کد خبر: 685376
تاریخ انتشار :

مبلغ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تغییر کرد | افزایش حقوق جدید شامل چه کسانی می شود؟

مبلغ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تغییر کرد | افزایش حقوق جدید شامل چه کسانی می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8:به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود.

پرداخت مستمری مردادماهِ بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق روال همیشه از بیستم ماه بر اساس حروف الفبا آغاز شده و مستمریِ بازنشستگانی که نام فامیلی آن‌ها با الف و ب شروع می‌شود، در حال پرداخت است.

پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق روال همیشه، از بیستم ماه بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

ایلنا نوشت: پرداخت مستمری مردادماهِ بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق روال همیشه از بیستم ماه بر اساس حروف الفبا آغاز شده و مستمریِ بازنشستگانی که نام فامیلی آن‌ها با الف و ب شروع می‌شود، در حال پرداخت است. 

در ماه‌های اخیر، مستمری بازنشستگانی که موعدِ آن‌ ۲۵ ماه به بعد است، معمولاً با یکی دو روز تاخیر پرداخت شده است.

بازنشستگان تأمین اجتماعی در تماس با ایلنا ضمنِ ابراز نگرانی از ادامه‌ی تأخیر در پرداختِ مستمری‌ها از سازمان تامین اجتماعی خواستند تا در ماه جاری مستمری‌ها به موقع پرداخت شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها