کد خبر: 692205
تاریخ انتشار :

موری،‌ تلفیق ترب و پینترست برای خرید لباس است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کسب‌وکارهای متعددی در نمایشگاه ایران‌ایتکس که از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، شرکت کرده‌بودند. یکی از این کسب‌وکارهای نوآورانه «موری» نام داشت که در حوزه لباس فعالیت می‌کرد. در حاشیه این رویداد، با محمدرضا لطف‌علی‌زاده، مدیر بازاریابی این استارتاپ گفت‌وگو کردیم. در ادامه، توضیحات مدیر بازاریابی موری را درباره‌ی این کسب‌وکار می‌خوانید.

لطف‌علی‌زاده، در ابتدای صحبت‌هایش درباره استارتاپ موری، به تریبون‌نیوز گفت که این کسب‌وکار به افراد کمک می‌کند تا راحت‌تر لباس بخرند. نکته قابل توجه درباره موری این است که گرچه ظاهری شبیه به فروشگاه‌های اینترنتی را دارد، اما یک فروشگاه اینترنتی نیست و در واقع تسهیل‌گری است که به فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند تا محصولاتشان را به مشتریان بفروشند.

به گفته مدیر بازاریابی استارتاپ موری ، در حال حاضر۱۵۰ تا ۲۰۰ آنلاین‌شاپ در این پلتفرم فعالیت می‌کنند. در واقع، فروشگاه‌ها مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند و «موری» فقط مشتری و فروشگاه را با روش‌های خلاقانه به یکدیگر متصل می‌کند.

لطف‌علی‌زاده به تریبون‌نیوز گفت:‌ «سیستم موری مشابه پینترست است. اگر وارد یک صفحه محصول شوید، موارد مشابه آن را نیز می‌توانید در ادامه ببینید. در حقیقت، سیستم قدرتمند موری که از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هم بی‌بهره نیست، جوری طراحی شده که به کاربران کمک می‌کند تا محصولات مشابه با سلیقه‌شان را ببینند و از میان آن‌ها لباس محبوب خود را خریداری کنند.»

مدیر بازاریابی برند موری، این استارتاپ را شبیه به «ترب» و کسب‌وکارهای مشابه می‌داند چون کار آن‌ها تسهیل‌گری و ارتباط بین مشتری و فروشگاه است. این کسب‌وکارها، محصولات فروشگاه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند و کاربران از طریق این موتور جستجو می‌توانند لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر مارکتینگ موری همچنین به محصول جدید این موتور جستجو اشاره کرد که امکان جستجو براساس توصیف حالات روحی را برای کاربران فراهم کرده است. به گفته لطف‌علی‌زاده، فرد می‌تواند حس و حال خود را در این موتور جست‌وجو بنویسد و طبق نتایج به‌دست آمده به راحتی لباس مورد نظرش را انتخاب کند.

او همچنین با تاکید بر تنوع محصولات در حوزه پوشاک، امکان خرید لباس در کمترین زمان و صرفه‌جویی در هزینه و انرژی کاربران را از مزایای این موتور جست‌وجو دانسته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها