کد خبر: 508664
تاریخ انتشار :

انبار احتکار کالا در اصفهان شناسایی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ سعید سلیمیان در این مورد اظهار داشت: در راستای مبارزه با محتکران کالاهای اساسی مردم کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان اصفهان از وجود کالای احتکاری در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان باهماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد 150 کارتن روغن موتور، 100 کارتن روغن گیربکس و 50 کارتن فیلتر هوا کشف شد.
سرهنگ سلیمیان ارزش کالاهای احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه مالک اصلی این کالاها نیز شناسایی و همراه پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه به علت عدم اطلاع تعداد و محل نگهداری کالاها به اداره صنعت، معدن و تجارت احتکار بودن آنها محرز شده است خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با توجه به کمبود این کالاها در بازار و با توجه به افزایش بی رویه قیمت دلار و به تبع آن قیمت خودرو های خارجی اقدام به احتکار آن کرده است.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها