کد خبر: 689420
تاریخ انتشار :

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اگر قصد اسباب کشی دارید ولی نمی‌دانید باید برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم این مطلب برای شما است. ما در این مطلب به شما ثابت می‌کنیم که با داشتن یک برنامه‌ریزی خوب و انجام چند کار آسان می‌توانید یک اسباب کشی خوب را تجربه کنید.

شرایط سخت اسباب کشی

اسباب کشی به‌طورکلی یکی از کارهای پر استرسی است که در طول زندگی با آن مواجه خواهیم شد. اما، چرا اسباب‌کشی سخت است؟ آیا راهی برای رفع این سختی وجود دارد؟ برای اسباب کشی آسان و بی دغدغه باید از کجا شروع کنیم؟

بله می‌توانیم بگویم شما با یک برنامه‌ریزی درست قبل از اسباب کشی علاوه بر اینکه استرس خود را کاهش می‌دهید، می‌توانید در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی کنید. پس داشتن برنامه و چک‌لیست را پیش از اسباب کشی جدی بگیرید تا بتوانید شرایط سخت اسباب‌کشی را برای خود آسان کنید.

وسایل موردنیاز اسباب کشی

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم ؟ شما قبل از اسباب کشی برای بسته بندی وسایل و جابه‌جایی آن‌ها یک‌سری ابزار و وسیله نیاز دارید. از این وسایل می‌توانیم به طناب، جعبه‌های ضخیم مقوایی در ابعاد مختلف، جعبه‌های پلاستیکی یا چوبی، پارچه، چسب نواری پهن و محکم، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک‌های حباب‌دار برای بسته بندی شکستنی‌ها، کاغذ و روزنامه‌های باطله، ماژیک درشت اشاره کنیم. قطعاً وجود هر یک از ابزار گفته شده در هنگام اسباب کشی می‌تواند کار شما را آسان‌تر کند. به‌عنوان‌مثال شما برای این ‌که بدانید کدام کارتن مربوط به کدام قسمت منزل است، می‌توانید با ماژیک یا برچسب روی آن کارتن بنویسید.

بهترین زمان برای شروع کارهای اسباب کشی

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم یا بهتر است بگویم از چه زمانی شروع کنیم؟ پیش از هر اقدامی تاریخ تحویل منزل جدید را به طور دقیق مشخص کنید تا بدانید دقیقاً چقدر زمان دارید. به‌عنوان‌مثال اگر شما ۲ ماه تا تحویل‌خانه وقت دارید، باید کم‌کم اقدامات لازم برای جابه‌جایی را آغاز کنید. شاید به خود بگوید ۲ ماه برای شروع این کار خیلی زیاد است، اما جالب است بدانید که زمان استاندارد برای اقدامات پیش از جابه‌جایی همین‌قدر است. زیرا هرچه زودتر کارها را شروع کنید، علاوه بر اینکه استرس شما کاهش می‌یابد، اسباب‌کشی به طور شگفت‌انگیزی آسان انجام خواهد شد. تهیه یک چک لیست اسباب کشی می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا کارها را بصورت روتین و منظم انجام دهید و چیزی را از قلم نیندازید.

تمیز کردن اثاث منزل

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم؟ یکی دیگر از کارهای که باید قبل از اسباب‌کشی انجام دهیم تمیزکردن اسباب خانه است. زیرا پیش از اسباب کشی باید مثل خانه‌تکانی، وسیله‌های منزل را تمیز کنید، تا بعد از ورود به منزل جدید دیگر نیازی به تمیز کردن مجدد آن‌ها نباشد. به‌عنوان‌مثال شما باید پیش از جابه‌جایی تمام ظروف آشپزخانه، سطل زباله، وسایل درون سرویس بهداشتی و غیره را بشویید. حتی می‌توانید اقدام به شستن فرش، پرده، پتو و غیره نیز کنید. شما با این کار وسایل را تمیز به خانه جدید می‌برید و دیگر نیازی به تمیزکاری مجدد نیست.

بسته بندی اثاث منزل

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم؟ بسته‌بندی اثاث منزل یکی دیگر از کار‌های که باید قبل از اسباب کشی انجام دهید. برای انجام این کار شما باید یک‌سری نکات را رعایت کنید. به‌عنوان‌مثال بهتر است ظروف شکستنی را در یک جعبه محکم قرار دهید و بین آن‌ها را با پارچه، روزنامه باطله و پلاستیک‌های با دار پر کنید. همچنین بهتر است بسته‌بندی وسایلی را که از آن‌ها بیشتر مصرف می‌کنید را به هفته‌های آخر موکول کنید. به‌خاطر داشته باشید که کارتون‌های هر اتاق را مشخص کنید، این کار باعث چیدن راحت‌تر منزل جدید می‌شود.

آماده‌کردن خانه جدید

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم؟ یکی دیگر از کارهای که باید قبل از جابه‌جایی انجام دهیم آماده‌کردن خانه جدید است. آماده‌کردن خانه جدید شامل تمیزکردن خانه، تمیز کردن شیشه‌ها، شستن سرویس بهداشتی، تمیز کردن کابینت‌ها و غیره می‌شود. همچنین می‌توانیم بگویم اگر به فکر رنگ‌کردن دیوار‌های خانه جدید هستید یا می‌خواهید تغییر و تحولی به دیزاین منزل جدید بدهید باید پیش از اسباب کشی اقدام کنید.

هماهنگی با شرکت باربری برای حمل‌ونقل

برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم؟ یکی دیگر از اقدامات مهم قبل از اسباب کشی، هماهنگی با شرکت باربری برای حمل‌ونقل اثاث منزل است. در هنگام انتخاب شرکت باربری، باید به شرایط مختلفی توجه داشته باشید. از این شرایط می‌توانیم به ماشین مناسب حمل بار، کارکنان ماهر، قیمت پایین، سرعت عمل بالا و غیره اشاره کنیم. قطعاً انتخاب یک شرکت باربری معتبر، می‌تواند یک اسباب‌کشی بدون استرس را به ارمغان بیاورد. آچاره یکی از بهترین شرکت‌ها در همین زمینه است که شما می‌توانید با خیال راحت حمل‌ونقل اسباب منزلتان را با پایین‌ترین قیمت به آن بسپارید.

سؤالات متداول

  1. آیا نیاز است خانه قبلی را تمیز کنیم؟

خیر این کار برعهده شما نیست، اما ترجیحاً از ریختن اشغال در خانه جلوگیری کنید.

  1. چند روز قبل اسباب‌کشی، خانه جدید را تمیز کنیم؟

حداقل دو روز قبل جابه‌جایی خانه جدید را تمیز کنید.

  1. آیا بعد جابه‌جایی دوباره ظرف‌ها را بشوریم؟

خیر اگر پرست ظروف را بسته بندی کرده باشید دیگر نیازی به شستن مجدد ظرف‌ها نیست.

سخن پایانی

ما در این مطلب به سؤال برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم پاسخ دادیم. قطعاً شما با داشتن یک برنامه، می‌توانید یک اسباب‌کشی بی استرس را آغاز کنید، اسباب را بسته‌بندی کنید، خانه جدید را آماده کنید. همچنین یک تیم باربری خوب که قابلیت ثبت سفارش رایگان، قیمت گیری رایگان و استعلام قیمت قطعی قبل از ثبت سفارش دارد را به شما معرفی کردیم.

مجموعه آچاره یک مجموعه بزرگ است که صدها نوع از خدمات مورد نیاز در خانه و امور شخصی را ارائه می‌دهد که یکی از آنها اسباب کشی و باربری است. پشتیبانی قوی و فضای رقابتی برای ارائه خدمات بهتر سبب شده است کسانی که از سرویس اسباب کشی آن استفاده می‌کنند بدون دغدغه به منزل جدیدشان بروند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها