کد خبر: 684931
تاریخ انتشار :

سفر به دبی! بهترین فصل سفر، جاذبه ها و هزینه ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شهر دبی یکی از زیباترین شهرهای توریستی جهان است که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. این شهر بعد از شهر ابوظبی پایتخت امارات به عنوان دومین شهر پرجمعیت این کشور شناخته می‌شود‌. بسیاری از مردم دنیا به ویژه مردم ایران برای گذراندن تعطیلات سفر به دبی را انتخاب می‌کنند و از جاذبه های دیدنی متنوع و زیبای این شهر لوکس و منحصربه‌فرد لذت می‌برند. قبل از اینکه برای خرید بلیط هواپیما از سایت‌های معتبری مانند فلای تودی اقدام کنید، بهتر است درباره بهترین فصل سفر به دبی، جاذبه های گردشگری و هزینه‌ های سفر به این شهر اطلاعات بیشتری کسب کرده و با برنامه ریزی قبلی سفر خود را آغاز کنید. در این مقاله ابتدا قصد داریم به معرفی بهترین فصل سفر به دبی و جاذبه های گردشگری این شهر بپردازیم و سپس عوامل تاثیرگذار در هزینه‌ سفر به دبی را شرح دهیم.

بهترین فصل سفر به دبی چه فصلی است؟

بهترین فصل سفر به شهر توریستی و جذاب دبی اواخر فصل پاییز و کل فصل زمستان، از ماه‌ نوامبر (آبان) تا ماه فوریه (اسفند) است. در این بازه زمانی آب و هوای این شهر بسیار مطبوع و دلپذیر است. از طرفی بسیاری از جشنواره‌های خرید و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در همین فصل اتفاق می‌افتد. دمای هوای دبی بین ماه‌های نوامبر تا فوریه در کمترین حالت 19 درجه سانتی‌گراد و در بیشترین حالت 30 درجه سانتی‌گراد و میانگین دمای هوا نیز 25 درجه سانتی‌گراد است. گردشگران با خیال راحت می‌توانند در فصل زمستان از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنند‌ و از هوای مطبوع این شهر لذت ببرند. جالب است بدانید که در دبی باران نمی‌بارد و دمای هوای آن در بهار و تابستان به شدت بالا می‌رود. از مهم‌ترین مزایای سفر به دبی در فصول سرد سال می‌توان به مواردی مانند بازدید از سواحل زیبای دبی، امکان استفاده از امکانات و تفریحات موجود در دل کویر، لذت بردن از آب و هوای مطبوع و دلخواه و امکان شرکت در جشنواره‌ های بین المللی مختلف اشاره کرد.

اگر به کاهش هزینه‌ های سفر به دبی فکر می‌کنید، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین فصل سفر به دبی برای شما فصل تابستان است. بین ماه‌ آوریل تا ماه آگوست تعداد گردشگرانی که دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، به شدت کاهش می‌یابد؛ به همین دلیل آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های معتبری مانند فلای تودی بلیط‌های هواپیما با مقصد دبی را با قیمتی ارزان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند‌. علاوه بر این با توجه به کاهش چشمگیر تعداد گردشگران دبی در فصل تابستان هتل‌های ویژه و منحصربه‌فرد با نازل‌ترین قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. گردشگران برای مقابله با گرمای هوا در طول روز می‌توانند در طول روز از هتل خارج نشوند و از جاذبه های دبی در طول شب که هوا خنک است، استفاده کنند‌.‌

معرفی برخی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار دبی

جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی دبی بسیار زیاد است و یکی از مهم‌ترین دلایل معروف شدن این شهر در سطح جهان وجود همین جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است. از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج العرب: این برج به عنوان بلندترین هتل جهان در جزیره جمیرای دبی احداث شده و طراحی آن را معمار معروف آمریکایی تام رایت انجام داده است‌. وجود زمین تنیس در طبقات بالای برج، رستوران‌ ها و هتل‌ های لوکس از امکانات مهم این برج محسوب می‌شوند.
  • پارک آبی وایلد وادی : این پارک آبی بین هتل جمیرا و برج العرب در خیابان جمیرا قرار دارد. استخرهای موج سواری و عظیم‌ترین سرسره آبی جهان در این پارک آبی قرار دارند.
  • مراکز خرید دبی: بازدید از مراکز خرید دبی نیز برای بسیاری از گردشگران لذت‌بخش است. از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر زیبا می‌توان به دبی مال، امارات مال، جمیرا پلازا، برجمان، الغریر، سیتی مال، سیتی سنتر و وافی مال اشاره کرد.
  • پیست اسکی روی برف و یخ: این پیست اولین پیست اسکی سرپوشیده و بلند جهان به شمار می‌رود و مساحت آن 3 هزار متر مربع است. در این پیست تمام تجهیزات مورد نیاز اسکی در اختیار اسکی‌بازان قرار می‌گیرد.
  • هتل آتلانتیس پالم : این هتل پنج ستاره به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی طرفداران زیادی دارد و بسیار از گردشگران ایرانی نیز هنگام رزرو هتل در سایت‌ های معتبری مانند فلای تودی این هتل را برای رزرو انتخاب می‌کنند. از امکانات مهم هتل آتلانتیس پالم دبی می‌توان اینترنت رایگان، زمین تنیس و گلف، رستوران های لوکس، اتاق کودک، سالن زیبایی، سالن ورزشی، استخر؛ کلاس یوگا، بزرگ‌ترین آکواریوم جهان و امکان تماشای بازی دلفین‌ها را نام برد.
  • آکواریوم : یکی از پربازدیدترین جاذبه های دیدنی شهر دبی آکواریوم بزرگ این شهر است که در داخل آن بیش از 33 هزار جانور آبی وجود دارد. گردشگران با ورود به تونل آکواریوم احساس می‌کنند که در زیر آب هستند.
  • برج قاب عکس : یکی از جدیدترین برج‌ های شهر دبی که دارای معماری خاص و مدرن است، برج قاب عکس نام دارد. در این برج تعداد زیادی سالن سرگرمی، شهربازی، رستوران، مرکز خرید، رستوران و غیره بنا شده است.

چه عواملی در هزینه سفر به دبی تاثیرگذار هستند؟

عوامل متعددی هزینه های سفر به دبی را تحت تاثیر قرار می‌دهند: مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

  • هزینه خرید بلیط هواپیمای دبی
  • هزینه سفر به دبی با تورهای گردشگری
  • هزینه مربوط به عوارض خروج از کشور
  • هزینه رزرو هتل برای اقامت در دبی
  • هزینه حمل و نقل در دبی شامل هزینه تاکسی، تاکسی اینترنتی، مترو و اتوبوس
  • هزینه اجاره خودرو
  • هزینه وردی پارک‌ های آبی و شهرهای بازی
  • هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری
  • هزینه رستوران و تهیه غذا
  • هزینه تفریحات لاکچری
  • و...

خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل با مناسب‌ترین قیمت از طریق سایت فلای تودی

با مطالعه این مقاله متوجه شدید که بهترین زمان سفر به دبی فصل زمستان است. با جاذبه‌ های گردشگری و عوامل موثر در هزینه های سفر به دبی نیز آشنا شدید. اگر قصد دارید به شهر دبی سفر کنید و تعطیلات خود را به بهترین شکل ممکن با مقرون به صرفه‌ترین هزینه‌ها بگذرانید، خرید بلیط هواپیما و رزو هتل را از طریق سایت معتبر فلای تودی انجام دهید. این سایت با ارائه بهترین خدمات به کاربران، به‌عنوان یکی از بهترین مراجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین شناخته می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها