کد خبر: 685127
تاریخ انتشار :

خبر شوکه کننده نماینده مجلس برای افزایش قیمت بنزین | قیمت بنزین دو برابر می شود؟

خبر شوکه کننده نماینده مجلس برای افزایش قیمت بنزین | قیمت بنزین دو برابر می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8: دولت تصمیم بر واقعی کردن قیمت بنزین دارد. با وجود این که قیمت بنزین به تورم و شرایط اقتصادی و سیاسی بستگی دارد، اما بخشی از هزینه‌های اجتماعی با کاهش قیمت بنزین می‌تواند کم‌تر شود. اخیرا دولت طرح یارانه جدید بنزین را اجرایی کرده است که به عقیده کارشناسان بر قیمت بنزین تاثیر زیادی دارد. در ادامه به آخرین خبر از قیمت بنزین می‌پردازیم.

عضو کمیسیون صنایع: کسانی که رگ گردنشان به خاطر مشکلات مردم بیرون می‌زد الان کجا هستند، احتمال افزایش قیمت بنزین وجود دارد.

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در رابطه با تناسب حقوق و دستمزدها با تورم کشور، گفت: تبعیضی در جامعه وجود دارد که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و بدترین وجه این تبعیض را در دولتی شاهد هستیم که خود را حامی محرومان و انقلابی تر از بقیه و همه ی دولت های دیگر می داند. بنابراین از این بابت ما هیچ همخوانی را در حوزه تورم و حقوق و دستمزد‌ها نمی بینیم.

از سوی دیگر ما در کشور شاهد صدها نوع حقوق، دستمزد و مزایا هستیم، به این گونه که از یک دستگاه به دستگاه دیگر و از یک شرکت به شرکت دیگر حتی در داخل مجموعه ۷ الی ۱۰ حقوق و مزایا از جمله؛ شرکتی، قراردادی، پیمانی، استخدام رسمی و کارگری و کارمندی و … وجود دارد که باعث شده فاصله طبقاتی و رقابت و چشم و هم چشمی خانواده ها نسبت به یکدیگر هر روز ییشتر شود.

مگر نمی گویند حفظ نظام از اوجب واجبات است پس برای چه اصرار بر ماندن دارند؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنابراین تصور من این است که برخی در دولت یا نمی خواهند یا نمی‌توانند این مشکلات را از بین ببرند؛ اگر در دولت نمی توانند کاری انجام دهند، بهتر است شجاعت داشته باشند و شفاف بگویند. مگر نمی گویند که حفظ نظام از اوجب واجبات است پس برای چه اصرار بر ماندن دارند؟ آنها توانایی اداره کشور را ندارند و هر روز مردم را نسبت به اسلام، جمهوری اسلامی، انقلاب و ارزش‌ها بدبین می کنند. تصور من این است که بهترین راه این است که کسانی در دولت برای اولین بار شجاعت نشان داده و اعلام کنند توانایی اداره را ندارند که در این صورت این شجاعت در تاریخ ثبت و مردم هم نسبت به جمهوری اسلامی و نظام خوش بین خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها