کد خبر: 498424
تاریخ انتشار :

تاکید بر صدور مجوزهای تامین کالاهای اساسی بدون وقفه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت ارائه خدمات بدون وقفه برای صدور گواهی‌ها و مجوزهای مورد نیاز تامین کالاهای اساسی تاکید کرد.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ علی‌اکبر مهرفرد با صدور نامه‌ای خطاب به روسای سازمان های حفظ نباتات و دامپزشکی کشور و همچنین روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها با اشاره به شرایط ویژه کنونی، لزوم افزایش سرعت در تامین کالا و تسهیل فرآیندهای داخلی را ضروری عنوان و تاکید کرد: در حیطه وظایف آن سازمان فرآیند صدور گواهی‌ها و مجوزهای مربوطه (ضمن حفظ و رعایت دقت) برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور به ویژه کالاهای اساسی و ضروری لازم است بازنگری شود به گونه‌ای که سرعت عمل لازم نسبت به شرایط عادی تضمین شود.
وی تصریح کرد: امور مرتبط با صدور مجوزهای اولیه و نیز نمونه برداری، انجام آزمایش‌های مورد نیاز و صدور گواهی بهداشتی، گواهی حمل و … باید بدون وقفه و حتی‌الامکان به روز انجام شود و در صورت لزوم، شیفت عصر و شیفت شب برنامه‌ریزی و اجرا شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی برای برقراری کشیک در روزهای پنجشنبه و جمعه و در صورت نیاز در تعطیلات رسمی برای انجام بدون وقفه امور مربوطه، در صورت وجود متقاضی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: مراحل و مدارک غیرضروری در عین دقت حذف شوند.
مهرفرد خاطرنشان ساخت: رفع برخی موازی‌کاری‌های موجود با سایر نهادهای حاکمیتی باید در اسرع وقت انجام شود.
منبع: مهر
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها