کد خبر: 509138
تاریخ انتشار :

افتتاح شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار هفته نامه عصرارتباط، مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال از انجام ۹۷ درصد تراکنش‌های بانکی این بانک بدون حضور مشتریان در شعبه خبر داد.
مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال این بانک گفت: این بانک از سال گذشته برنامه توسعه از طریق تحول دیجیتال را در دستور کار قرار داده بود و این طرح در هیات مدیره تصویب و کارهای اجرایی آن در بانک انجام شد.
مجید پورسعید اظهارداشت: شعبه تمام دیجیتال بانک ایران زمین یکی از نمادهای طرح تحول دیجیتال این بانک که در آن مشتریان بانکی بخش عمده خدمات بانکی به صورت خودکار دریافت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: طرح تحول دیجیتال این بانک از طریق کانال‌های مختلف دنبال می‌شود و انواع خدمات بانک ایران زمین بدون مراجعه مشتریان به شعب در این بانک ارایه می‌شود.
پورسعید افزود: بانک ایران زمین ۳۲۹ شعبه دارد ولی ۹۷ درصد از تراکنش‌های بانکی آن بدون حضور مشتریان در شعبه انجام می‌شود و شعبه دیجتال این بانک نیز یکی از نشانه‌های تحول دیجیتال است و در کانال‌های مختلف خدمات به صورت مجازی به مشتریان ارائه می‌شود.
پورسعید هدف اصلی این بانک را ارایه تمام خدمات بانکی به صورت شخصی سازی شده به مشتریان عنوان کرد و گفت: تحت تحول دیجیتال در این بانک با امکاناتی که نوآوری در اختیار ما قرار می‌دهد قرار است عمده خدمات بانکی بدون حضور مشتریان به شعبه‌ها و با انبوه زیادی از مردم ارائه شود

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها