کد خبر: 705910
تاریخ انتشار :

انجمن روابط عمومی عضو می پذیرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انجمن روابط عمومی عضو می پذیرد

انجمن صنفی روابط عمومی استان تهران از کلیه افراد شاغل در حوزه روابط عمومی جهت عضویت دعوت می کند.

روابط عمومی

شرایط عضویت در انجمن روابط عمومی "شاغل بودن و داشتن کد بیمۀ تأمین اجتماعی"، "انجام مسئولیت در حیطه‌های حرفۀ «روابط‌عمومی» (تولید محتوا، گرافیک، هنری، تصویر، خبر، ارتباط با رسانه، برندینگ، مسئولیت اجتماعی‌سازمانی، ارتباطات بازاریابی (مارکام)، ارتباطات سازمانی، تبلیغات، امور بین‌الملل و…) " و "سکونت یا اشتغال در استان تهران" است.

در اساسنامه این انجمن وظایفی همچون " برنامه‌ریزی و پیگیری ارتقای سطح مهارت اعضا"، " جمع‌آوری اطلاعات‌، بررسی و تحقیق درباره مشکلات و همچنین شناخت نیازها و اولویت‌های صنفی اعضا" و "حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا از طریق ارائه پیشنهاد و جلب پشتیبانی مراجع مرتبط و سازمان‌های دولتی و ملی" مورد تاکید قرار گرفته است.

همچنین در بخش های دیگری از وظایف انجمن در اساسنامه به مواردی همچون " برگزاری رویدادهای مشترک علمی، پژوهشی و صنفی با تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی مرتبط داخلی و یا بین‌المللی و صدور گواهینامه معتبر علمی‌، پژوهشی و کارگاهی" ، "ارائه فهرست حقوق، دستمزد و جبران خدمات تخصصی کارکنان حوزه ارتباطات‌، روابط‌عمومی، محتوا و رسانه به‌صورت سالیانه به کلیه مراجع ذی‌ربط" و " ایجاد پروفایل، صدور گواهی، صدور کارت و شناسنامه حرفه‌ای کتبی و مجازی و سطح‌بندی درجه تخصصی اعضا بر اساس فعالیت‌های پژوهشی، تجربه محور، مؤثر و عملیاتی" اشاره شده است.

هیات موسس انجمن روابط عمومی استان تهران متشکل از "میلاد زارعی"، "اکرم صوفی" و "سید احمد واحدی" ، از همه فعالان حوزه روابط عمومی برای عضویت در این تشکل دعوت کرده است. به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار و آیین نامه مصوب هیات وزیران ، کلیه افراد شاغل در صنف مزبور در صورت تمایل به عضویت، می توانند درخواست الکترونیکی خود را از طریق وبسایت PR-A.IR ثبت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها