کد خبر: 531741
تاریخ انتشار :

با تبلیغات نوتیفیکیشن اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهید

با تبلیغات نوتیفیکیشن اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای کسب‌وکارها از مهم‌ترین موارد نرخ تبدیل (conversion rate)‌ است. در تبلیغات نوتیفیکیشن این مقدار بین ۲ تا ۵ درصد گزارش شده‌است که بسیار قابل توجه می‌باشد. در ادامه متن بیان خواهیم کرد پوش نوتیفیکیشن چیست و سپس خواهیم گفت چگونه تبلیغات نوتیفیکیشن مناسب ایجاد نمایید.

با تبلیغات نوتیفیکیشن اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهید

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن‌ها پیام‌هایی هستند که از طریق اپلیکیشن‌ها یا مرورگرها به کاربران نمایش داده می‌شوند و می‌توانند حاوی متن و عکس باشند. پوش نوتیفیکیشن‌ها باید کاربر را به انجام عملی دعوت نمایند تا باعث ورود او به صفحه مد نظر شوند.

تبلیغات نوتیفیکیشن از روش‌های تبلیغاتی سریع و اثر گذار هستند که کاربران غیر فعال شما را به کاربران فعال بدل خواهد کرد و کاربران جدید را نیز وارد سیستم شما می‌کنند. از بزرگ‌ترین مزایای تبلیغات نوتیفیکیشن دریافت آن‌ها در هر زمانی است، حتی اگر کاربر در حال کار کردن با اپلیکیشن یا وب‌گردی نباشد نیز نوتیفیکیشن‌ها را دریافت خواهد کرد. علاوه براین تبلیغ‌کننده‌ها می‌توانند کاربران درست را هدف‌گیری کنند و در لحظه، واکنش آن‌ها را ببینند.

چگونه تبلیغات نوتیفیکیشن با کیفیت ایجاد کنیم؟

۱. ازش‌های خود را نشان دهید

نوتیفیکیشن‌ها بسیار خلاصه مطالب خود را بیان می‌کنند و متن آن‌ها نباید زیاد باشد؛ بنابراین مستقیما به سراغ اصل مطلب بروید. بیان کنید که چرا کاربر باید روی نوتیفیکیشن شما کلیک کند و چرا کسب‌وکار شما خاص است. البته فراموش نکنید از تیترهای گول زننده استفاده نکنید زیرا کاربر بعد از مدتی دیگر روی تبلیغات نوتیفیکیشن شما کلیک نخواهد کرد.

۲. کاربران خود را مشخص کنید

مشتریان خود را تعیین کنید و آن‌ها را در گروه‌هایی براساس شباهت‌ها قرار دهید. تقسیم‌بندی گروه‌های مشتریان می‌تواند براساس شهر محل زندگی، سن، دستگاه مورد استفاده (مانند موبایل، لپ‎تاپ و تبلت)، اپراتور تلفن همراه و ... انجام گیرد.

با ایجاد کمپین تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت می‎‌توانید پوش نوتیفیکیشن‌های خود را به‌صورت هدف‌گذاری شده ارسال نمایید. حتی امکان ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن براساس موقعیت مکانی کاربر با دقت محله و خیابان نیز وجود دارد. با انجام این کار پیام خود را به مخاطب درست رسانده‌اید و هزینه‌های شما در مسیر درست صرف شده‌است.

۳. تبلیغات نوتیفیکیشن را به‌صورت به‌روز ارسال نمایید

برای مخاطبانتان اطلاعات به‌روز ارسال نمایید. اطلاعاتی مانند اخبار، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه باید به موقع ارسال شوند تا مخاطب شما را با پیام درگیر کنند.

۴. با فواصل زمانی مناسب پیام را ارسال کنید

بهترین زمان برای ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی زمانی است که فعالیت وب‌سایت شما در نقطه اوج خود قرار دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس سایت و کمپین‌های ایمیل مارکتینگ به شما رفتار کاربران را نشان خواهند داد و براساس آن‌ها می‌توانید تعیین کنید چه زمانی برای ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، مناسب است.

۵. در کار خود خلاقیت به خرج دهید

پوش نوتیفیکیشن های معمول چنین ظاهری دارند: لوگوی سایت، عنوان (تا 65 کاراکتر)، متن (تا ۲۰۴ کاراکتر) و لینک به صفحه مد نظر.این قالب نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. اما اگر می‌خواهید توجه بیشتری جلب نمایید، پوش نوتیفیکیشن با بنر را امتحان نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها