کد خبر: 691997
تاریخ انتشار :

معرفی فروشندگان میلگرد استیل در تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

میلگرد استیل به عنوان یک شمش آلیاژ استیل استفاده می‌شود که در مصارف مختلفی مانند ساخت و ساز، خودروسازی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع غذایی به کار می‌رود. همچنین، میلگرد استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، در صنایعی مانند تولید و تجهیزات حرارتی و آشپزخانه‌های صنعتی نیز استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این نوع میلگرد کاربردهای بسیاری دارد، انتخاب یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد برای تأمین این محصول بسیار مهم است.

فروشندگان میلگرد استیل

مراکز فروش میلگرد استیل در تهران

در تهران مراکز بسیاری، میلگرد استیل ارائه می دهند؛ برخی از این مراکز عبارت‌اند از:

مرکز فروش تجارت استیل

مرکز تجارت استیل یکی از مراکز فروش معتبر و معروف میلگرد استیل بوده که در کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج واقع شده است. در این مرکز فروشگاه‌ها و وارد کنندگانی هستند که انواع و اقسام میلگرد استیل با ابعاد و اندازه‌های مختلف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مرکز فروش استیل پارس غدیر

مرکز فروش استیل پارس غدیر فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تهیه و توزیع قطعات استنلس استیل انجام می‌دهد. این مرکز محصولات متنوعی از جمله لوله و اتصالات ورق و میلگرد را برای صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

محصولاتی که توسط مرکز فروش استیل پارس غدیر عرضه می‌شوند، به عنوان قطعات مهم در صنایع کشاورزی، بهداشتی، شیمیایی و فراورده‌ای نفتی استفاده می‌شوند. برای مثال، لوله و اتصالات در صنایع شیمیایی و فراورده‌‌های نفتی برای انتقال مواد شیمیایی و نفتی استفاده می‌شوند. همچنین، در صنایع کشاورزی، قطعات استنلس استیل برای ساخت و تعمیرات تجهیزات از جمله مخازن ذخیره‌سازی و ابزارهای کشاورزی استفاده می‌شوند.

مرکز فروش استیل پارس امیر

مرکز پارس امیر یکی از مراکز فروش مواد و محصولات فولادی است و انواع ورق‌های فولادی و میلگرد استیل را به مشتریان عرضه می‌کند. این مرکز با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان، توانسته است جایگاه خوبی در بازار فروش مواد فولادی داشته باشد.

در مرکز پارس امیر، مشتریان می‌توانند انواع ورق‌های فولادی با ضخامت‌ و ابعاد مختلف را پیدا کنند. همچنین ورق‌های استیل با خصوصیات متنوع نظیر ضد زنگ و مقاومت در برابر خوردگی نیز در این مرکز موجود است.

مرکز فروش استیل پامنار

شرکت پامنار به عنوان تامین کننده معتبر، انواع فولادهای آلیاژی از جمله استنلس استیل، فولادهای آلیاژی ضد زنگ، ورق استیل و میلگرد استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ را در بازار کشور به فروش می‌رساند. این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

این شرکت در تلاش است تا با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، نیازهای مشتریان را در بازار برآورده کند.

مرکز فروش آهن شاد آباد

بازار آهن شادآباد در جنوبی‌ترین نقطه غرب تهران واقع شده است. این بازار یکی از بزرگترین بازارهای آهن و فلزات در تهران است و به عنوان یک مرکز تامین قطعات استیل، انواع میلگرد، انواع لوله، ماشین آلات صنعتی، شیرآلات و اتصالات و سایر محصولات مرتبط شناخته می‌شود. برای استعلام قیمت آهن آلات این مرکز می توانید با شماره 45171 تماس حاصل نمایید.

خرید میلگرد استیل

جمع بندی

با توجه به رقابت فراوان در بازار، انتخاب یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است. در این مقاله 5 مرکز معتبر فروش میلگرد استیل معرفی شد؛ اگر قصد خرید و استعلام قیمت انواع میلگرد از جمله استیل، بستر، ساده و… را داشتید می توانید به سایت پیوان مراجعه نمایید.

شرکت پیوان با سابقه ای 50 ساله، تامین کننده بسیاری مقاطع فولادی است و مشتریان عزیز می توانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها