کد خبر: 470343
تاریخ انتشار :

زمان پرداخت حقوق اسفند کارکنان دولت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز ( سه شنبه 15 اسفند) در نشست هفتگی‌ خود با خبرنگاران با بیان اینکه 2 اقدام در روزهای پایانی سال در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: نخست اقداماتی که باید در سال 96 انجام می‌شد، مورد بررسی قرار دادیم که این خود مربوط به 11ماهه اول سال است و‌ بخش دیگر‌مربوط به 2 هفته آینده خواهد بود که باید صورت گیرد.
وی افزود: بر اساس گزاش رسمی خزانه در طی 11 ماهه اول امسال تا سوم‌ اسفندماه جاری، 271 هزار میلیارد تومان برای امور جاری و عمرانی هزینه شده که از این رقم نسبت به رقم مشابه سال قبل که 211 هزار میلیارد تومان بوده، 128 درصد است. یعنی در 11 ماهه اول امسال، دولت 28 درصد از خزانه برای امور ‌جاری و ‌عمرانی بیشتر پرداخت کرده است.
نوبخت با انتقاد از ایجاد تردید در آمارهای اقتصادی کشور از سوی‌ یک رسانه گفت: متاسفانه این رسانه همیشه به آمارهای نظام شک و شبهه وارد کرده و‌ لجن‌پراکنی می‌کند، به خیال خود دولت را می‌زند اما نظام را زیر سوال می‌برد، دقیقا همان کاری که ترامپ می‌کند و می‌گوید کار ایران تمام است؛ متاسفانه این رسانه همیشه زبان انقلابی بودنش هم دراز است.
سخنگوی دولت گفت: تلاش می‌کنیم حقوق کارمندان دولت را تا 20 اسفند پرداخت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها