کد خبر: 705221
تاریخ انتشار :

کاربران به هتل پارسیان کیش چه امتیازی داده‌اند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل پارسیان کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین جزایر ایران و از نقاط گردشگری محبوب در ایران شناخته می‌شود که همه ساله پذیرای جمعیت زیادی از مسافران و توریست‌ها به‌سمت خود است. در این جزیره جاهای دیدنی متعددی مانند کشتی یونانی، سواحل کیش و ساحل مرجانی، اسکله، پارک دلفین، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز و... وجود دارد. علاوه بر آن یکی از ویژگی‌های جذاب این جزیره برخورداری از مراکز خرید متعدد است. همچنین با سفر تابستانه به کیش می‌توانید از تفریحات آبی مختلف آن مانند قایق سواری، پاراسل، پارک آبی، غواصی، فلای برد، شاتل، موج سواری و ... لذت ببرید. تمام این موارد باعث شده که اقامتگاه‌های مختلفی مانند سوئیت، هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی و ویلاها در این جزیره ساخته شود. در این میان مردن درباره هتل پارسیان کیش نظرات خوبی دارند. در ادامه این هتل سه ستاره را بیشتر معرفی می‌کنیم و نظرات مردمی درباره آن بازگو می‌شود.

کمی درباره هتل پارسیان کیش

هتل آپارتمان سه ستاره پارسیان کیش در سال 1374 ساخته شده و برای اقامت مسافران به بهره‌برداری رسیده است. این هتل موقعیت خوبی در مرکز جزیره زیبا کیش دارد و تلاش خود را برای ارائه امکانات و خدمات مناسب انجام می‌دهد. همه اتاق‌های موجود در هتل به‌صورت سوئیت و با ابعاد بزرگ در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این هتل در نزدیکی مراکز خریدی مانند بازار زیتون و سیتی سنتر قرار دارد. علاوه بر آن، فاصله کمی با اسکله تفریحی و تالار شهر دارد. آپارتمان پارسیان امکانات مناسبی مانند کافی‌شاپ، آرایشگاه مردانه و زنانه، کافی‌نت، اجاره اتومبیل و خشکشویی برای مهمانان فراهم کرده و به‌دنبلا کسب رضایت بیشتر آن‌ها است. البته در این زمینه نیز تا حددودی موفق عمل کرده و مسافران درباره هتل پارسیان کیش نظرات خوبی دارند.

امکانات هتل پارسیان کیش

با اقامت در این هتل سه ستاره می‌توانید از امکاناتی مانند سالن کنفرانس، سالن زیبایى بانوان، کافى‌شاپ در فضای لابى، خدمات روم سرویس 24 ساعته، خدمات لاندری و همچنین صندوق امانات برخوردار شوید. علاوه بر آن یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی، ماهواره، پارکینگ و تلفن در اتاق را باید به این خدمات اضافه کرد.

امکانات هتل پارسیان کیش

البته این هتل در کنار امکانات مناسب خود، فاقد برخی از خدمات است. به‌طور مثال در این هتل نمی‌توانید از مجموعه آبی و امکانات تفریحی استفاده کنید. هتل فاقد استخر، باشگاه ورزشی، سرویس فرنگی، غرفه و فروشگاه، سالن ورزشی، سونا و جکوزی و بیلیارد است. علاوه بر آن یکی از معایب این هتل عدم وجود آسانسور است. اما هنوز هم خدمات و امکانات مناسبی همراه با هزینه اقتصادی برایس اقامت در این هتل وجود دارد که آن را برای اقامت چند روزه خود در کیش انتخاب کنید.

قوانین هتل پارسیان کیش

بهتر است قبل از رزرو این هتل بدانید که در هنگام رزرو، امکان کنسلی و چارتر آن وجود ندارد. علاوه بر آن ترانسفر هتل تا قبل از ساعت 21 قبول می‌شود. نکته مهم دیگر این است که اقامت کودکان زیر 5 سال به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود و از این نظر می‌توان گفت که هتلی اقتصادی محسوب می‌شود.

نظرات مردمی درباره امکانات هتل پارسیان کیش

اولین مسئله‌ای که مسافران هتل به آن تاکید داشتند و باعث رضایت آن‌ها شده بود، موقعیت مناسب هتل و نزدیکی آن به مناظق گردشگری جزیره ماننده ساحل مرجان، اسکله تفریحی، هایپرمارکت‌ها و سایز مراکز خرید بود. علاوه بر آنف بسیاری از مسافران معتقد بودند که هتل از نظر نظافت هم تا حدودی خوب عمل کرده است. این هتل حدود سال‌های 96 تا 97 یک بار بازسازی و امکانات و خدمات آن به‌روز شده بود. به همین دلیل با ورود به هتل با دیوارهای قدیمی یا کثیف روبرو نخواهید شد.

معماری هتل هم به شکلی است که سوییت‌ها در دور تا دور محوطه حیاط قرار دارند و راهروی هر سوییت مختص به همان سوییت است. این موضوع باعث می‌شود که به‌نوعی در هنگام اقامت در هتل حس استقلال خوبی را لمس کنید. نکته دیگر اینکه در این هتل در قسمت لابی اینترنت وای فای در اختیار مسافران قرار می‌گیرد؛ اما در اتاق اینترنت وجود ندارد. البیته یکی از ویژگی‌های منفی این هتل نداشتن آسانسور است که اقامت را در طبقات بالایی کمی سخت می‌کند. به همین دلیل اگر همراه با خود افراد سالمند به سفر می‌برید بهتر است اتاق‌های طبقات پایین‌تر را رزرو کنید تا با مشکلی در این زمینه روبرو نشوید.

هتل پارسیان کیش

این هتل هر روز صبح ترانسفر رایگان برای گردش در بازارهای جزیره کیش و به سمت ساحل دارد. علاوه بر آن صبحانه با کیفیتی خوب در ساعت 7 تا 10 صبح سرو می‌شود و انواع غذاها و خوراکی‌ها مانند کره، عسل و مربای تک نفره، گوجه، خیار، پنیر، خوراک لوبیا، نیمرو، تخم‌مرغ آبپز شیر، چای، آبمیوه (شربت پرتقال) و خوراک سوسیس و... در منوی صبحانه آن وجود دارد.

نحوه برخورد پرسنل

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و قابل قبول این هتل، رفتار حرفه‌ای و مناسب پرسنل و کارکنان آن است. بسیاری از مسافران هم به این مسئله تاکید داشتند و رضایت خود را از آن ابراز کردند. خوشرویی کارکنان هتل و ارائه خدمات مناسب هم نظر مسافران را به سمت خود جلب می‌کند.

قیمت هتل نسبت به خدمات و امکانات

به‌صورت کلی این هتل سه ستاره موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و امکاناتی متناسب با هتل سه ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از طرفی دیگر صبحانه و سایر وعده‌های غذایی با کیفیت مطلوب سرو می‌شود و از این نظر هم قابل توجه است. البته قیمت غذاها کمی گران است. اما قیمت رزرو اتاق و اقامت در این هتل نسبت به امکانات آن اقتصادی و خوب ارزیابی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها