کد خبر: 705220
تاریخ انتشار :

معرفی مجموعه معتبر فروش سیم کارت آخر خط ۹۱۲

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجموعه فروشگاهی آخر خط در سال‌های اخیر عملکرد موثری در زمینه عرضه انواع سیم کارت‌های اعتباری و دائمی در بازار به اجرا گذاشته است. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید از فروشگاه‌های سیم کارت، اطمینان پیدا کردن از معتبر بودن فروشگاه است. خوشبختانه مجموعه فروشگاهی سیم کارت آخر خط 912 نماد اعتماد الکترونیک مجموعه را دریافت کرده است و همچنین رضایت مشتریان نشان دهنده اعتبار کافی مجموعه از جهت فروش و عرضه سیم کارت در بازار است.

در واقع علاقمندان به خرید سیم کارت‌های کارکرده ارزان قیمت به خوبی می‌توانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند. همچنین از آن جایی که برخی از افراد به خرید با شرایط اقساطی تمایل دارند؛ مجموعه آخر خط این امکان را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است.

آشنایی با اخر خط ۹۱۲

فروشگاه سیم کارت‌های اعتباری و دائمی آخر خط ۹۱۲ یکی از به نام‌ترین مجموعه‌های حال حاضر بازار است که به صورت مستقیم سیم کارت‌های نو و کارکرده را در بازار عرضه می‌کند. مجموعه آخر خط نه تنها در بین مشتریان اعتبار بسیار زیادی را پیدا کرده است؛ بلکه در این مجموعه شرایط خاص و استثنایی خرید و فروش انواع سیم کارت ۰۹۱۲ اعتباری و دائمی هم وجود دارد.

از جمله شرایط استثنایی مجموعه آخر خط می‌توان به برگزاری شرایط اقساطی و همچنین اعمال تخفیفات ویژه اشاره کرد. همچنین مهم‌ترین خدمات آخر خط ۹۱۲ عبارتند از خرید ، فروش، قیمت گذاری سیم کارت و سایر موارد که پیش از این هم به آن‌ها اشاره کردیم. علاوه بر این موارد، می‌توان گفت که خدمات فروشگاه آخر خط ۹۱۲ در نوع خود استثنایی هستند و به همین دلیل هم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

رند ترین خط های ۹۱۲ در اخر خط ۹۱۲

سیم کارت‌های موجود در مجموعه آخر خط اغلب رند هستند. با این حال انواع سیم کارت‌های معمولی اعتباری و دائمی هم موجود است. از جمله رندترین سیم کارت‌های موجود در آخر خط می‌توان به سیم کارت‌ پله‌ای، سیم کارت ده دهی، سیم کارت جفت جفت، سیم کارت ده هزاری و غیره اشاره کرد.

هر یک از این انواع سیم کارت دارای سر شماره خاصی هستند و به همین خاطر هم استقبال از این سیم کارت‌ها به شدت بالاتر است. در ادامه توضیحاتی در رابطه با انواع سیم کارت کد ۱ تا سیم کارت 9 و 0 رند موجود در آخر خط ارائه کرده‌ایم:

سیم کارت ده دهی: سیم کارت‌های ده دهی دارای اعدادی با دهگان ثابت هستند. مهم‌ترین وجه تفاوت سیم کارت‌های ده دهی با سر شماره سایر سیم کارت‌ها، ارقام این سیم کارت‌ها است. به طور مثال سیم کارت‌های معمولی اغلب دارای ارقامی با دهگان ۱ تا ۹ هستند. اما دهگان سیم کارت‌های ده دهی صفر است.

سیم کارت پله‌‌ای: انواع سیم کارت‌های پله‌ای دارای ارقام پله‌ای کاهشی یا افزایشی در اول و برخی دیگر هم دارای ارقام پله‌ای در قسمت آخر سر شماره خود هستند. به دلیل وجود همین روند کاهشی و افزایشی، به این سیم کارت‌ها پله‌ای می‌گویند.

سیم کارت جفت جفت: سیم کارت‌های جفت جفت دارای دو رقم مشابه در سر شماره خود هستند و به همین دلیل رند به حساب می‌آیند.

سیم کارت ده هزاری: سیم کارت‌های ده هزاری دارای ارقامی با هزارگان مانند ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ هستند،با ارزش ترین های این دسته سیم کارت ها عموما در دسته سیم کارت کد ۲ قرار می گیرند.

فروش اقساطی سیم کارت ۰۹۱۲

برای خرید سیم کارت با شرایط اقساطی در مجموعه فروشگاهی آخر خط ۹۱۲، یک سوم از مبلغ کل خط باید به صورت نقدی پرداخت شود. همچنین توجه کنید که مبلغ باقی مانده از هزینه سیم کارت با نرخ ۴ درصد ماهیانه سود میخورد. همچنین تقسیم مبلغ باقی مانده تا یکسال امکان پذیر است و بدهی شما تا سقف ۱۲ ماه اقساط میشود. بنابراین به سادگی می‌توانید سیم کارت مورد نظر خود را از همین طریق با سود پایین و شرایط عالی از آخر خط خریداری کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها