کد خبر: 493184
تاریخ انتشار :

با بهترین مراکز خرید کیش آشنا شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اینکه اصولا خرید کردن در کیش به صرفه است یا نه و اینکه چه چیزهایی را باید از کیش بخریم و چه چیزهایی را از شهر خودمان، سوالیست که همیشه مطرح بوده و جواب مشخصی هم ندارد. در دهه هفتاد و هشتاد کیش بهترین مقصد برای خرید بود. مخصوصا برندهای مشهور خارجی که بزرگترین شعبه‌هایشان را در این جزیره داشتند. امروز این مراکز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران برپاشده‌اند و همین تب خرید در کیش را کمی سخت کرده. به هر روی در این مقاله قصد داریم تعدادی از مراکز مشهور خرید در کیش را برشماریم.

برای خرید بلیط ارزان کیش و خرید بلیط هواپیما ارزان به تمام مقاصد ایران و جهان و رزرو هتل از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

بازار پارس خلیج

این مرکز هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب برپاست. و ۱۵۰ غرفه را در خود جای داده. پوشاک، کیف و کفش، تجهیزات دیجیتال و حتی بنگاه‌های معاملات ملکی و آژانس‌های مسافرتی هم در این مرکز وجود دارند.

هایپر مارکت کیش

این فروشگاه بزرگ در خیابان فردوسی واقع شده و اغلب ساکنان جزیره مایحتاجشان را از اینجا تهیه می‌کنند.اگر قصد خرید تنقلات یا اقلام ضروری آشپزخانه را دارید این فروشگاه برای شما مناسب است.

مرکز خرید دامون

این مرکز خرید برندهای معتبر زیادی را در خود جای داده. اما اصلی‌ترین دلیل محبوبیتش نزدیکی به ساحل و وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است.

بازار مروارید

این بازار یکی از بزرگترین‌ها در کل جزیره است. دوازده در ورودی دارد و هر بخش آن به یکی از نام‌های اصیل ایرانی نامگذاری شده است انواع برندهای لباس زنانه و مردانه، عطر و لوازم آرایشی و بلوری‌جات را در خود جای داده.

بازار زیتون کیش

این بازار در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش و پانیذ قرار دارد و از این نظر متمایز است که اجناسی با قیمت کمتر عرضه می‌کند.

بازار صفین

این بازار که به بازار عربها هم مشهور است یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره است که با معماری عربی ساخته و بیشتر فروشندگانش هم از بومیان عرب جزیره هستند. در این بازار از انواع لباس و عطر و لوازم آرایشی تا لوازم منزل می‌توانید خریداری کنید.

بازار مریم

از ویژگی‌های این بازار این است که غرفه‌هایش در فضای باز قرار دارند و همین محیطش را دلباز و مطبوع کرده. در این بازار می توانید پوشاکی با قیمت مناسب پیدا کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها