کد خبر: 529474
تاریخ انتشار :

شیائومی Mi 9 با فروش فوق‌العاده‌ی در کمتر از یک دقیقه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

می ۹، جدیدترین پرچم‌دار شیائومی، ضمن بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و البته دوربین باکیفیت، قیمت ارزان‌تری درمقایسه‌با سایر پرچم‌داران دارد. همین موضوع آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران، به‌‌ویژه ساکنان چین، تبدیل کرده است.
نخستین مرحله از فروش فوق‌العاده‌ی این گوشی در کشور چین، ساعات ابتدایی امروز آغاز شد؛ اما چیزی نگذشته بود که موجودی می ۹ به‌اتمام رسید و شمار زیادی از کسانی که به‌ تهیه‌ی آن تمایل داشتند،‌ نتوانستند به‌موقع خود را به‌فروش برسانند. درواقع، طبق پست جدیدی که شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده، مرحله‌ی اول فروش فوق‌العاد‌ه‌ی می ۹ ساعت ۱۰ صبح به‌وقت محلی آغاز شد و تنها ۵۳ ثانیه بعد، به‌پایان رسید.
Xiaomi Mi 9 در پنل پشتی‌اش به سه دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است و طبق آنچه تاکنون دیده‌ایم، توانایی بسیاری در ثبت تصاویر باکیفیت دارد. بااین‌حال، برای اظهارنظر نهایی درباره‌ی کیفیت دوربین شیائومی می ۹، باید منتظر رسیدن این گوشی به ایران باشیم تا آن را زیر ذره‌بین خود ببریم.
پرچم‌دار جدید شیائومی درکنار ویژگی‌های یادشده، به حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز است و از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد. به‌علاوه، این دستگاه جزو نخستین گوشی‌هایی است که از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند.
گرچه شیائومی اعلام نکرده در این ۵۳ ثانیه، دقیقا چند دستگاه از این گوشی فروخته شده، مطمئنیم این میزان کم نبوده است. می ۹ با داشتن قیمتی مقرون‌به‌صرفه درمقایسه‌با اکثر رقبا، گزینه‌ای جذاب برای خرید محسوب می‌شود و هنگام ورود به ایران نیز، قطعا طرفداران خاص خود را خواهد داشت.
دیدگاه شما کاربران درباره‌ی قیمت گوشی شیائومی می ۹ و دیگر ویژگی‌های آن چیست؟
منبع: زومیت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها