کد خبر: 703580
تاریخ انتشار :

ششمین نمایشگاه کار ایران آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ششمین نمایشگاه کار ایران آغاز شد

ششمین نمایشگاه کار ایران

ششمین نمایشگاه کار ایران، صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه با حضور حسن میرزایی، سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران در سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با همت جاب ویژن، وزارت صمت و باماکار شریف برگزار شده و تا روز جمعه ۲۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر میزبان علاقه‌مندان و کارجویان است.

در نمایشگاه کار ایران چه خبر است؟

در این دوره از نمایشگاه کار، شرکت‌های صنعتی در حوزه‌های مختلفی از جمله خودرو، پتروشیمی و لوازم‌ بهداشتی، اپراتورهای موبایل و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات حضور فعالی داشته‌اند. نکته قابل توجه در خصوص این دوره از نمایشگاه کار، حضور اُفود و اُکالا به‌عنوان شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ، همچنین شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ بود. به گفته هادی محمدآبادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل جاب‌ویژن، امسال شاهد متنوع‌ترین نمایشگاه کار ایران هستیم، چون شرکت‌هایی از صنایع مختلف برای جذب نیروی متخصص مورد نیازشان در این نمایشگاه شرکت‌ کرده‌اند.

 

غرفه‌داران نیز این نمایشگاه را نسبت به دیگر نمایشگاه‌های مشابه مانند نمایشگاه کار شریف و دانشگاه تهران،‌ متفاوت ارزیابی کرده‌اند. مسئول منابع انسانی ونوس شیشه در خصوص تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه کار شریف به تریبون نیوز گفت:‌ «اکثر کسانی که در نمایشگاه کار شریف حضور داشتند، دانشجویان سال دومی و بعضاً سال اولی بوده‌اند ولی افرادی که به نمایشگاه کار ایران آمده‌اند، سابقه کار داشته‌اند.» مدیر منابع انسانی مهبانگ نیز به کیفیت بالای این نمایشگاه اشاره کرد.

بخش‌های مختلف نمایشگاه کار ایران

مسابقات مربوط به توسعه‌ فردی و افزایش مهارت‌های نرم از دیگر بخش‌‌های این نمایشگاه بود. لازم به ذکر است که در ششمین نمایشگاه کار ایران، کارگاه‌هایی آموزشی و مشاوره‌های شغلی نیز برپاست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها