کد خبر: 510438
تاریخ انتشار :

پنج تور خوشمزه‌ پاییزی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی!

پنج تور خوشمزه‌ پاییزی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چشیدن طعم خوش غذاهای تازه در پاییز با تور ارمنستان

تور ارمنستان ، سفر دلچسب به یکی از نزدیک‌ترین همسایگان ایران است که با بهترین و مناسب‌ترین قیمت و کمترین زمان ممکن به کشوری زیبا و آرام می‌رسید. ایروان پایتخت این کشور، شما را با معماری‌های شگفت‌انگیز روسی و البته فرهنگ و هنر دیرینه‌ی ارامنه روبه‌رو می‌کند.

اگر اهل گشت و گذار و پیاده‌روی در خیابان‌ها هستید، این‌کار را حتما در ایروان انجام دهید و ببینید به سادگی و راحتی اهالی شهر با شما ارتباط می‌گیرند.

پنج تور خوشمزه‌ی پاییزی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی!

شهری زیبا و قدیمی، با هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره از میهمانانش پذیرایی می‌کند. شما اگر در فصل پاییز به ایروان سفر کنید با قیمتی مناسب‌تر از فصل‌های شلوغ می‌توانید نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز شهر را انتخاب کنید و به راحتی دیدنی‌های شهر را تماشا کنید.

یکی از مشهورترین این هتل‌ها که مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد هتل ماریوت ایروان است. هتل پنج ستاره‌ای که

درست در وسط میدان جمهوری قرار گرفته و یکی از راحت‌ترین گزینه‌های انتخابی برای گردشگران است.

حالا که شما به پایتخت زیبایی‌ها و هنر ارمنستان رسیده‌اید بهتر است بدانید که اینجا پر است از رستوران‌های مشهور بین‌المللی و ارمنی که در فهرست خوشمزه‌های جهان گنجانده شده‌اند.

چس حتما تلاش کنید که مزه‌ی پیراشکی‌های روسی به همراه نوشیدنی خنک را که در دکه‌های شهری به فروش می‌رسد را به خاطر بسپارید و به رستوران Old Yerevan بروید و همه‌ی غذاهای سنتی را امتحان کنید.

برای تعطیلات پیش‌رو، فقط کافی است سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و با مناسب‌ترین تور ارمنستان راهی این کشور شوید.

شیفتگی در سرزمین معماری‌های رنگی با تور روسیه

با تور روسیه ، به قلب گردشگری دنیا وارد می‌شوید کشوری که به هر گردشگری پیشنهاد می‌شود حتما در برنامه‌های توریستی خود بازدید از آن را بگنجاند.

دیدنی‌های این کشور کم نیستند از متروی قدیمی و تارخی آن گرفته تا طبیعت بی‌نظیر و چشم‌نوازش. همه‌ی آنها شاید تنها بخشی از این زیبایی‌ها باشد، اما آنقدر مورد توجه بوده‌اند که در کتاب‌های گردشگری روسیه هم به آنها اشاره شده است.

شما اگر مسافر سنت‌ پترزبورگ باشید می‌بینید متروی اینجا علاوه بر طراحی زیبا، طولانی‌ترین پله‌برقی ایستگاه‌های مترو را دارد. همه‌ی این عوامل نه تنها مترو سنت پترزبورگ را در رده زیباترین متروهای دنیا گذاشته بلکه با داشتن ۱۰۰ متر عمق زیرزمینی‌ترین متروی دنیا نیز هست!

یکی دیگر از دیدنی‌های سنت پترزبورگ موزه‌ی هرمیتاژ است که هم معماری و هم مجموعه بی‌نظیر آثار هنری آن یک‌روز فرصت بازدید را از شما می‌گیرد. البته به غیر از آثار نمایشی در این موزه شما باید توجه‌تان را به گربه‌های کارمند موزه هم جلب کنید.چرا که گربه‌های موزه هرمیتاژ هم بخشی از این گنجینه محسوب می‌شوند. در حقیقت این گربه‌ها از آثار با ارزش موزه در برابر موش‌های صحرایی چون نگهبان حفاظت می‌کنند، بنابراین کار مهمی دارند و در بین کارکنان هم محترم هستند. هر کدام از آنها شناسنامه، گذرنامه و برگه‌ی هویتی خاص و حتی حقوق ماهیانه دارند که از دولت دریافت می‌کنند.

در این تور شما به تماشای مسکو هم می‌روید جایی که تماشای کلیسای سنت باسیل به تنهایی همه‌ی زیبایی‌ها را در خود جای داده است. مسکو که از زمان شوروی سابق پایتخت روسیه بوده، با خیابان‌ها و محله‌های تاریخی بهترین مکان برای ساعت‌ها پیاده‌روی و رویارو شدن با معماری دیدنی روسی است.

ایرانی‌های برای سفر به روسیه نیاز به ویزا ندارند و شما با گذرنامه‌ی معتبر می توانید در اولین تور روسیه مسافر این کشور زیبا شوید.

خوشگذرانی در پایتخت غذاهای خوشمزه با تور قبرس

سفر با تور قبرس ، سفری هیجان انیگیز به سرزمینی با آمیختگی فرهنگ ترکی و یونانی است. قبرس کشوری ارزان است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای برنامه‌های مسافرتی مقرون به صرفه به حساب می‌آید. شما اگر همراه تور قبرس شمالی وارد نیکوزیا شوید، به خوبی می‌بینید که انگار قدم به بخشی از ترکیه گذاشته‌اید!

واحد پولی این بخش از کشور «لیر» است و شما با قیمتی متفاوت از همه‌ی سفرهای خارجی با هزینه‌ای کمتر می‌توانید در این شهر اقامت کنید.

پنج تور خوشمزه‌ی پاییزی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی!

این شهر را پایتخت غذا هم می‌نامند، انواع غذاهای گوشتی با دورچین‌های مختلف و البته نوشیدنی‌های خنک محلی همیشه همه‌ی توریست‌ها را به این شهر علاقمند کرده است. این را بگذارید کنار کافه‌های ساحلی و سرزنده‌ای که هر شب با بخشی از موسیقی سنتی و البته گروه‌های رقص و پایکوبی پر از میهمان هستند و ببینید چقدر خوش می‌گذرد!

اگر شما آژانس مقتدر سیر را برای این سفر انتخاب کنید می‌توانید با راهنمایی کارشناس‌های آژانس، مدارک خود را برای دریافت ویزای قبرس اروپایی هم تحویل دهید و پس از بررسی و دریافت ویزا، مسافر تور قبرس اروپایی هم شوید.

شما در این سفر وارد لارناکا می‌شوید و همانند بیشتر اروپایی‌ها قدم به یکی از بهترین و زیباترین ساحل‌های اروپا می‌گذارید.

در اینجا هم هتل‌های لوکس چهار ستاره و پنج ستاره‌ای در انتظار شما هستند که در فصل پاییز با بهترین قیمت میهمانشان شوید. فراموش نکنید به کافه‌های شهر سر بزنید و حتما قهوه را با کلوچه‌های سنتی و خوشمزه‌ی قبرس مزه کنید. لارناکا فرصت خوبی برای خرید به شما می‌دهد. در این فصل می‌توانید در حراج‌های بزرگ برندهای اروپایی شرکت کنید و بهترین خرید و داشته باشید.

برای اینکه بتوانید به خوبی از هر دو مقصد قبرس استفاده کنید هم‌اکنون باید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای تور قبرس برنامه‌ریزی کنید.

سفر به سرزمین برگرهای خوشمزه‌ی جهانی با تور صربستان

مسافران تور صربستان ، به خوبی می‌دانند که با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و تنها با خرید یک بلیط هواپیمایی و در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر مسافر اروپا و وارد یکی از زیباترین و بهترین شهرهای اروپایی شدند.

بلگراد شهر ارزانی است و معمولا بیشتر اروپایی‌ها تعطیلات خود را در این شهر می‌گذرانند. هم‌نشینی شخر با رود زیبای دانوب همه‌ی جلوه‌ی آن را چندین برابر کرده است.

بلگراد شهر تاریخی است که در همه‌جای شهر آثار قشنگ معماری و تلاش گذشتگان برای ساختن بناهای ماندگار به چشم می آید.

البته این شهر در کنار نماهای تاریخی و هنری، نماد دیگری دارد که بسیار مشهور است. کافه‌های خیابانی که در هر کوچه و محله‌ای بنا شده است و در کنار هر یک گروه موسیقی در حال نواختن و گروهی دیگر در حال پایکوبی و رقص هستند. این کافه‌ها و غذاهای خوشمزه‌ی آنها یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که سالانه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

اروپایی‌ها به غیر از کافه به دلیل خوردن برگر صربی هم با این شهر می‌آیند. برگرهای صربستان از شهرت جهانی برخوردار است و در فهرست خوشمزه‌های توریستی اروپا جای‌گذاری شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اصلا خوردن آن را از دست ندهید!

یکی دیگر از ناشناخته‌های گردشگری صربستان بازارهای اجناس قدیمی و عتیقه است که شما به سادگی در آخر هفته‌های بلگراد به چشم می‌بینید. حتما به تماشای این بازار بروید. گاهی می‌بینید از میان همین اجناس سوغاتی ماندگاری را پیدا کردید.

فرصت را از دست ندهید و از هم‌اکنون برای سر با تور صربستان برنامه‌ریزی کنید.

اقامتی خانوادگی در جزیره‌ی خوشگذرانی‌ها با تور بالی

تمام گردشگران دنیا بالی را به ساحل‌های چشم‌نواز و دریای کریستالی‌ش می‌شناسند، برای همین است که تور بالی یکی از پرطرفدارترین تور‌ها در جهان است.

همه‌ی جاذبه‌های گردشگری دنیا در یک جزیره‌ی زیبا جمع شده‌اند و توریست مسافر در بالی با همه‌ی آنها یک‌جا روبه‌رو می‌شود. مناطق کوهستانی- جنگلی، ساحل شن‌های سفید و دریای زلال آبی.

در کنار این مناظر طبیعی زیبایی و معماری شگفت‌انگیز معبدهای کشور هم خیلی جالب و دیدنی است. برای همین معمولا گروه‌های گردشگری برای بازدید از معبد موندوک در دریاچه تامبلینگان برنامه‌ریز می‌کنند.

پنج تور خوشمزه‌ی پاییزی برای عاشقان غذاهای بین‌المللی!

این مجموعه معبد که در دریاچه تامبلینگان ساخته شده و یکی از نمادهای برجسته بالی شناخته می‌شود. یعنی در همه‌ی کارت‌پستال‌های بالی همیشه نمای این معبد بر روی آنها می درخشد. انعکاس این معبد بر روی دریاچه زیبای کنار آن، کوه‌های سرسبز و البته حالت روحانی معبد فضایی غیر قابل توصیف را ایجاد کرده است.

حتما در ساعتی که مراسم دعا و نیایش برگزار می‌شود به آن سر بزنید و از دور مردم محلی و اهالی معبد با لباس‌های مخصوص و ویژه در حال راز و نیاز ببینید.

اگر فکر می‌کنید که بالی جزیره‌ای عاشقانه است و نمی‌توانید با فرزندانتان به آنجا بروید، سخت در اشتباه هستید، چون نه تنها هتل‌ها بلکه رستوران‌های مخصوص کودکان در جزیره هست که حضور شما به همراه کودکانتان در آنجا شاید یکی از بهترین خاطرات سفر خانوادگی‌تان باشد.

برای رسیدن به بهشت روی زمین کافی است با ارایه مدارک مشخص اخذ ویزای بالی ، سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و پس از بررسی بهترین برنامه، مسافر تور بالی شوید.

منبع : ویرلن

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها