کد خبر: 690200
تاریخ انتشار :

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هزینه سفر به کیش

سفر به کیش، یکی از سفرهای هیجان‌انگیز و فوق‌العاده جذاب به مقصد جنوب کشور است که حتماً باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید. البته احتمالاً شما نیز سوالاتی درباره هزینه سفر به کیش دارید. برای برآورد هزینه سفر به این جزیره زیبای جنوبی کشور، باید فاکتورهای مختلفی از جمله نحوه سفر، هتل انتخابی و مقاصد گردشگری، در نظر گرفته شوند. اگر شما نیز مایل هستید که در این خصوص اطلاعات مناسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

برآورد هزینه سفر به کیش

برای آن که بتوانید هزینه سفر به کیش را تخمین بزنید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که در اینجا به آن‌ها، اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

نحوه سفر به کیش

گزینه‌های مختلفی برای سفر به کیش وجود دارد که البته ساده‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها را باید سفر هوایی بدانیم. اما به‌جز آن شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر، سفر زمینی به کیش را انتخاب کنید. در این صورت باید فاصله بین شهر خود تا بندرعباس را با خودرو طی کنید و از بندر چارک، به جزیره کیش راهی شوید. به این ترتیب، این امکان را نیز دارید تا خودروی خود را به جزیره برده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای کرایه تاکسی در کیش نباشد. به هر ترتیب انتخاب میان این دو گزینه سفر هوایی یا زمینی، در هزینه سفر به کیش تاثیر می‌گذارد.

البته شما یک گزینه زمینی دیگر، یعنی سفر به کیش با قطار را نیز پیش رو دارید. اما در نظر داشته باشید که درحال‌حاضر از تمام شهرهای کشور به مقصد بندرعباس، قطار مسافربری نداریم و تنها بعضی از شهرها مسیر ریلی با جنوب کشور دارند. به‌طور نمونه درحال‌حاضر شهرهای تهران، مشهد، یزد، کرمان و اصفهان، مسیر ریلی با بندرعباس دارند و درصورتی‌که شهر مبدأ سفر شما یکی از این‌ها باشد، می‌توانید سفر با قطار به بندرعباس و از آن‌جا به مقصد جزیره را انتخاب کنید.

انتخاب هتل محل اقامت در کیش

انتخاب هتل محل اقامت

به‌جز این، انتخاب هتل محل اقامت در کیش، در هزینه سفر به این جزیره زیبای جنوب کشور، به‌طور مستقیم تاثیر می‌گذارد. بدیهی است که هر چه قدر تعداد ستاره‌های هتل های کیش بالاتر باشد، هزینه اقامت شما نیز متناسب با آن، بیشتر خواهد شد؛ به‌طور مثال هتل شایان کیش ، یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره است که در مقایسه با هتل‌های چهار ستاره یا کمتر، نرخ رزرو بالاتری دارد. البته با در نظر گرفتن مشخصات و امکانات این هتل، احتمالاً علاقه‌مند به پرداخت هزینه آن خواهید بود.

البته به‌طور کلی هتل‌های کیش، به لحاظ کلاس خدمات و امکانات رفاهی، در شرایط خوبی قرار دارند و حتی هتل‌های کم ستاره جزیره نیز رضایت‌بخش به نظر می‌رسند.

خورد و خوراک

اگر قصد ترتیب دادن یک سفر گردشگری به جزیره کیش را دارید، بهتر است که بودجه‌ای برای رستوران‌گردی و کافه‌گردی در نظر بگیرید. جزیره کیش، رستوران‌های فوق‌العاده‌ای دارد و پیشنهاد می‌کنیم اگر به این جزیره سفر کردید، لذت غذا خوردن در رستوران‌های مشهور آن را از دست ندهید.

درصورتی‌که بخواهید هزینه سفر به کیش را کاهش دهید، می‌توانید وعده‌های غذایی ساده‌تری تدارک ببینید.‌ به ویژه اگر در هتل یا محل اقامت غیرهتلی خود امکان آشپزی دارید، می‌توانید بعضی از وعده‌های غذایی را خودتان آماده کرده و بودجه مناسبی برای رستوران‌گردی در وعده‌های دیگر کنار بگذارید.

مراکز تفریحی و گردشگری

زمانی که به جزیره کیش سفر می‌کنید، مراکز تفریحی و گردشگری متعددی وجود دارد که می‌توانند روزها شما را به خود سرگرم کنند. برخی از این تفریحات کاملاً رایگان هستند و برای بعضی دیگر باید هزینه مرتبط با آن را پرداخت کنید. از این جهت، برنامه تفریحی که در جزیره برای خود در نظر گرفته باشید نیز در هزینه‌های سفر شما به کیش، نقش دارد.

از جمله مراکز گردشگری و تفریحی کیش می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز، آکواریوم کیش، کشتی یونانی، مرکز خرید دامون، بازار مرجان کیش، قلعه جنی، شهر باستانی حریره، باغ پرندگان، روستای باغو، پاساژ مرکز تجاری، پارک دلفین و... اشاره کرد. برخی از این دیدنی‌ها، مانند بازدید از روستای باغو کاملاً رایگان بوده و برای بعضی دیگر مانند پارک دلفین، باید حتماً هزینه‌ای پرداخت کنید.

زمان سفر به کیش

زمان سفر به کیش

زمان سفر به کیش نیز ارتباط مستقیمی با هزینه‌ها خواهد داشت. اگر سفر به کیش را برای تعطیلات و مواعد مهم و خاص مدنظر قرار دهید، باید منتظر بالاتر بودن قیمت‌ها نیز باشید. به طور مثال سفر به کیش در تعطیلات نوروز، قطعاً نرخ بالاتری از سفر به کیش در ایام وسط هفته عادی دارد. این مورد را حتماً در نظر داشته و درصورتی‌که می‌خواهید هزینه‌های سفر شما پایین‌تر باشد، سراغ فصل‌های داغ سفر به کیش نروید.

هزینه سفر به کیش با تور

در بسیاری مواقع درصورتی‌که به جای خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش، تور کیش را خریداری کنید، هزینه‌های شما تعدیل شده و مقادیر کمتری پرداخت خواهید کرد. در واقع با چارتر شدن بلیط هواپیما و قراردادی که شرکت‌های مسافربری با هتل‌های کیش دارند، نرخ‌ها پایین‌تر شده و برای مسافر نیز جذابیت بیشتری دارند. ازاین‌رو یکی از گزینه‌هایی که برای تعدیل هزینه سفر به کیش پیش روی خود دارید، خرید تور کیش، به جای رزرو جداگانه است.

سفر ارزان قیمت به کیش

اگر تصمیم دارید یک سفر ارزان قیمت و در عین حال جذاب و راحت به جزیره کیش داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید. به این ترتیب هم برای خرید بلیط هواپیما کیش و هم رزرو هتل های کیش ، می‌توانید از پیشنهادات عالی و همراه با نرخ ویژه بهره ببرید. به این صورت سفری دلچسب و فراموش‌نشدنی به جزیره کیش را تجربه کرده و از حال و هوای بی‌نظیر آن بهره خواهید برد. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟

   

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها