کد خبر: 692717
تاریخ انتشار :

برخی از مهترین خبر های هفته اخیر که در تماشا آنلاین منتشر شدند:

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تماشا آنلاین، یک وبسایت خبری ویدئویی جامع است که اخبار را به صورت ویدئویی منتشر می‌کند و به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی می‌کند. با استفاده از روش‌های نوین ارائه اطلاعات، این پلتفرم سعی در جذاب‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند اطلاع‌رسانی را دارد.

در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار هفته اخیر میپردازیم:

  1. قتل عام بیمارستان شفا در غزه: مدیرکل بیمارستان‌های غزه: نیروهای اشغالگر امروز سه بار کاروان‌های آمبولانس را بمباران کردند .
  2. اولین تصاویر از عملیات چریکی مقاومت برای از انهدام خودروهای زرهی اسرائیل: تصاویری از عملیات چریکی مقاومت برای از بین‌بردن خودروهای نفوذکرده اسرائیل به خاک غزه را ببینید.
  3. توصیه اکید ابراهیم رئیسی با چاشنی نظارت و شجاعت مدیران!: ئیس جمهور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی استان کردستان گفت: مدیران محترم در انجام کار باید روحیه جهادی داشته باشند و با شهامت و شجاعت کار کنند و دست و دلشان نلرزد. یکی از مسائل بسیار ضروری در کشور امر نظارت است اما نظارت نباید شجاعت مدیر را بگیرد،اگر شجاعت از مدیر گرفته شود ما شاهد ابتکار و خلاقیت و پیشرفت در امور نخواهیم بود.
  4. جملات تکان‌دهنده سناتور آمریکایی درباره محافظت از اسرائیل: چراغ سبز برای کشتار انسان‌ها!: لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه گفت: برای محافظت از اسرائیل محدودیتی در کشتار انسان‌ها وجود ندارد!
  5. ترس صهیونیست ها از ویدیوهای چند ثانیه ای سید حسن نصرالله!: چند روزی ست که حزب الله لبنان ویدئوهایی را منتشر کرده که سید حسن نصر الله در آن حضور پر رنگی دارد. این ویدئوها واکنش های رسانه ای فراوانی رو در پی داشته که در گزارشی به بررسی آن می پردازیم.

تماشا آنلاین یک وبسایت خبری ویدئویی جامع است که اخبار را به صورت ویدئویی منتشر می‌کند و با استفاده از روش‌های نوین ارائه اطلاعات، سعی در جذاب‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند اطلاع‌رسانی دارد. با رویکرد جدید و استفاده از ویدیوها به جای متون طولانی، تماشا آنلاین سعی در ارائه خبرها به شیوه‌ای جذاب و سریع دارد. با استفاده از محتوای ویدیویی جذاب و بازخورد سریع، این رسانه به نیازهای مخاطبان پاسخ می‌دهد و با ارتباط مستقیم با مخاطبان، به بهبود کیفیت خدمات خود می‌پردازد. تماشا آنلاین به اهمیت ارائه محتوای جذاب و قابل اعتماد در دنیای اطلاعات تأکید می‌کند و با بهره‌گیری از مزایای ویدیو و به روز بودن سریع در ارائه اخبار، تلاش می‌کند تا مخاطبان را به شیوه‌ای متفاوت و جذاب به اطلاع مخاطب برساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها