کد خبر: 695340
تاریخ انتشار :

ساعت‌های دیجیتال خفن که برای استفاده روزمره عالی هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد پیشرفت زیادی در ساعت مچی‌ها هم بودیم. یکی از تحولاتی که در صنعت ساعت سازی با پیشرفت تکنولوژی صورت گرفت، تولید ساعت دیجیتالی بود. ساعت‌های دیجیتالی نه تنها ظاهر ساعت‌های آنالوگ را تغییر دادند، بلکه نحوه کاربری ساعت مچی را هم تحت تاثیر قرار دادند. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.

Capture

ساعت مچی دیجیتال تحولی در صنعت ساعت سازی

می‌توانیم بگوییم تا قبل از تولید ساعت مچی دیجیتال، ساعت‌ها تنها ابزاری برای نمایش زمان و نهایتا نمایش تاریخ بودند. اما با بوجود آمدن صفحات LED در ساعت مچی، کاربری ساعت‌ها دچار تغییرات چشمگیری شد. به نحوی که در دنیای امروز با داشتن یک ساعت مچی دیجیتال هر چند ارزان قیمت هم، می‌توانید از ویژگی‌های زیادی بهرمند شوید. حداقل ویژگی‌هایی که در اکثر ساعت‌های دیجیتال مشاهده می‌کنید بدون شک شامل این 5 مورد می‌باشد:

  • نمایش تقویم کامل تاریخ، روز، ماه و سال
  • نمایش 24 ساعت شبانه روز
  • کرنوگراف/زمان سنج
  • زنگ هشدار و
  • نور پس زمینه

اما با پیشرفت صنعت ساعت سازی، ویژگی‌ها و فناوری‌های پیچیده‌تری هم در ساعت مچی‌های دیجیتال مشاهده شده. فناوری‌هایی از جمله: ذخیره انرژی نور (سولار یا خورشیدی)، دریافت امواج ماهواره‌ای و رادیویی، اتصال به بلوتوث و … . و ویژگی‌های خاص‌تر که در ساعت‌های دیجیتال حرفه برای ورزش‌های خاص قابل استفاده است. برای مثال در یک ساعت کوهنوردی ویژگی‌های ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای دیجیتال کارایی زیادی دارد. یا در یک ساعت غواصی حرفه‌ای قابلیت عمق سنج، فشار سنج و شب نمای با کیفیت قطعا مهم هستند. پس میبینیم که ساعت‌های دیجیتال چطور توانستند کاربری ساعت‌ها را بر اساس نیاز مصرف کننده تغییر دهند. اما برای خرید ساعت مچی دیجیتال باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از خرید ساعت دیجیتال:

  1. قدم اول تشخیص نیاز شماست. بعد از اینکه مطمئن شدید قصد خرید ساعت دیجیتال را دارید، باید نیازها را شناسایی کنید. اگر حرفه یا ورزش خاصی را دنبال می‌کنید، بدون شک باید سراغ ساعت‌های ورزشی دیجیتال با ویژگی‌های حرفه‌‌ای‌تر بروید. اما اگر ساعتی را برای مصرف روزمره میخواهید، میتوانید یک ساعت معمولی دیجیتال با ویژگی‌های متعارف خریداری کنید.
  2. متناسب با حرفه‌ای که دارید باید ویژگی‌های ساعت را انتخاب کنید. همانطور که در بالا مثال زدیم، ویژگی‌های ساعت مچی یک کوهنورد با یک غواص متفاوت است. پس با توجه به حرفه یا ورزشی که دنبال می‌کنید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد نظرتان را ابتدا پیدا کنید و بعد متناسب با آن به دنبال ساعتی بگردید که آن ویژگی‌ها را داشته باشد. یا اگر حرفه خاصی را دنبال نمی‌کنید، می‌توانید ساعت دیجیتالی با ویژگی قدم شمار را انتخاب کنید که حداقل از میزان قدم‌هایی که در روز برمیدارید و فعالیتی که دارید آگاهی پیدا کنید.
  3. برندهای تولید کننده سبک ساعت دیجیتال را شناسایی و بررسی کنید. در دنیای پر رقابت این روزهای صنعت ساعت سازی، برندهای زیادی بر سر تولید بهترین ساعت‌های دیجیتال با ویژگی‌های جدید و فناوری‌های به روز در حال رقابتند. اما اینکه چه برندی مناسب شماست، به نیاز و بودجه خریدتان بستگی دارد. پیشنهاد ما برای اینکه یک خرید حرفه‌ای و مطمئن را تجربه کنید، دریافت مشاوره از متخصصان این حرفه است.
  4. فناوری‌های به کار رفته در ساعت‌های دیجیتال را جدی بگیرید. برعکس ویژگی‌ها که باید بر حسب نیاز باشد، انتخاب فناوری‌های ساعت مچی دیجیتال، هرچقدر کامل‌تر و به روز باشد، بهتر است. داشتن یک ساعت دیجیتال با فناوری سولار، قطعا کارایی و طول عمر بیشتری به نسبت ساعت دیجیتال معمولی دارد.

 

ساعت مچی دیجیتال برای استفاده روزمره:

اگر قصد خرید ساعت مچی دیجیتال برای استفاده روزمره را دارید و نمیخواهید خیلی ساعت‌تان ویژگی منحصر به فردی داشته باشد، اما ظاهری شیک و جدید داشته باشد، ما در اینجا پیشنهاداتی برایتان داریم:

ساعت کاسیو جی شاک مدل GM-5600SG-9DR:

این یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های جیشاک کاسیو است. از آنجایی که کاسیو تنوع و تجربه زیادی در تولید ساعت دیجیتالی دارد، پس بعید نیست که در ابتدای لیست نام جیشاک کاسیو را می‌بینید. ساعت مردانه اسپرت با ظاهری مدرن که در هر استایلی چه برای روزمره و چه استایل‌های ورزشی و روزهایی که می‌خواهید به دل طبیعت بزنید، می‌تواند شما را همراهی کند. این ساعت مستطیلی است و بند ساعت شیشه‌ای است و همین طراحی باعث جذابیت و پرفروش شدن آن شده. ویژگی‌های داخل این ساعت کاسیو مردانه دیجیتال، همان ویژگی‌هاییست که در مصرف روزانه یا ورزش‌های معمولی مثل پیاده روی، بدنسازی و … نیاز دارید. همانطور که باید انتظار داشته باشید، قیمت ساعت کاسیو به نحوی است که با توجه به کیفیت، دوام، طول عمر و قدرت سازندگی‌اش، به صرفه است.

ویژگی‌های ساعت:

  • نور پس زمینه
  • زنگ هشدار همراه با نور
  • زمان سنج
  • تایمر شمارشگر معکوس
  • نمایش تاریخ کامل تا سال 2099
  • و ضد آب در حد غواصی

Capture1

 

ساعت مچی سکتور مدل R3251284001:

سکتور یک برند ایتالیایی است که در سطح اروپا جزو برندهای محبوب و پرفروش محسوب می‌شود. این برند نشان داده که در حفظ کیفیت و پایین نگه داشتن قیمت، متبحر می‌باشد. این مدل ساعت مردانه سکتور ظاهری اسپرت دارد و با همه استایل‌های روزمره شما (به غیر از کت و شلوار) قابلیت ست شدن دارد. یک ساعت دیجیتالی با بند و قاب پلاستیکی که وزن سبکی هم دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این ساعت، گام شمار است که در طول روز و فعالیت‌هایی که دارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های ساعت:

  • نور پس زمینه
  • نمایش تاریخ کامل
  • گام شمار
  • زنگ هشدار
  • و ضد آب در حد شنا در استخر و عمق کم

ساعت مچی کاترپیلار مدل OD 107 21 141:

برند محبوب آمریکایی کاترپیلار یکی دیگر از برندهاییست که در خرید ساعت مچی دیجیتال حتما به شما پیشنهاد می‌شود. کاترپیلار هم مانند کاسیو در تولید ساعت‌های مقاوم و ساعت مچی دیجیتال حرفه‌ای، عملکرد قدرتمندی دارد. چیزی که باعث جذابیت این ساعت مردانه کت شده، طراحی جالب و رنگبندی منحصر به فردی است که دارد. ترکیبی از رنگ خنثی مشکی و طیف چند رنگ دور قاب، باعث زیبایی دو چندان این ساعت کت روی دست شما می‌شود. زمانی که یک ساعت کت روی دستتان می‌بندید، از بابت دوام و استحکام آن قطعا هیچ نگرانی نخواهید داشت.

ویژگی‌های ساعت:

  • نور پس زمینه
  • نمایش تاریخ کامل
  • کرنوگراف
  • و ضد آب در حد شنا در استخر و عمق کم

 

Capture2

ساعت مچی ریباک مدل RV-POD-G9-PGPG-BS:

برند ریباک به واسطه تولیدات پوشاک و اکسسوری‌های ورزشی، برند نام آشناییست که حتما به گوشتان رسیده. ساعت‌های دیجیتال ریباک هم در لیست برندها مقاوم و با ارزش محسوب می‌شود. ریباک سعی دارد بهترین ساعت‌های ورزشی را با بهترین قیمت تولید و به بازار دوستداران ساعت‌های ورزشی اسپرت، ارائه کند. بنابراین این ساعت مچی مردانه اسپرت، همان چیزی است که می‌توانید با قیمت خیلی مناسب تهیه کنید. یک ساعت با قاب مستطیلی که طراحی دور قاب و رنگبندی جذابی دارد.

ویژگی‌های ساعت:

  • نور پس زمینه
  • نمای تاریخ کامل
  • کرنوگراف
  • زنگ هشدار
  • و ضد آب در حد شست و شوی دست یا استحمام

خرید ساعت مچی دیجیتال اصل و برند:

اگر قصد شما هم خرید ساعت مچی دیجیتال است، باید به دو نکته خیلی مهم دقت کنید. اصالت ساعت و برند آن. در بازار امروز دنیای ساعت مچی، ساعت‌های تقلبی بسیار زیادی با نام معتبر‌ترین برندهای جهان وجود دارد که اگر شناخت کافی در اینباره نداشته باشید، احتمال دارد شما هم قربانی خرید ساعت غیر اصل شوید. برای تجربه خرید ساعت مچی اصل باید به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. ایران تایمر اولین سایت ساعت مچی اورجینال در ایران است که بیش از 1 دهه در این زمینه فعالیت دارد. به همین دلیل هم نمایندگی بیش از 300 برند جهانی با اصالت و تنوعی بالغ بر 3 هزار مدل را دارد. ایران تایمر نه تنها یک سایت اینترنتی، بلکه فروشگاه حضوری هم دارد. در واقع سایت ایران تایمر یک ویترین بزرگ و جامع برای کسانی که قصد خرید ساعت مچی اصل و برند را دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها