کد خبر: 495000
تاریخ انتشار :

معرفی خفن ترین بی ام و های جدید! + عکس

معرفی خفن ترین بی ام و های جدید! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معرفی خفن ترین بی ام و های جدید!

پس از اعلام همکاری با سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن در ماه گذشته ب‌ام‌و هم‌اکنون دو نسخه سفارشی و جدید از محصولات پرطرفدار خود یعنی سری 5 عادی و M5 را در سرزمین آفتاب تابان معرفی کرده است.

این M5 ویژه که از همان رنگ خاکستری سنگاپوری مدل استفاده شده در جدیدترین نسخه فیلم مأموریت غیرممکن سود می‌برد دارای جلوپنجره و پوشش مشکی آینه‌های جانبی بوده و روی رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی نشسته است. برچسب مأموریت غیرممکنی که روی ستون B چسبانده شده روی سفارشی بودن این خودرو تأکید داشته و البته در کابین نیز تریم پیانو و چرم مرینو بکار رفته است. یکی از این خودروها که M5 نسخه مأموریت غیرممکن نام دارد از همان قوای محرکه نسل جدید M5 کامپتیشن سود می‌برد؛ بنابراین پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی این سوپر سدان مخوف قدرت 625 اسب بخاری داشته و تنها در عرض 3.3 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ب‌ام‌و می‌گوید M5 مأموریت غیرممکن به دو صورت فرمان راست و فرمان چپ در دسترس بوده و قیمت آن در ژاپن از 19 میلیون و 640 هزار ین (177587 دلار) آغاز می‌شود. این هزینه شامل مالیات، بیمه و دیگر موارد می‌باشد.

اما دیگر نسخه هم سری 5 عادی مأموریت غیرممکن نام دارد که بر پایه مدل M اسپورت ساخته شده و به‌صورت فرمان راست عرضه می‌شود. رنگ بدنه مشکی اسپورت، جلوپنجره M پرفورمنس، برچسب مأموریت غیرممکن روی ستون B و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی از ویژگی‌های سری 5 سفارشی می‌باشند.

معرفی خفن ترین بی ام و های جدید! + عکس

د ر کابین این خودرو چرم داکوتا و عناصر سفارشی ب‌ام‌و Individual بکار رفته و سیستم تعلیق تطبیقی آن نیز از 540i گرفته شده‌اند.

سری 5 را می‌توان به دو فرم سدان و تورینگ سفارش داد و از بین مدل‌های 523i، 523d و 530i یکی را می‌توان انتخاب کرد. قیمت این مدل نیز بین 7 میلیون و 950 هزار ین تا 8 میلیون و 830 هزار ین متغیر است.

معرفی خفن ترین بی ام و های جدید! + عکس

منبع:رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها