کد خبر: 511111
تاریخ انتشار :

آغاز جیتکس 2018 با برآورد بیش از 100 هزار بازدیدکننده/ در مرکز تجارت جهانی دبی چه می‌گذرد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آغاز جیتکس 2018 با برآورد بیش از 100 هزار بازدیدکننده/ در مرکز تجارت جهانی دبی چه می‌گذرد؟
به گزارش نامه نیوز ،جیتکس را مهمترین رویداد فناوری در آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا می دانند، رویدادی که قرار است از امروز یکشنبه به مدت یک هفته در «مرکز تجارت جهانی دبی» به عنوان برترین مرکز برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس ها در خاورمیانه در خیابان شیخ زاید دبی و با هدف رشد و توسعه کسب و کارها در جهان برگزار شود.
شعار جیتکس امسال که از امروز یکشنبه چهاردهم اکتبر سال 2018 برگزار و تا هجدهم ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت را «شهرسازی در آینده را تجربه کنید» است. شعاری که به گفته مقامات جیتکس قرار است تجربه آن در 21 سالن با 4 هزار برگزار کننده از 24 بخش در اختیار بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
در جیتکس 2018 شخصیت های برجسته ای از دنیای فناوری، استارت آپ، شهر هوشمند و ... همچون «سر تیموتی جان برنرز-لی » دانشمند بریتانیایی علوم رایانه، استاد دانشگاه‌ام‌آی‌تی و ریاست کنسرسیوم وب جهان‌گستر است و تکامل وب، «کازی کوزریکوف» ، مهندس ارشد در زمینه تصمیم گیری و گوگل کلود که قرار است پنل هوش مصنوعی و تصمیم سازی را برگزار کند، «پائول میسنر» معاون سیاست های جهانی در زمینه نوآوری و ارتباطات شرکت آمازون از آمریکا با برگزاری پنل نوآوئری در آمازون و «ایگور پریسیک» مدیر بخش اطلاعات لینکدین در آمریکا با برگزاری پنل هوش مصنوعی و تصمیم سازی حضور دارند.
بر همین اساس، شرکت ها و رسانه ها از 120 کشور جهان در کنار یکدیگر به آخرین تکنولوژی‌ها در حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی، بلاکچین، روباتیک، کلود و ... می پردازند. شهرهای هوشمند، کسب و کارهای خرد، انرژی، تامین مالی، بازاریابی دیجیتال، سلامت، آموزش، روز نوآوری هووآوی و ... بخش های دیگر این نمایشگاه بین المللی را تشکیل می دهند.
تجربه پرش از بالای برج الخلیفه دبی با واقعیت مجازی در جیتکس 2018
روزنامه خلیج تایمز در گزارشی به افتتاح جیتکس 2018 پرداخته و در این باره می نویسد: آیا دوست دارید با یک ربات بسکتبال بازی کنید و یا پرش از بالای برج الخلیفه دبی با واقعیت مجازی را تجربه کنید؟ آیا دوست دارید که بدانید ربات ها چگونه ساخته می شوند و عمل می کنند؟
همه اینها و بسیاری موارد دیگر، شامل تغییر تکنولوژی بازی شامل 5 G و واقعیت مجازی قرار است در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس در مرکز تجارت جهانی در دبی به نمایش گذاشته شود. این نمایشگاه در فضایی به وسعت 1.4 میلیون مترمکعب برگزار شود.
در حاشیه این نمایشگاه نیز قرار است رویداد جیتکس فیوچراستارز از تاریخ 14 تا 17 اکتبر برگزار شود جایی که بیش از 850 استارت آپ بین المللی این شانس را دارند که با یک هزار 500 سرمایه گذار دیدار کنند. بر اساس برآوردهای انجام شده، در حدود 100 هزار نفر از 140 کشور جهان از سی و هفتمین نمایشگاه جیتکس دبی دیدار خواهند کرد.
منبع: فابانیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها