کد خبر: 686121
تاریخ انتشار :

آموزش دسر پلمبیر آناناس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

دسر آناناس

آموزش دسر پلمبیر آناناس

دسر آناناس یکی از خوشمزه ترین دسرها می باشد که مناسب مهمانی و جشن های شماست.

برای تهیه این دسر شما به چند قلم مواد نیاز دارید و مدت زمان تهیه آن حدود 30 دقیقه می باشد. مراحل درست کردن آن بسیار ساده است و در عین حال یک دسر شیک و زیبا است.

شما می توانید این دسررا در قالب های کوچکتر درست کنید و به عنوان فینگر فود در جشن های خود استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه دسر آناناس

  • کمپوت آناناس یک قوطی
  • تخم مرغ 5 عدد
  • شکر 4 الی 5 قاشق غذاخوری
  • وانیل یک قاشق
  • خامه قنادی 500 گرم
  • بستنی وانیلی 200 گرم
  • پودر ژلاتین 3 قاشق غذاخوری سرپر
  • گردو به میزان لازم
  • پسته به میزان لازم
  • آب نصف لیوان

طرز تهیه دسر آناناس

اول سفیده و زرده تخم مرغ را جدا می کنیم. سفیده را با همزن می زنیم تا پف کند و رنگ آن سفید شود

به قدری باید تخم مرغ را هم بزنیم که کاملا سفت شود و وقتی ظرف را برمیگردانیم سفیده تخم مرغ بیرون نریزد. و بعد داخل یخچال قرار می دهیم.

پدر ژلاتین را با نصف لیوان آب سرد مخلوط می کنیم و هم می زنیم سپس به روش بن ماری عمل می کنیم تا ژلاتین کامل در آب حل شود.

روش بن ماری این گونه است که باید در بخار آب پودر ژلاتین را در آب حل کنیم یعنی ظرف را روی بخار کتری قرار می دهیم. و یا در قابلمه ای آب میریزیم و اجازه می دهیم تا بجوش بیاید سپس ظرف پودر ژلاتین را روی قابلمه قرار می دهیم تا با بخار آن حل شود و کاملا به صورت غیر مستقیم باشد.

زرده را با وانیل و شکر هم می زنیم تا کرم رنگ و کشدار شود و روی بخار کتری قرار می دهیم تا از حالت خامی خارج شود.

خامه قنادی را فرم می دهیم و بستنی وانیلی را در آن مخلوط می کنیم و با همزن خوب هم می زنیم.

سپس مخلوط زرده تخم مرغ و شکر را اضافه می کنیم و اینبار با همزن دستی هم می زنیم بعد هم ژلاتین شفاف که از داغی افتاده رو اضافه می کنیم.

در مرحله آخر سفیده تخم مرغ را که در مرحله اول فرم داده بودیم و داخل یخچال گذاشته بودیم را آرام ارام به مواد اضافه می کنیم.

دلیل آرام انجام دادن این کار این است که پف سفیده تخم مرغ کم نشود.

حالا آناناس . گردو و در صورت دلخواه پسته و یا هر مغزیجاتی که دوست دارید را داخل مواد می ریزیم و هم می زنیم .

مواد ما آماده است. در این مرحله قالب مورد نظر را چرب می کنیم و یا سلفون می کشیم و مواد را اضافه می کنیم و به مدت یک روز داخل فریزر قرار می دهیم.

تزئین دسر آناناس

در صورت دلخواه مانند تصویر اگر قالب ساده ای دارید می توانید حلقه های آناناس را در کف قالب قرار دهید و هنگامی که سرو می کنید قالب را برگردانید .

عکس هر دو مدل را برای شما قرار دادیم . شما هم می توانید آناناس را خرد کنید و داخل مواد بریزید و هم می توانید حلقه های آناناس را در کف قالب قرار دهید و سپس مواد را روی آن بریزید.

دسر میوه های استوایی

شما همین دسر را می توانید با میوه های استوایی نیز تهیه کنید. میوه های استوایی مانند پاپایا و ناتادی کوکو که دسر شما را بسیار جذاب و شیک می کند.

کمپوت میوه های استوایی را می توانید از سایت ها و فروشگاه های مختلف تهیه کنید.

سایت امپراطور آناناس عرضه کننده بهترین کمپوت های خارجی می باشد. کمپوت هایی مانند آناناس و میوه های استوایی و حتی انبه و آلوئه ورا تایلندی

برای تهیه محصولات بی نظیر و با کیفیت از کشور های فیلیپین و تایلند کافیه که به سایت امپراطور آناناس مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

میوه های استوایی مانند پاپایا و آناناس در ایران کشت نمی شوند و شرایط آب و هوایی ایران برای این محصولات مناسب نیست.

به همین دلیل این میوه ها به صورت وارداتی هستند ولی شما نمی توانید هر زمان که خواستید این میوه ها را تهیه کنید .

زیرا این میوه ها فضلی هستند و بسیار کمیاب نیز می باشند. فصلی بودن این میوه ها نیز باعث می شود تا فقط طی چند ماه در سال این میوه ها وجود داشته باشند.

از طرفی چون این میوه ها وارداتی هستند و مسافت خیلی طولانی را طی می کنند تا به ایران برسند کمی زودتر از موعد برداشت می شوند به همین دلیل شیرینی انها کمتر است.

کمپوت آناناس و کمپوت میوه های استوایی بهترین گزینه برای جایگزین کردن این میوه ها می باشند. زیرا آنها از بهترین میوه ها برای تولید کمپوت های خود استفاده می کنند بنابراین هم با کیفیت تر هستند و هم چون میوه ها رسیده می باشند بسیار خوشمزه تر نیز هستند.

از طرفی شما می توانید در هر زمانی این کمپوت ها را تهیه کنید و در دسر آناناس و یا هر دسر دیگری استفاده نمایید.

کمپوت میوه های استوایی بهترین گزینه برای میان وعده می باشند.

کاربرد آناناس در کیک ها و دسر آناناس

شما می توانید در فیلینگ کیک از آناناس استفاده کنید. ترکیب آناناس و وانیل بسیار خوشمزه است.برای فیلینگ شما باید از یک قوطی کمپوت آناناس استفاده کنید.

برای تزئین انواع کیک و دسر آناناس نیز می توانید از تیکه های آناناس استفاده نمایید.

ناتادی کوکو از شیر نارگیل تولید می شود و یک میوه استوایی به حساب می آید . این میوه زیبا و خوشمزه برای تزئین کیک ها شیرینی ها و دسر ها نیز یک گزینه عالی است.

همچنین می توانید از ناتادی کوکو برای درست کردن انواع ژله و دسر استفاده کنید. مزه شیرین و خوش طعم آن به بهتر شدن طعم ژله و کیک ودسر کمک می کند.

در بعضی از کمپوت های میوه های استوایی از چری یا همان گیلاس نیز استفاده می شود. ولی این گیلاس کمی با گیلاس کشور ما فرق دارد.

همچنین بعضی از کمپوت میوه های استوایی از آبمیوه پشن فروت در شربت آنها استفاده می شود که به خوشمزه تر شدن مزه آن کمک می کند.

در سایت امپراطور آناناس شما می توانید انواع کمپوت میوه استوایی را مشاهده کنید. ترکیبات آنها و کشور سازنده آنها به صورت دقیق ذکر می شود و شما با اطلاع کامل اقدام به خرید می نمایید

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها