کد خبر: 673137
تاریخ انتشار :

لیفت صورت با روش های غیر جراحی

لیفت صورت با روش های غیر جراحی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در گذشته ها عمل لیفت صورت تنها با جراحی امکان پذیر بود که آن هم مستلزم بیهوشی ، برش و خونریزی بود و احتمال عفونت ، جای زخم و سایر عوارض وجود داشت . اما امروزه لیفت صورت با روش های غیر جراحی نیز امکان پذیر شده است و روز به روز پیشرفت های زیادی در زمینه جوانسازی پوست صورت می گیرد . از روش های غیر جراحی برای لیفت صورت  می توان به اندولیفت و هایفوتراپی  اشاره کرد . در این مطلب اختصاصا به اندولیفت ، اندولیفت صورت ، اندولیفت غبغب و تفاوت اندولیفت با هایفوتراپی خواهیم پرداخت . برای ارتباط با کلینیک زیبایی بهرویان می توانید با  شماره های 02126653308 و 02126653299 تماس بگیرید .

 

اندولیفت چیست ؟

اندولیفت روشی نوین است که بوسیله اشعه لیزر بافت های عمقی در جهت کلاژن سازی تحریک می شوند و همچنین موجب سفت شدن و کاهش افتادگی پوست می شود . روش کار نیز به این صورت است که یک فیبر خیلی نازک را وارد پوست نموده و در فاصله بین بافت چربی و درم عمقی قرار می دهند و از طریق فیبر دیگری که به این فیبر اتصال پیدا می کند لیزر دایود به آن ناحیه تابانده می شود . در این روش از پرتو لیزر با طول موج 1470 نانو متر استفاده می شود که یک نوع نور مادون قرمز است . این طول موج روی سلولهای چربی نیز تاثیر می گذارد و اگر شلی و افتادگی پوست صورت یا غبغب در فرد در اثر تجمع چربی باشد اندولیفت می تواند موجب حذف سلولهای چربی و لیفت شدن آن ناحیه شود . این روش به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می گیرد و با حداقل تهاجم می باشد . از این روش برای اندولیفت صورت ، اندولیفت غبغب و سایر نقاط بدن نیز استفاده می شود . همچنین در این روش خبری از جای بخیه و اسکار نیست .

مزایای اندولیفت صورت

  • بدون نیاز به برش دادن و باقی ماندن جای زخم
  • حداقل تهاجم
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون خونریزی
  • دقت بالای درمان
  • ایمنی بالا

تفاوت اندولیفت وهایفوتراپی

خیلی از افراد این دو روش درمانی را با هم اشتباه می گیرند در صورتی که تفاوت های زیادی بین این دو روش وجود دارد . ابتدا باید شناختی نسبت به روش هایفو پیدا کنیم . در روش هایفوتراپی از همان امواجی استفاده می شود که در دستگاههای سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد و تنها تفاوت آن با سونوگرافی این است که امواج بصورت متمرکز و فقط در یک لایه خاص از پوست وارد می شوند که این کار باعث بهتر شدن کلاژن سازی در پوست می شود . حال به بیان تفاوت میان این دو روش جوانسازی پوست می پردازیم :

  • در هایفوتراپی از امواج فراصوت (امواج سونوگرافی) استفاده می شود ولی در روش اندولیفت از لیزر بهره می گیرند .
  • ماندگاری روش اندولیفت از روش هایفوتراپی اندکی بیشتر است به طوری که مثلا هایفو تا یکسال و اندولیفت تا یک سال و شش ماه ماندگاری دارد .
  • از روش هایفو برای از بین بردن تیرگی دور چشم ، رفع منافذ باز پوست و همچنین رفع خط اخم هم استفاده می شود در صورتیکه از اندولیفت بیشتر برای لیفت و کشیدن صورت و غبغب استفاده می شود .
  • در روش اندولیفت نور لیزر تا عضلات نیز نفوذ می کند در حالی که امواج فراصوت فقط تا لایه میانی و زیر پوست نفوذ پیدا می کنند .
  • عوارض اندولیفت شامل قرمزی ، کبودی ، ورم ، سوزش یا خارش و بی حسی است که جای هیچگونه نگرانی نیست و این علائم بعد از مدت کوتاهی از بین می روند . عوارض هایفوتراپی نیز شامل تورم ، بی حسی ، قرمزی پوست و هایپر پیگمنتیشن یا افزایش رنگدانه و تیره شدن پوست است که البته در همه افراد اتفاق نمی افتد و این علائم نیز مانند روش اندولیفت پس از چند روز از بین می روند .   

به طور کلی اگر جراحی ها و یا روش های غیر جراحی زیبایی پوست و مو در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد جای هیچگونه نگرانی نیست و عوارض احتمالی نیز به سرعت بهبود پیدا می کنند و نتیجه نهایی مورد قبول فرد خواهد بود . کلینیک بهرویان با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه زیبایی و با دارا بودن پزشکان و متخصصان پوست و مو بهترین خدمات زیبایی را به زیباجویان محترم ارائه می نماید . 

برای گسترش کسب و کار خود می توانید با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها