کد خبر: 518890
تاریخ انتشار :

هرآنچه که لازم است درباره کارتهای بانکی بدانید + جزئیات و عکس

هرآنچه که لازم است درباره کارتهای بانکی بدانید + جزئیات و عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، همونطوری که میدونید جنس کارتهای بانکی PVC هست و اطلاعات حساب شما توسط پرینتر های خاصی روی این کارتها چاپ میشه در این مقاله در نظر داریم که کارتهای PVC و نحوه چاپ روی این کارتها و اینکه چه پرینترها و ابزارهایی برای چاپ کارت استفاده می شه رو بررسی کنیم.

هرآنچه که لازم است درباره کارتهای بانکی بدانید + جزئیات و عکس

در شروع مقاله انواع کارت PVC و کاربردهاشون رو بررسی می کنیم:

کارت PVC در انواع گوناگون و برای مصارف مختلفی استفاده میشه، مانند انواع کارت حضور غیاب، کارت بانکی و کارتهای عابر بانک، کارت هوشمند و بدون تماس، PVC Card برای کارت دانشجویی، کارت پرسنلی، کارت پارکینگ، کارت گارانتی، کارت باشگاه مشتریان، و کارت ملی

این کارتها میتوانند توسط چاپگر های حرفه ای کارت پی وی سی سفارشی سازی شوند و برای چاپ کارت پرسنلی و شناسایی پی وی سی مورد استفاده قرار گیرند.

به این صورت که روی کارت خام پی وی سی به وسیله پرینترهای کارت پی وی سی ( فارگو ، هایتی ، مجیکارد و … ) و توسط تکنولوژی چاپ دیجیتال مستقیم یا غیر مستقیم اطلاعات ثابت یا متغیر چاپ میکنند.

اگر از کارتهای خام پی وی سی سفید برای چاپ استفاده کنید ، میتوانید تصاویر ، متن ، بارکد و هولوگرام … را با هر رنگی چاپ نمایید.

همچنین شما میتوانید از کارتهای خام pvc رنگی ( که در رنگهای طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز، در دو نوع ساده و متالیک براق ) ارائه میشوند برای چاپ کارت ویزیت پی وی سی ، کارت تخفیف ، کارت عضویت ، کارت باشگاه مشتریان و چاپ کارت هدیه و … استفاده کنید

انواع کارت خام پی وی سی

از انواع کارت pvc خام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کارت خام pvc ساده سفید

کارت خام pvc رنگی

کارت خام pvc مغناطیسی ( مگنت دار)

کارت خام pvc هوشمند ( چیپ دار)

کارت خام pvc مایفر ( بدون تماس)

کارت خام اسمارت smart

ضخامت کارت خام pvc

کارتهای پی وی سی خام در ضخامتهای 300 و 500 و 760 میکرون به فروش میرسد . ضخامت کارت خام پی وی سی 760 میکرون دقیقا برابر با ضخامت کارتهای بانکی است.

برندهای مطرح پرینترهای چاپ کارت

در این بخش از مقاله به معرفی انواع پرینترهای چاپ کارت و برندهای مطرح موجود در شرکت ایده کنترل سُها با برند Cardme میپردازیم .

هرآنچه که لازم است درباره کارتهای بانکی بدانید + جزئیات و عکس

· فارگو FARGO

· اوولیس evolis

· پرینتر زبرا ZEBRA

· اسمارت SMART

· هایتی hiti

· پرینتر نیسکا nisca

· پرینتر Ciaat

· پرینتر XID

· پرینتر HODOO

· پرینتر POINTMAN

در بخش سوم این مقاله ما به بررسی مواد مصرفی این پرینترهای هیجان انگیز چاپ کارت می پردازیم؟و با انواع ریبون ها آشنا می شیم.

انواع ریبونهایی که برای پرینترهای چاپ کارت استفاده میشه عبارتند از:

1- ریبون رنگی 2- ریبون تک رنگ 3- ریبون طلایی 4- ریبون نقره ای 5- ریبون اسکرچ 6- ریبون هولوگرام 7- ریبون لمینت

و برندهای موجود در Cardme برای انواع ریبون چاپ:

هرآنچه که لازم است درباره کارتهای بانکی بدانید + جزئیات و عکس

ریبون اولیس و ریبون رنگی اولیس، ریبون فارگو و ریبون رنگی فارگو ، ریبون زبرا، ریبون هایتی، ریبون هودو، ریبون نیسکا، ریبون Ciaat و ریبون رنگی سیات ، ریبون XID SC ، ریبون اسمارت و ریبون رنگی اسمارت، ریبون آنی کارت، ریبون بانکی، ریبون های R3011, R2011 ریبون QB10 ، ریبون نیم پنل، ریبون CIM

در بخش انتهایی هم به معرفی شرکت ایده کنترل سها که با برند کاردمی در بازار شناخته میشه بپردازیم. شرکت ایده کنترل سها با برند Cardme سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع چاپگر کارت شناسایی - پرینتر کارت - پرینتر PVC - PVC ریبون و لوازم جانبی. را دارا می باشد و با به کار گیری نیروهای متخصص در زمینه تهیه ملزومات دستگاههای پرینتر و چاپ به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت چاپ مطرح میباشد تمام اهتمام این شرکت ارائه محصولات با کیفیت به سازمان ها، افراد حقیقی و حقوقی به همراه پشتیانی میباشد تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده از محصولات این شرکت بهره ببرند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها