کد خبر: 489352
تاریخ انتشار :

خجسته در نطق میان دستور مطرح کرد

قاچاق 34 هزار خودروی لوکس به کشور

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، امیر خجسته در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 20 خرداد 97) با اشاره به گرانی قیمت‌ کالاهای ضروری در بازار، گفت: شاهد رها شدن بازار و قیمت‌های نجومی برای اقلام و اجناس هستیم و نارضایتی مردم امروز از گرانی کالاهاست.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا بازار به حال خود رها شده و هیچ نهادی بر قیمت‌گذاری‌ها نظارت و کنترلی ندارد. همه سکوت کرده‌اند و عکس‌العملی نسبت به افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.
وی افزود: چرا به داد مردم نمی‌رسیم، چرا هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری‌ها نیست و هر صنفی برای خود قیمت‌گذاری می‌کند و کسی به داد مردم نمی‌رسد.
خجسته خاطرنشان کرد: استخوان‌های مردم زیر فشارهای اقتصادی در حال خرد شدن است با بالا رفتن قیمت دلار و بی‌ارزش شدن پول ملی ارزش حقوقی 2 میلیون تومان در حد یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.
نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: ما از آمریکا و رژیم صهیونیستی آسیب نخواهیم دید اما از نارضایتی‌هایی که بر اثر این گرانی‌ها ایجاد می‌کنیم و همه در قبال آن سکوت کرده‌اند و کسی عکس‌العملی نشان نمی‌دهد آسیب خواهیم دید و لذا از دولت می‌خواهم تا هر چه زودتر قیمت‌ها را متناسب با درآمد مردم و نه متناسب با دلار 7 هزار تومان کنترل کند.
وی با اشاره به موضوع فساد در کشور افزود: بانک‌های ما زیان‌ده هستند، سپرده‌های مردم را گرفته‌اند و در جاهای دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این بانک‌ها هم ورشکست و مغروق شده‌اند و از بانک ملی هم پول می‌گیرند.
خجسته در پایان با اشاره به موضوع قاچاق خودرو به کشور، خاطرنشان کرد: 5300 خودرو به صورت قاچاق به کشور وارد شد و تذکر دادیم این میزان به 6481 دستگاه خودرو افزایش پیدا کرد و در مرحله بعد به 13 هزار و 500 دستگاه خودرو افزایش یافت و امروز شاهد هستیم 34 هزار خودروی لوکس به صورت قاچاق به کشور وارد شده است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها