کد خبر: 387155
تاریخ انتشار :

حرکت صعودی نرخ سکه

حرکت صعودی نرخ سکه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اوایل صبح رویتزر از افزایش هر اونس طلا با 0.3 درصد افزایش خبرداد. این افزایش، قیمت هر اونس طلا را به 1222 دلار و 95 سنت رساند.به دنبال این افزایش، قیمت طلای آمریکا نیز 0.4 درصد افزایش نشان داد و به 1225 دلار و 45 سنت رسید.

به گزارش نامه نیوز، به نظر می رسید این افزایش در بازار طلا و سکه ایران تاثیر بگذارد،اما این افزایش چندان قابل توجه نبود.آنطور که گزارش ها-تالحظه تنظیم این خبر- نشان می دهد قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 110 تومان افزایش به 115 هزار و 110 تومان رسید. هرمثقال طلا نیز در بازار 498 هزار و 700 تومان معامله شد.

امروز در بازار سکه فقط سکه طرح امامی رو به افزایش گذاشته و از تغییر قیمت بقیه خبری نبود.

امروز هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 156 هزار تومان بدون تغییر نسبت به آخرین معامله عصر دیروز تا ظهر امروز معامله شد.هر سکه بهار آزادی طرح امامی اما با 36 صدم افزایش به یک میلیون و 201 هزار تومان افزایش یافت.

نیم سکه هم بدون تغییر634 هزارتومان و ربع سکه 336 هزار تومان معامله شد.هر قطعه سکه گرمی هم بدون تغییر نسبت به روز قبل214 هزار تومان به فروش رفت.

بازار ساکن دلار و تغییر نسبی سایر ارزها

در بازار ارز هم وضعیت به همین منوال بود؛ اگرچه برابری دلار نسبت به سایر ارزها در بازار جهانی رو به افزایش است و دلار در حال تقویت شدن است،با این حال در بازار داخلی قیمت ها نوسان های خیلی کمی دارند.

امروز هر دلار آمریکا 3هزار و 850 تومان تا ظهر امروز معامله شد که نسبت به روز گذشته در در آخرین ساعات معامله 3 صدم درصد افزایش داشته است.

یورو بدون تغییر 4 هزار و 255 تومان به فروش رفت و پوند با 6 صدم درصد افزایش 4 هزار و 870 تومان معامله شد. درهم امارات و لیر هم تغییرات کمی داشتند. هر درهم امارات هزار و 74 تومان و هر لیر ترکیه امروز یکهراز و 80 تومان به فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها