کد خبر: 480869
تاریخ انتشار :

نکاتی که قبل از خرید میلگرد باید بدانیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز کسب و کارهایی نظیر خرید و فروش ، اطلاع از قیمت ها ، معرفی محصولات ، خدمات و ...در این بخش روزانه روند رو به رشدی داشته اند.

مرکزآهن با فراهم کردن این بستر ، شما را از آخرین وضعیت قیمت آهن آلات شامل قیمت میلگرد ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت ورق سیاه ، نبشی و ناودانی ، قوطی و پروفیل ، انواع لوله ، تیرآهن و ... مطلع و آگاه می سازد

نکاتی که قبل از خرید میلگرد باید به آن توجه داشت

1- در مرحله اول تولید کننده ایی که قیمت میلگرد خود را پایین از دیگر کارخانجات اعلام می کند چه معیارهایی دارد. تولید کننده ایی که میلگرد با وزن پایین تر از استاندارد در بازار عرضه می کند، زندگی هزاران انسان را به خطر می اندازد و میلگرد بی کیفیت را روانه بازار می کند.

2- در مرحله دوم پیمانکاری که بدون داشتن آگاهی و علم از کیفیت میلگرد اقدام به خرید میلگرد با وزن کم میکند .

3- در مرحله سوم مهندس ناظری که چنین میلگرد های سبکی را بدون مطابقت با استاندارد های لازم تایید می کند.

قیمت میلگرد کارخانجات تولیدی تنها در وزن و آلیاژ فولادی که درآن به کار رفته است متفاوت است.میلگرد کارخانه فولاد آناهیتا گیلان با کسب مجوز آزمایش های لازم از اداره کل استاندارد در زمینه صحت سلامت محصول این اطمینان را به مشتریان داده است که با اطمینان خاطر میلگرد مورد نظر خود را خریداری کنند.از لحاظ رقابت قیمتی ، قیمت میلگرد آناهیتا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

میلگرد کارخانه شاهین بناب همواره با کیفیت بالا و استاندارد لازم این آرامش خاطر را به مشتریان می دهد که در خرید خود ابهام نداشته باشند، مجموعه مرکزآهن یکی از بنگاه های خرید و فروش میلگرد می باشد که این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا با مشاهده قیمت میلگرد بناب روزانه در وب سایت از آخرین وضعیت قیمت ها اطلاع داشته باشید.

طرح آج و مشخصات هندسی میلگرد از نظر پهنا ، ارتفاع ، زاویه آج میلگرد در میزان چسبندگی سیمان بتن مسئله بسیار مهم می باشد.میزان تحمل بار وارده بر میلگرد را تنش تسلیم گویند .

عمر میلگرد با پوشش اپوکسی، عمر تقریبی 20 تا 40 سال می باشد. برش ، نصب ، بازرسی و جا به به جایی میلگرد با پوشش اپوکسی باعث افزایش 50 درصدی قیمت این محصول شده است.

میلگرد تولیدی با تکنولوژی ترمکس به عنوان جایگزین برای فولاد معمولی یک امتیاز بزرگ برای صنعت ساخت و ساز می باشد، از جمله مزایای این تکنولوژی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

· بالا بودن مقاومت تسلیم

· پایداری حرارتی بالا

· مقاومت بهتر در برابر خوردگی

· مقاومت بهتر در برابر خستگی

· قابلیت جوش پذیری بالا

· انعطاف پذیری زیاد

قبل از خرید میلگرد تمام ابهامات خود را با کارشناسان مرکزآهن در میان بگذارید. مشاوره حرفه ایی میتواند شما را در انتخاب مناسب و آگاهانه یاری سازد. تلفن 03135155 آملده پاسخگویی و مشاوره به سوالات شما می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها