کد خبر: 499748
تاریخ انتشار :

معرفی زیباترین مقاصد ساحلی برای سفر‌های تابستانه

معرفی زیباترین مقاصد ساحلی برای سفر‌های تابستانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : معرفی زیباترین مقاصد ساحلی برای سفر‌های تابستانه سفر به سواحل زیبای پاتایا با تور تایلند

در تور تایلند انتخاب‌های فراوانی برای مدل سفر دارید، این کشور زیبا و گردشگری، امکانات فراوانی را برای گردشگران تدارک دیده است. آژانس مقتدر سیر، برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای سفر‌های تابستانی تایلند دارد. این تورها با پروازهای ماهان و قطر ایر ویز به صورت چند مقصدی و تک مقصدی برنامه‌ریزی ‌شده‌اند، در بانکوک، این پر‌هیاهوترین شهر تایلند، به بازار‌های شبانه بروید یا سحرخیز باشید و تا هنوز بازار شلوغ نشده، برای خرید سوغاتی بروید. از جمله جذابیت‌ بازار‌های تایلندی، دکه‌های غذا فروشی است که عطر و بوی ادویه‌های مختلف و غذاهای خوشمزه، تمام بازار را پر می‌کند، در خیابان‌های شلوغ، انواع غذاهای آسیایی را امتحان کنید. به قصر بزرگ شهر بروید، اینجا مجموعه‌ای مجلل با معماری آسیایی می‌بینید، معبد پرا خائونیز در همین مجموعه قرار دارد که یکی از اصلی‌ترین مجسمه‌های بودا، در آن نگه‌داری می‌شود. در نزدیکی غروب آفتاب به دیدن معبد آرون بروید که منظره زیبایی در کنار رود چائو می‌بینید. نمی‌شود به بانکوک سفر کنید و سواحل زیبای پاتایا یا پوکت را نبینید، اینجا بهشت غواصان و عاشقان طبیعت است، در آب‌های دریای اندمان غواصی کنید و در این سواحل زیبا، با آب‌های زلال و ماسه‌های سفید، آفتاب بگیرید. در تایلند بسیاری از خدمات ارزان است، از غذا‌های مختلف گرفته، تا خرید پوشاک و رزرو هتل، توصیه می‌کنیم هتل چهار یا پنج ستاره در جزیره‌ها انتخاب کنید، این هتل‌ها با استخرهای زیبا و خدمات اسپای خود، برای شما همه جور راحتی و آسایشی را فراهم‌ کرده‌اند. تمامی هتل‌هایی که آژانس پیشنهاد کرده، دارای خدمات سرو صبحانه رایگان برای گردشگران است. در تمامی تور‌ها، گردشگران دارای راهنمای فارسی زبان بوده و یک سیم‌کارت رایگان تایلندی، توسط آژانس به ایشان، هدیه می‌شود تا دسترسی برای‌شان ساده‌تر باشد. خوش‌گذرانی در پارک‌های آبی مختلفی که در تمام مقاصد تایلند وجود دارد را فراموش نکنید، هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی و دستگاه‌های بازی مدرن را، در این پارک‌ها امتحان کنید.

با کارشناسان آزانس مقتدر سیر تماس بگیرید، در مورد جزئیات سفر بپرسید و راهی سفر شوید.

معرفی زیباترین مقاصد ساحلی برای سفر‌های تابستانه اقامت در هتل های لوکس ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا دومزیت بزرگ دارد، اول اینکه نیازی به ویزا ندارد و شما هزینه‌ای بابت این ماجرا ندارید، دوم اینکه نزدیک ایران است و با کودکان و افراد مسن، به راحتی به آنجا می‌رسید. تمامی هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر، برای گردشگران پیشنهاد کرده، دارای پکیج غذایی و نوشیدنی ۲۴ ساعته هستند و شما حداقل یک هفته کامل، در هتل، خدمات رفاهی و تفریحی کامل دارید. در مورد ستاره هتل‌ها و امکانات دقیق هتل خود، از کارشناسان آژانس مقتدر سیر، به طور دقیق بپرسید و مشاوره بگیرید. در این شهر، علاوه بر تفریح در انواع پارک‌های آبی* در سواحل لارا و کمر، خوب هم خرید می‌کنید. به مال آف آنتالیا بروید، این مرکز خرید مدرن، خدمات بازی و سرگرمی برای بچه‌ها هم دارد و زمانی که از خرید خسته شدید، در رستوران‌ها و کافه‌های آن، میان‌وعده میل کنید و کمی استراحت کنید. برای رسیدن به آنتالیا، کافی است با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و با یکی از پرواز‌های اطلس جت، قشم ایر و یا ایران ایر به آنتالیا برسید، البته پرواز اطلس جت در فرودگاه نزدیکتر و در خود آنتالیا می‌نشیند که در کل با انتخاب این پرواز، سفر آسوده‌تری همراه خانواده دارید. البته در تمام پرواز‌ها با ترانسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر به هتل زیباییتان می‌رسید. این شهر بخش قدیمی و تاریخی جالبی هم برای دیدن دارد. شهر قدیم، که به نام کاله‌ایچی شهرت دارد، با معماری زیبا و خاصش، هم جای جالبی برای دیدن است و هم اینکه بهترین مناظر را در غروب افتاب و برای عکاسی برایتان می‌سازد. در این تور‌ها، یک لیدر فارسی زبان همراه شماست و از تمامی دیدنی‌های این شهر، توسط ایشان مطلع می‌شوید. همیشه در آنتالیا به گردشگران خوش گذشته است، به همین دلیل یکی از پرطرفدار‌ترین تورهاست، برای رزرو هتل‌های بهتر و پرواز مناسب‌تر، زمان را از دست ندهید و با کارشناسان آژانس تماس بگیرید.

معرفی زیباترین مقاصد ساحلی برای سفر‌های تابستانه

تابستانی مطبوع و خنک را با تور باکو تجربه کنید

باکو با هوای خوش و نزدیک بودن به ایران، از مقاصد پر‌طرفدار گردشگران ایرانی، مخصوصا آذری زبانان است. این شهر، مردمی بسیار خون گرم دارد که از دیدن گردشگران ایرانی، به خصوص هم‌زبانان خودشان، بسیار خوشحال می‌شوند.

باکو پیشرفت‌های خوبی در سال‌های اخیر داشته و بسیاری از پروژه‌های تفریحی و صنعتی، برای جذب گردشگر، به بهره‌برداری رسیده است. هتل‌های خوبی در این شهر هستند، این لیست هتل‌ها را می‌توانید بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر، بررسی کنید. توصیه می‌کنیم برای لذت بردن از روز‌‌های اقامت در باکو، یک هتل چهار یا پنج ستاره، که در نزدیکی مرکز شهر هم باشد را انتخاب کنید، تا دسترسی برایتان راحت‌تر باشد و از اقامت در هتل لذت ببرید. البته تمامی هتل‌‌های تور، دارای صبحانه مفصل آذری، برای گردشگران هستند تا روزهای سفر را خوش‌طعم و پرانرژی آغاز کنید.

تمامی تور‌ها با پرواز‌های چارتر ماهان و ایران ایر اجرا می‌شود و گردشگران به همراه ترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر، به هتل‌های محل اقامت خود می‌رسند. این سفر به بچه‌ها حسابی خوش می‌گذرد، آن‌ها را به پارک آبی اکوا پارک ببرید، اینجا امکانات خوب برای تمام سنین و وسایل بازی هیجان‌انگیزی دارد. ساحل بیلگاه در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز باکو واقع شده، اینجا ساحلی بسیار زیبا با ماسه‌های خاکستری داغ و بسیار وسیع است که فرصت عالی برای ورزش و تفریح را فراهم می‌آورد. با پرداخت مبلغ ناچیزی، می‌توانید از امکانات آفتاب گرفتن نیز استفاده کنید.

به دیدن بناهای تاریخی این شهر بروید که بسیار ارزشمند هستند، از جمله کاخ شیروان شاه و برج دختر که به ثبت یونسکو نیز رسیده‌اند. به بالای برج دختر بروید و یک منظره عالی از شهر ببینید و عکس پانارومای زیبایی به یادگار بگیرید. دیدنی‌های شهر بسیار زیاد است، برای اطلاعات بیشتر، حتما قسمت جاذبه‌های گردشگری را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر مطالعه کنید.

یکی از به‌صرفه‌ترین سفر‌های همراه خانواده، همین تور باکو است، درنگ نکنید و برای خرید آن اقدام کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها