کد خبر: 492883
تاریخ انتشار :

بهترین تورهای ترکیه

بهترین تورهای ترکیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به همین جهت برای مثال در سفر با تور استانبول می توانید به دوران عثمانی ها و یا بیزانس بروید و سفری تاریخی را با دیدن آثار بجا مانده از آن دوران مانند مسجدهای تاریخی (از قبیل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی، برج گالاتا و...) و یا از دیدن میدان تکسیم و خرید و گشت گذار در خیابان استقلال لذت ببرید، از آکواریوم استانبول و دیدن انواع ماهی ها و جانداران دریایی لذت ببرید و یا طعم لذیذ غذا در رستوران های این شهر را امتحان کنید و در بازارهای این شهر اقدام به خرید کنید.

از طرف دیگر تور آنتالیا نیز جذابیت های خاص خودش را نزد ما ایرانیان دارد. از جمله هتل های بزرگ و مجهز که برخی از آنها از بهترین هتل های جهان هستند، سواحل زیبا و مختلف برای شنا و آفتاب گرفتن، پارک آبی، پارک های طبیعی و آبشارهای زیبا، شنا و انواع ورزش های آبی هیجان انگیز، برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف در مراکز توریستی شهر، وجود توریست ها و گردشگرانی از سراسر اروپا، آثار تاریخی و ده ها جاذبه باورنکردنی دیگر که تور آنتالیا تبدیل به یکی از بهترین تورهای ترکیه کرده است.

تور کوش آداسی نیز یکی از تورهای بسیار مناسب دیگر ترکیه است که سفر با آن می تواند برای شما خاطره انگیز باشد. این شهر در داخل آن و حتی نواحی اطرافش دارای هزاران نقطه دیدنی و جاذبه توریستی مختلف است که دیدن حتی نیمی از آنها، مدتها طول می کشد. از جمله وجود پارک های طبیعی حفاظت شده، سواحل بسیار زیبا و بزرگ با امکانات رفاهی توریستی، آثار تاریخی مختلف متعلق به دوران سلجوقی ها، عثمانی ها و یا رومی ها، زیبایی های شگفت انگیزی مانند منطقه پاموک کاله، پارک های آبی بزرگ (که از بهترین پارک های آبی ترکیه و حتی قاره اروپا هستند)، جنگل های سرسبز و زیبای اطراف شهر، تور کشتی کوش آداسی، غواصی در آبهای این منطقه و وجود هتل های بسیار مناسب با امکانات خوب همه موجب جذب بسیاری از توریست ها به به سمت این شهر زیبای ساحلی ترکیه در سالهای اخیر شده است.

اما بدروم نیز یکی از شهرهای توریستی دیگر ترکیه در غرب این کشور است که شاید در مقایسه با استانبول و آنتالیا نام چندان آشنایی برای توریست های ایرانی نباشد ولی تور بدروم با داشتن مناطق بکر و آرام در مناطق ساحلی و سرسبز اطراف آن و همچنین امکانات توریستی مختلف و هتل های مناسب و جاذبه های طبیعی بسیار زیبا که موجب جذب بسیاری از توریست ها مخصوصا زوج های جوان به این شهر ساحلی ترکیه شده است. تورهای بدروم ترکیه با داشتن امکانات توریستی و همچنین قیمت های مناسب می تواند مکان مناسبی برای گذارندن تعطیلات برای جوانان و خانواده ها باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها