کد خبر: 519840
تاریخ انتشار :

رضا هزارپا

رضا هزارپا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا هزارپا

رضا هزارپا

در حالت جنرال قصه فیلم هزارپا پیرامون ماجراهای دو رفیق یعنی رضا (نقش: رضا عطاران) و همچنین رفیق دوم منصور (نقش: جواد عزتی) را روایت می‌کند. این دو رفیق با سرقت از دیگران زندگی خود را می گذرانند.

کارگردان هزار پا یعنی ابوالحسن داوودی و رضا عطاران به تماشای فیلمشان درسینما نشستند. فیلمی که با فروش 39 میلیارد تومان و با حضور بازیگرانی پیشرو در سال جاری در ایران، در تابستان سال جاری با فروش بیش از 380 میلیارد ریال (حدود 4 میلیون دلار) رکورد جدیدی را تجربه کرده است.

در ادامه فیلم هزارپا تماشاگر می بینید که رضا و منصور روزی یک کیف را به سرقت می برند که محتوای خاص داخل آن، زندگیشان را تهدید می کند. از یک سوی دیگر رضا به گونه ناگهانی سر و زندگی خصوصی دختری لاکچری و پولدار بالای شهری را متوجه می شود. بنابراین وی مصمم می شود این موقعیت باد آورده را به نفع خودش مصادره کند.

داستان فیلم هزارپا در گام های آغازین نخستین سعی دارد تا دو روایت مختلف ولی همسو را به تماشگر منتقل کند یعنی از یک سو داستان کیف به سرقت برده شده آن دختر بدشانس و از سویی دیگر اطلاعات مخفیانه و رازگونه ای که رضا عطاران آن را فهمیده است.

گرچه این که بگوییم قصه فیلم هزارپا به همین دو زیر ماجرا ختم می شود ، ادعای دقیق و منصفانه ای نیست بلکه در ادامه روند رو به جلوی فیلم، رویدادها و ماجراجویی های تازه ای رو شاهد هستیم که این ها همه در کنار هم یک روند پیش روی قطاری و دنباله دار را در پی دارد. برای دانلود فیلم هزارپا به صورت قانونی از سایت کول دانلود اقدام نمایید.

خانم یایا

رضا هزارپا

عبدالرضا کاهانی که رکورددار فیلم های توقیف شده و اکران نشده است این بار با فیلم سینمایی خانم یایا به پرده های اکران بازکشته است. ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا نام مشهور ترین و جنجالی ترین فیلم وی است که سال هاست در توقیف مانده است و ارشاد آب پاکی را هم روی دست کاهانی ریخته است که اصلا قابل اکران نیست. یعنی حتی به فکر ممیزی هم نباشد که غیرممکن است!

خانم یایا در سال 96 و در تایلند ساخته شده است. عبدالرضا کاهانی افزون بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اثر جدید خود را نیز بر عهده داشت.

از میان بازیگران ایرانی تنها حمید فرخ نژاد، امین حیایی و رضا عطاران به چشم می خورند هر چند همین 3 تن برای تشکیل یک کستینگ فوق رویایی و دهن پر کن کافی هستند. جمعی از بازیگران خارجی و تایلندی نیز در کنار آنها به ایفای نقش پرداخته اند.

از گفتنی های دیگر باید به این نکته اشاره کرد که خانم یایا یک فیلم کمدی طنز و خنده دار می باشد که به سه زبان‌ مختلف پارسی، تایلندی و فرانسوی ساخته شده است. در این فیلم کاهانی برای بار چهارم است که با رضا عطاران کار مشترک انجام داده است. «خانم یایا» تولید اشتراکی شرکت هسته زردآلوی طلایی ایران و شرکت پاز استودیو تایلند است.

در خلاصه داستان فیلم خانم یایا می خوانیم: قصه فیلم پیرامون ماجراهای دو باجناق رخ می دهد که این دو بعد از مرگ پدرخانم هایشان قدم در مسیر شغلی وی نهاده اند و با زیرآبی رفتن و در پوشش بیزنس و بازرگانی در پکن از آن جا سری هم به پاتایا و تایلند می زنند. داستان به همین شکل ادامه پیدا می کند تا این که روزی مواجه آن ها با یک رفیق قدیمى اوضاع آن ها را پریشان کرده و تمام امورات و معادلات را بر هم می زند...

شما دوستان و علاقه مندان به فیلم های سینمایی کمدی می توانید برای دانلود فیلم خانم یایا به سایت کول دانلود مراجعه نمایید.

هشتگ

رضا هزارپا

فیلم سینمایی ایرانی هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر سرنوشت عجیبی داشته است. با این که در سال 95 ساخته شده بود ولی تا قبل از 4 مهر 97 رنگ پرده سینما رو به خود ندید. سرانجام در این روز بود که به سینماهای کشور رفت و اکران شد.

هشتگ یک فیلم طنز و پرماجرا و کمدی ست که به وسیله تورج منصوری ساخته و تهیه شده است. نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمد علی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی در آن بازی کرده اند.

در ادامه توجه شما به خلاصه داستان فیلم هشتگ جلب می کنیم:

کارکترهای نغمه و روژین مامان هایی هستند از رده میانی کشور و با همدیگر شریکند در یک باشگاه ورزشی زنانه بدنسازی. دو خانوم مذکور بسیار نسبت به هم حسادت و چشم و هم چشمی دارند که اغلب در مسایل مربوط به لباس و ماشین و موبایل نمود پیدا می کنه. حال در این بین پسر نغمه خانم (یعنی دیاکو) و همچنین پسر خانم روژین (رایکا) با هم در مدرسه ای مشابه مشغول تحصیل هستند و البته وضعیت درسی بسیار بدی دارند. امیرعلی یکی دیگر از دانش آموزان درسخوان همان مدرسه است. او وقتی چشم و هم چشمی مادران همکلاسی های خود را می بیند پیشنهادی به مدیر مدرسه می دهد. باقی داستان را اجازه بدهید خودتان با مشاهده فیلم دریافت کنید. شما می توانید برای دانلود فیلم هشتگ به مرجه دانلود رسمی فیلم و سریال یاران مراجعه نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها