کد خبر: 673293
تاریخ انتشار :

متن لوح تقدیر روز معلم+ نمونه طرح‌های آن

متن لوح تقدیر روز معلم+ نمونه طرح‌های آن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

مدیران مدرسه و بسیاری از دانش‌آموزان دوست دارند در روز معلم، معلمان خود را شگفت‌زده کنند، و به آن‌ها هدیه ارزشمند و به یاد ماندنی دهند. اما چه هدیه‌ای می‌تواند ارزشمند باشد؟ جای نگرانی نیست! لوح تقدیر می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای روز معلم باشد. با استفاده از آن می‌توانید باعث دلگرمی معلمان خود شده و تشکر و قدردانی خود را از این طریق اعلام کنید. نوشتن جمله‌های زیبا و رسا در لوح تقدیر می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید.

در ادامه می‌خواهیم ویژگی‌های بهترین تقدیرنامه روز معلم را مورد بحث قرار دهیم. اگر دوست دارید بیشتر با این مورد آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

نمونه متن لوح تقدیر روز معلم

برای تبریک روز معلم و قدردانی از معلم خود می‌توانید از لوح تقدیر لایه باز روز معلم استفاده کنید و طرحی زیبا برای لوح تقدیر روز معلم آماده کنید. متن‌های بسیاری هستند که در جهت طرح تقدیرنامه روز معلم به‌کار برده می‌شوند. در ادامه نمونه متن طرح لوح تقدیر روز معلم را شرح می‌دهیم.

نمونه متن اول جهت استفاده  مدیران

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این آموزشگاه تقدیر و تشکر می‌نماییم و امید آن داریم که در سایه الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرز و بوم و آینده‌سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

استفاده از این متن در لوح تقدیر روز معلم می‌تواند بسیار زیبا و دلنشین باشد و به‌عنوان لوح یادبود روز معلم مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه متن دوم جهت استفاده دانش آموزان

با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی

نمی‌دانم با چه زبانی از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های شبانه‌روزی شما معلم عزیز و بزرگوار تشکر و قدردانی کنم. فقط می‌توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و طول عمر باعزت و عظمت برای شما و خانواده محترمتان داشته باشم.

روز معلم بر شما معلم گرامی مبارک باد.

استفاده از این متن یک نوع لوح سپاس روز معلم تلقی شده که باعث دلگرمی معلم خواهدشد.

از طریق سایت طرح دات آی آر می‌توانید با انواع تقدیرنامه لایه باز روز معلم آشنا شده و ویژگی‌های تقدیرنامه روز معلم را مورد بررسی قرار دهید.

نمونه طرح تقدیرنامه روز معلم به همراه نمونه متن-طرح دات آی آر

 

 

لوح تقدیر لایه باز روز معلم چیست؟

برای ایجاد تقدیرنامه معلم می‌توانید از طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم استفاده کنید و بر زیبایی طرح لوح تقدیر خود بیفزایید. لوح­ تقدیر لایه باز قابل ویرایش است که توسط یک مجموعه خاص طراحی می‌شود و از طریق سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طرح لوح تقدیر خام روز معلم دارای انواع حاشیه‌ها است. این حاشیه‌ها گل‌مانند بوده و به زیبایی دور کاغذ را مزین می‌کنند.

برای داشتن بهترین طرح لوح تقدیر روز معلم چگونه اقدام کنید؟

سایت طرح دات آی آر دارای انواع متفاوت تقدیرنامه خام روز معلم بوده و با استفاده از آن می‌توان زیباترین جملات را در قالب یک برگه نوشته و تحویل معلم خود دهید.

دانلود لوح تقدیر لایه باز روز معلم-طرح دات آی آر

 

 

از طریق طرح دات آی آر می‌توان به طرح لوح تقدیر روز معلم پرداخت. متن‌های زیادی نیز در قالب‌های آماده لوح تقدیر این سایت قرار دارند، باعث می‌شوند که افراد بتوانند از طریق آن بهترین تقدیرنامه روز معلم را انتخاب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها