کد خبر: 244206
تاریخ انتشار :

مبادله اطلاعات مسافران بین گمرک و ایرلاین‌ها /بررسی‌های نامحسوس برای شناسایی کالاها در فرودگاه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس‌ کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از مباله اطلاعات مسافری در بخش پروازی با شرکت‌های هواپیمایی، اجرای بهتر مقررات گمرکی و بررسی نامحسوس برای ارزیابی کالاها در فرودگاه‌ها به عنوان برنامه‌های آینده با همکاری بخش هوانوردی و فرودگاهی کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مسعود کرباسیان، رئیس کل گمرک درباره اهم اقدامات گمرکی در حوزه فروگاهی گفت: در حال تعامل با سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه‌های ذیربط هستیم تا علاوه بر مباله اطلاعات مسافری در بخش پروازی، مقررات گمرکی بهتر از گذشته اجرا شود.
وی بررسی پروازها با دقت بیشتر را از دیگر اقدامات مشترک با سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد و افزود: برای اجرای این اقدامات باید بخشی از بررسی‌های محسوس به بررسی‌های نامحسوس تبدیل شود که در این زمینه ارزیابی و شناسایی کالاهایی که باید مورد بازدید قرار بگیرد قبل از ورود به گمرک باید انجام شود که نیازمند تجهیزاتی مانند ایکس‌ری و سایر دستگاه‌های مشابه است.
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، مبادله اطلاعات مسافری بین گمرک و شرکت‌های هوایپیمایی را یکی دیگر از برنامه‌های در حال انجام دانست و افزود: خوشبختانه همکاری‌هایی در این زمینه بین سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران، صنعت هوانوردی و بخش فرودگاهی کشور در حال انجام است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها