کد خبر: 443794
تاریخ انتشار :

کاهش نرخ دلار/ ثبات قیمت سکه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مروری بر نرخ ارز گویای آن است که امروز پنجشنبه (۲۵ آبان ماه) دلار با کاهش ۲۲ تومانی ۴۱۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین در بازار امروز هر مثقال طلا به قیمتی معادل ۵۴۴ هزار تومان معامله می‌شود که این رقم نسبت به روز گذشته افزایشی ۲۰۰۰ تومانی داشته است.
به گزارش نامه نیوز، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمتی معادل ۱۲۵ هزار و ۵۹۱ تومان به فروش می‌رسد که این قیمت نسبت به روز گذشته ۴۶۱ تومان افزایش داشته است.
در بازار امروز قیمت هر اونس طلا معادل ۱۲۷۷ دلار و ۳۸ سنت بوده که این رقم نسبت به روز گذشته ۴.۴۶ دلار افزایش داشته است.
در بازار سکه، سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است که بدون تغییر مانده و نیم سکه به قیمتی معادل ۶۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که این رقم نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰۰ تومانی دارد.
همچنین ربع سکه و سکه گرمی بدون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ترتیب به قیمت ۳۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسند.
در بازار ارز نیز قیمت یورو در بازار امروز ۴۸۸۹ تومان بوده که این رقم نسبت به روز گذشته با کاهش ۵ تومانی همراه بوده است. پوند قیمتی معادل ۵۵۳۴ تومان داشته که این رقم نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان کاهش نشان می‌دهد.
درهم امارات نیز بدون تغییر به قیمت ۱۱۳۶ تومان به فروش می رسد و هر لیر ترکیه با کاهش پنج تومانی به نرخ ۱۰۸۷ تومان معامله می‌شود.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها