کد خبر: 691046
تاریخ انتشار :

لوله سیلندری St52 از کجا بخریم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این مقاله نحوه خرید و مراکز مهم فروش لوله سیلندری St52 معرفی خواهد شد. پیش از معرفی این مراکز، جهت آشنایی بیشتر، توضیح مختصری از لوله سیلندری ارائه خواهد شد.

لوله جک هیدرولیک یا همان لوله سیلندری St52 از مهم‌ترین لوله‌های تولید شده برای استفاده در صنایع مختلف است. ضخامت این لوله‌ها از 20 میلی‌متر تا 300 میلی‌متر متغیر بوده و قیمت آن بر حسب متر محاسبه می‌شود. در تعریف لوله‌های سیلندری (Hydraulic Cylinder tube) می‌توان گفت که به لوله‌های فولادی بدون درز گفته می‌شود که مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد دارند. این همان عامل انتخاب این لوله در صنایع مختلف است چرا که می‌توان گفت نشت سیالات از آن تقریباً غیر ممکن است.

لوله سیلندری St52

لوله‌های سیلندری تحت عملیات سنگ‌کشی یا هونینگ قرار گرفته و طی آن سطحی صاف و صیقلی پیدا می‌کنندکه ابعاد آنها به دقت قابل اندازه‌گیری می‌شود. ترکیبات شیمیایی لوله سیلندری St52 شامل 55/0 درصد سیلیسیم، 2/0 درصد کربن و 6/1 درصد منگنز می‌باشد. منگنز سبب افزایش مقاومت به خمش در این لوله‌ها می‌شود.

روش‌های خرید لوله سیلندری

به طور معمول کیفیت و ابعاد دقیق محصول برای متقاضیان خرید لوله سیلندری، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل خرید از مراکزی که قابل اعتماد بوده و کیفیت خود را تضمین می‌کنند، اولین انتخاب مشتریان خواهد بود. روش‌های مختلفی برای تهیه لوله سیلندری وجود دارد:

خرید حضوری

خرید حضوری شاید برای بسیاری از متقاضیان گزینه قابل اعتمادتری باشد. در این روش مشتری به نمایندگی فروش شرکت‌ها مراجعه کرده و لوله سیلندری مورد نیاز خود را سفارش می‌دهد. در روش حضوری چون مشتری از نزدیک با ارائه دهنده خدمات آشنا می‌شود و محصولات وارداتی شرکت را مشاهده می‌کند، پس با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می‌دهد. مراکز معتبر خرید لوله سیلندری شامل بازارهای زیر می‌شود:

مرکز آهن شاد آباد

در جنوبی‌ترین نقطه غرب تهران، بازار معروفی به نام بازار آهن شاد آباد واقع شده است. این بازار، بورس فروش انواع آهن آلات، استنلس استیل و لوله‌های سیلندری می‌باشد. در این بازار هر نوع استیل و آهن در ابعاد مختلف را با قیمت مناسب می‌توان یافت.

مرکز تجارت استیل

در کیلومتر 4 جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) مجتمع تجارت استیل واقع شده که در آن انواع استیل از نوع ضد زنگ، ورق، میلگرد، لوله سیلندری و... به فروش می‌رسد.

شهرک صنعتی چهاردانگه

در شهرک صنعتی چهاردانگه نیز می‌توانید مراکزی را بیابید که انواع ورق استیل و لوله سیلندری را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.

خرید غیرحضوری

ساده‌ترین روش برای خرید لوله سیلندری با کیفیت، خرید غیرحضوری است. در این روش مشتری بدون نیاز به حضور در شرکت و به صورت مجازی می‌تواند محصول مورد نیاز خود را تهیه کند. در ابتدا باید سعی کنید تأمین‌کنندگانی را انتخاب کنید که قابل اعتماد بوده و محصولی با کیفیت ارائه می‌دهند.

در خرید غیرحضوری علاوه بر اینکه در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی می‌َشود، امکان مقایسه قیمت‌ها و خدمات ارائه شده شرکت با شرکت‌های دیگر نیز وجود داشته، به این ترتیب می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. خرید غیرحضوری به وسیله تماس تلفنی و یا خرید آنلاین میسر خواهد بود. برای مشاوره خرید غیرحضوری می‌توانید با شماره 66603354-021 در ارتباط باشید.

لوله سیلندری St52

راهنمای خرید لوله سیلندری St52

همانطور که اشاره شد، بهتر است خرید خود را از سایت‌هایی انجام دهید که قابل اعتماد بوده و خدمات پس از فروش دارند. پیشنهاد ما به شما، شرکت تجارت آلیاژ پیشرو می‌باشد. این سایت با روش‌های متنوع فروش، نظر همه مشتریان را به خود جلب کرده است. از روش‌های فروش این شرکت می‌توان به سفارش تلفنی، از طریق تلگرام و چت آنلاین اشاره کرد.

شما می‌توانید محصول مورد نیاز خود از جمله لوله سیلندری St52، ابعاد و متراژ مورد نظر را به اطلاع واحد فروش برسانید. مشاوران ما در واحد فروش اطلاعات فنی مورد نیاز کالای شما را با موجودی کالا در بازار و در صورت نیاز جایگزین‌های مناسب محصول، با بهترین قیمت را در قالب یک پیش فاکتور به شما ارائه می‌دهند. پس از تأیید مشتری و پرداخت نهایی، محصول در سریع‌ترین زمان به دست متقاضی خواهد رسید.

برای ارتباط با واحد فروش از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

021-67212

021-6660333

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها