کد خبر: 673261
تاریخ انتشار :

آشنایی با پنوگستر بعنوان نمایندگی پنوماتیک شاکو

آشنایی با پنوگستر بعنوان نمایندگی پنوماتیک شاکو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

جک یا سیلندر پنوماتیک ، دسته ای از عملگرهای پنوماتیکی هستند که حرکت شفت در آنها به وسیله ورود هوای فشرده شده توسط کمپرسور باد انجام میشود این جک ها جهت جابه جایی اجسام توسط حرکت خطی استفاده میشود هوای فشرده شده توسط کمپرسور از طریق پورت وروی جک وارد میشود و پیستون توسط فشار باد حرکت کرده و حرکت شفت که متصل به پیستون هست باعث جابه جایی اجسام میشود . جهت خرید سیلندر یا همان جک پنوماتیک سه پارامتر قطر، کورس (اندازه حرکت شفت) و مگنت داشتن یا نداشتن باید مشخص باشد کمپانی شاکو سیلندر های متفاوتی مانند سیلندرچهارگوش ، کامپکت ، قلمی استیل و گریپر و … را در سبد کالایی خود دارد که جهت خرید این سیلندرها میتوانید از طریق سایت پنوگستر بعنوان نمایندگی شاکو اقدام فرمایید تا با کمترین قیمت سیلندر یا جک مورد نیاز خود را تهیه کنید.

11

واحد مراقبت شاکودر بخش واحد مراقبت نیز جزو برند های برتر می باشد. واحد مراقبت پنوماتیک از سه بخش فیلتر(رطوبت گیر) ، رگلاتور (تنظیم کننده فشار باد) و روغن زن (روغن کاری هوا ورودی به سیستم) تشکیل شده است.

هوای فشرده شده توسط کمپرسور دارای رطوبت و ذرات معلق هست که به قطعات سیستم آسیب میرساند و این هوا دارای فشار ثابت نمیباشد و دارای تغییر هست و مورد دیگر این است که هوای خروجی از کمپرسور خشک هست و جهت افزایش عمر قطعات و بهتر کارکردن آنها نیاز داریم هوای خروجی روغن کاری شود اینها همه وظایف واحد مراقبت پنوماتیکی میباشد پس واحد مراقبت جزو قطعات ضروری برای یک سیستم پنوماتیک هست که بعد از کمپرسور قرار میگیرد.

 

 

گریپر پنوماتیک شاکو:

سیلندر گریپر یکی دیگه از انواع سیلندرها هست که بیشتر در صنایع بسته بندی و تولید کاربرد دارد این سیلندرها به صورت یکطرفه و دوطرفه در بازار وجود دارد وظیفه آنها جابه جایی قطعات به صورت چرخشی ریا، شعاعی و موازی میباشد و با توجه به نیاز مصرف کننده در سه مدل انبری ، موازی و 180 درجه دربازار وجود دارد این اسمها به دلیل نحوه حرکت فک ها ی گریپر نام گزاری گردیده است. سیلندرها ی گریپر شاکو (shako)  در مدل های مختلف در کمپانی پنو گستر موجود میباشد جهت مشاوره و خرید کارشناسان پنو گستر آماده پاسخگویی به مشتریان محترم میباشند

 

خرید شیر برقی از نمایندگی پنوماتیک شاکو

امروزه آنلاین شاپ های بسیاری هستند که تجهیزات مختلف پنوماتیکی از جمله شیر برقی را که یکی از بخش‌های جدا نشدنی از این تجهیزات محسوب می‌شود به بازار عرضه کرده‌اند. شیر برقی ها در انواع چینی به بازار عرضه شده اند که با برند شاکو تایوان قابل رقابت اند. اگر قصد خرید انواع شیر را دارید می توانید با مراجعه به سایت پنو گستر انواع آنها را خریداری نمایید. قیمت محصولات با دیگر متفاوت است. با توجه به نیاز خود آنها را در سایز های مختلف خریداری کنید.

منبع : پنوگستر

Penogostar.com

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها