائه می‌شود، آشنا خواهید شد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن 02191035456 شرکت ژرمن مانستر تماس بگیرید تا با وقت قبلی سرویس های دوره ای خودرو پورشه خود را انجام دهید و در ادامه در مقاله ای جامع برخی از خدمات این واحد نمایندگی و تعمیرگاهی را شرح میدهیم .

12

 

خدمات نمایندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه در شهر مازندران

 

تعمیرگاه و نمایندگی پورشه در شهر مازندران دارای سه دسته خدمات اصلی می باشد.

دسته اول، خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای پورشه است که شامل تعویض روغن و فیلتر، بررسی و تعمیر انواع سیستم های خودرو، تعویض قطعات گسترده شامل لنت ترمز ، شارژ سیستم تهویه و غیره می‌باشد.

دسته دوم شامل تعمیرات اختصاصی پورشه است که شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، عقب بندی، پروگرم کدینگ و تعمیر کروک می‌باشد.

دسته سوم خدمات مربوط به دیتیلینگ خودروی شما است که شامل صافکاری PDR، نقاشی کوره ای، کاور با مواد ایتالیایی و خود ترمیم پذیر و سرامیک بدنه مد نظر می باشد.

تعمیرگاه پورشه در شهر مازندران تضمین می‌کند که تمامی خدمات انجام شده به روش صحیح و با استفاده از قطعات اصلی پورشه صورت می‌گیرد. تعمیرات توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده انجام می‌شود که تخصص خاصی در تعمیرات پورشه و دارای لایسنس رسمی از پورشه موینخ آلمان دارند.

 در صحبتی که ما با این واحد فنی این شرکت انجام دادیم ، شما نیازی به اعزام خودرو به تهران برای انجام سرویس دوره‌ای پورشه ندارید؛ و این شرکت تمام لوازم مصرفی مورد نیاز برای سرویس دوره ای را برای شما ارسال میکنند و در صورت نیاز تکنسین های خود را به مازندران می فرستند تا خدمات مورد نیاز پورشه را در این شهر انجام دهند

13

 

 

چگونه تعمیر پورشه توسط نمایندگی پورشه در مازندران انجام می شود؟

 

همان طور که بیان شد مرکز اصلی نمایندگی پورشه در تهران مستقر است و به همین دلیل امکان تعمیر خودروهای پورشه در مازندران وجود ندارد. برای تعمیر پورشه، باید ابتدا خودرو را با خودروبر به نمایندگی مرکزی انتقال دهید. این انتقال می تواند توسط نمایندگان هیولا آلمان انجام شود که به صورت کاملا ایمن و با مسئولیت کار انتقال از مازندران به تهران را انجام می دهند. پس از انتقال، خودرو در تعمیرگاه تخصصی نمایندگی پورشه تحویل گرفته می شود.

در این تعمیرگاه، خطاهای موجود توسط دستگاه های شناسایی نقص تشخیص داده می شوند. سپس مشکل یا مشکلات اصلی تعیین شده و کار تعمیر ماشین شروع می شود. در صورتی که پورشه شما نیاز به تعویض لوازم یدکی داشته باشد، از قطعات اصل و باکیفیت برای تعمیر استفاده می شود.

به علاوه، برای انجام سرویس دوره ای پورشه در مازندران، نیازی به اعزام خودرو به تهران نیست و تکنسین های نمایندگی پورشه به شهر شما اعزام می شوند.

همچنین لازم به ذکر است، خدمات مربوط به دیتیلینگ خودروی شما، از جمله صافکاری PDR، نقاشی کوره ای، کاور و سرامیک بدنه نیز در تعمیرگاه تخصصی نمایندگی پورشه در دسترس است.

 

چگونه خودروی پورشه در شهر مازندران تعمیر می‌شود؟

در حقیقت، نمایندگی پورشه در تهران واقع شده و مراکزی که به نام تعمیر پورشه در شهر مازندران فعالیت می‌کنند، غیرمجاز و فیک هستند. بنابراین، برای تعمیر خودروی پورشه، باید آن را به یک تعمیرگاه تخصصی انتقال دهید که با برند پورشه همکاری دارد. در این صورت، نمایندگی ژرمن مانستر می‌تواند خودروی شما را به تعمیرگاه مورد نظر انتقال دهد. این کار توسط خودروبرانی از ژرمن مانستر صورت می‌گیرد که با حرفه‌ای بودن و امنیت بالا، این کار را با دقت و احتیاط بالایی انجام می‌دهند. پس از رسیدن خودرو به تعمیرگاه، ابتدا با استفاده از دستگاه‌های تشخیص خطا، خطاهای موجود در خودرو تشخیص داده می‌شود. سپس، تعمیرات لازم انجام شده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می‌شود. پس از پایان تعمیرات، می‌توانید خودروی خود را از تعمیرگاه دریافت کنید و با استفاده از خدمات خودروبران ژرمن مانستر، آن را به مازندران بازگردانید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها