کد خبر: 691527
تاریخ انتشار :

بهترین ربات معامله گر بازارهای مالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هر روزه خبرهایی از بازارهای مالی شنیده می‌شود و ممکن است شما هم جز دسته کسانی باشید که علاقه‌مند هستید به این حوزه ورود کنید اما برای شما دنیای غریبه‌ای باشد یا شاید هر روز و هر لحظه در شلوغی‌های زندگی روزمره زمان کافی برای پیگیری بازارهای مالی مختلف را نداشته باشید. اما اگر بشنوید که بدون صرف زمان زیاد راهی برای ورود به این بازار پرسود و پر از ماجرا باز شده است، شاید خبری خوشحال کننده باشد. سال‌های زیادی از زمانی که پای ربات‌های معامله‌گر به این بازار باز شده، نگذشته است اما نمونه‌های موفق آن توانسته کار را برای کاربران و علاقه‌مندان به بازارهای مالی راحت کند. یکی از این ربات‌های معامله‌گر فارسی زبان، سکه بیت است. در ادامه این گزارش درباره این که ربات‌های معامله‌گر چگونه عمل می‌کنند؟ و همچنین معرفی یکی از بهترین‌های آنها صحبت خواهیم کرد.

ربات معامله‌گر چه کاری انجام می‌دهد؟

ربات معامله‌گر را انسانی تصور کنید که هرگز نمی‌خوابد، باهوش‌تر از تمامی انسان‌هاست، نیازی به غذا و مراقب ندارد و هیچ زمانی هوشیاری خود را از دست نمی‌دهد. در یک کلام ربات‌ها در هر حوزه‌ای ساخته‌ شده‌اند تا زندگی انسان‌ها را راحت‌تر کنند و ربات‌های هوشمند معامله‌گر نیز آمده‌اند تا پول درآوردن را راحت‌تر کنند. ربات معامله‌گر یک برنامه نرم‌افزاری است که به جای ورود هر معامله در صرافی به صورت دستی، می‌تواند به داده‌های حساب صرافی کاربران دسترسی داشته و به صورت خودکار معاملات را انجام دهد. تمامی این مسیر توسط رایانه‌های هوشمند انجام می‌شود و درصد خطا را به شدت پایین می‌آورد و احتمال خطای انسانی را کم می‌کند. اما یادتان نرود که ربات‌های معامله‌گر به این معنا نیستند که هیچ‌گاه خطایی از آنها سر نمی‌زند بلکه کارشان این است که به کمک انسان‌ها بیایند و احتمال خطا و ریسک را کم کنند.

به کدام ربات معامله‌گر اعتماد کنیم؟

ربات‌های معامله‌گر بسیاری در تمامی جهان وجود دارند و ممکن است خبرهای مختلفی از آنها در کشورهای مختلف بشنوید. برخی کلاهبردار از آب درآمده‌اند و برخی دیگر توانسته‌اند سرمایه کاربران خود را بالا ببرند. اما سوال اصلی این جاست؟ که چگونه می‌توان به یک ربات معامله‌گر هوشمند اعتماد کرد و چه شاخصه‌هایی را باید در نظر گرفت؟

یکی از جدی‌ترین مشکلات عدم اعتماد و یا سوء استفاده‌های احتمالی با شاخصه‌هایی مثل عدم احراز هویت، هویت جعلی ربات‌های معامله‌گر هوشمند هستند. علاوه بر این حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم است و یک سایت معتبر باید پروتکل‌های امنیتی خود را به درستی انجام داده تا مانع متضرر شدن کاربران خود شود. نکته بسیار مهم دیگر این است که هیچ‌گاه به سراغ پلتفرم‌های معاملاتی نروید که کسب و کارهرمی و نتورکی داشته باشند و در کار استخراج یا تولید رمزارز باشند. چرا که این دست فعالیت‌ها در ایران در هاله‌ای از ابهام هستند و ذن غیرقانونی بودن برای آنها وجود دارد. در یک کلام شفافیت در تمامی بخش‌ها را همیشه مدنظر داشته باشید.

بهترین ربات معامله گر؛ سکه بیت

حالا که با شاخصه‌های اساسی برای اعتماد به ربات معامله‌گر هوشمند آشنا شده‌اید، یکی از بهترین‌ پلتفرم‌های معاملاتی را به شما معرفی می‌کنیم . سکه بیت از سال ۱۳۹۴ نرم‌افزار خود را تولید و این نرم‌افزار از آن سال بارها توسط معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی به ارائه سرویس پرداخت. از اواسط سال 1401 ایجاد بسترهای لازم جهت ارایه ی این نرم افزار به صورت سرویس آنلاین و متمرکز در دستور کار قرار گرفت و با مشورت گرفتن از متخصصین و مشاورین فنی، تجاری، معامله گران و کارگزاران بازار بورس جهانی بازطراحی و بروزرسانی شده و در اختیار عموم کاربران قرارگرفته است.

تیم سکه بیت معتقد است که اصل اولیه در کار، حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران است و برای پایبند بودن به اصل اولیه خود از بهترین متخصصان برنامه نویسی، امن‌ترین سرورهای داخلی و همچنین معتبرترین پروتکل‌های امنیتی سایت استفاده می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در ترید بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری در آنها در سرزمین ما دارای اهمیت است، قانونی بودن این نوع از کسب و کار است. درگاه بانکی زرین پال سکه بیت، یک درگاه بانکی معتبر و متصل به شاپرک تحت نظارت بانک مرکزی است که توسط مراجع ذیربط احرازهویت و از فروردین ماه 1394 بدون وقفه در حال فعالیت است. همچنین شناسه مالیاتی نشانگر فعالیت سالم اقتصادی و رعایت قوانین مبارزه با پولشوئی است و سکه بیت یک کسب و کار کاملا رسمی و قانونی تحت مالکیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر شرکت سهامی خاص، به شماره ثبت ۱۸۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴ و کد اقتصادی 14012188434184 است.

عملکرد سکه بیت به زبان ساده

سکه بیت یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است، به طوری که سرمایه و معاملات کاربران را از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون نموده و احتمال ضرر یا از دست رفتن سرمایه کاربران را به صفر می‌رساند. سکه بیت مدعی است که با اتکای به این حاشیه امن ایجاد شده می‌تواند اصل و سود سرمایه کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می‌کنند را به صورت صددرصدی تضمین کند. البته این نکته را باید در نظر گرفت که مهم‌ترین معیار برای کسب و کارهایی که با سرمایه مردم درگیر هستند، اعتماد کاربران و مشتریان آنهاست که سکه بیت با پیش گرفتن شفافیت کامل در کار خود،‌ راه‌اندازی سایتی با تجربه کاربری آسان و همچنین آدرسی مشخص چندین سال است که توانسته اعتماد کاربران بسیاری را جلب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها